Jan-Bart.quote:
Hahahahahaha neeee alhoewelquote:
Dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha neeee alhoewelNee ik vecht het zelf wel uit ....
Oh ik had die B niet eens gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Staat de J op de achterkant zeker? Tsss. Pfff.
Ja hoor, doe mij ook maar een beetje Piet. Hoe meer co-moeders, hoe beter!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, veel te jong en kwispelend. Daarom moeten we goed op hem letten en een beetje voor hem zorgen
Dat is geen moeite, dat doe ik graag. Buuf en CarO zijn de co-ouders.
Wil jij hem ook een beetje?
Zolang Danny als een dwaas tekeer blijft gaan in TBO heeft die vast geen tijd om mijn tagje te verwijderen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ik had die B niet eens gezien.
Is je tagje definitief trouwens?
Hoi Talitha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja hoor, doe mij ook maar een beetje Piet. Hoe meer co-moeders, hoe beter!![]()
En ik zwaai meteen ff... vol liefde vanzelfsprekend.
quote:
Oi.. ja dat kan ik toch niet zien vanaf deze kant van het scherm welke de goeie isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je de goede kiest is ie zo binnen ja. De episodes zijn super tof, have fun
.
Doe mij de woensdagen dan maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Talitha!
Wil je meemoederen in de even of oneven weken?
We mailen het rooster!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij de woensdagen dan maar.![]()
Dat zwaaien was overigens ten afscheid, dus laters!
Geruststellend gevoel wel hèquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
Blij dat deze reeks dood is. Kan ik mooi op tijd naar bed!
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, te laat. maar eens naar bed. Moet morgen nog een kind op schoolreisje sturen en hij moet de volledige inhoud van zijn kledingkast mee geloof ik.
Je lokt nu wel een rel uit hoor jonguhquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ook, kusje op de wang, morgen weer meningen uitwisselen.
Later.
Arw!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?
Ja, goed zo. Ik. Pietje mag ook mee. Piet Piraat, schip ahoy hoy hoy.
Als een Somalische Piet Piraat?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?
Ja, goed zo. Ik. Pietje mag ook mee. Piet Piraat, schip ahoy hoy hoy.
Noem je me nu een neger? Zo venijnig altijd met je pi enzo.quote:
Oh cool!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben nog van die gebitjes liggen Noek!! Dat het lijkt of je rotte tanden hebt
Damn, jij duidt me ook al als een mothafucka.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
Noem je me nu een neger? Zo venijnig altijd met je pi enzo.![]()
quote:
Ik ga als Piraat ja. Geil hè, een Pocahontas piraat.
Oe! Dat heb je laten doen na onze heldhaftigheid! Glow je nu in the dark?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
Oh cool!
Pocahontas heeft helaas mooie tanden.Gebleekt ook.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Voorlangs of achterlangs, ik wil een foto.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè.... ik wilde je net nog even subtiel de gek aansteken.quote:
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dat heb je laten doen na onze heldhaftigheid! Glow je nu in the dark?
Probeer het eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
En dat het dan na het weer ontdooien ook nog te vreten is?
Ik zou het niet weten. En gok dan nee. Maar misschien ook wel. Mits goed verpakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Oh, da's een ja. Achterlangs natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlangs of achterlangs, ik wil een foto.![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.
Kweenie of ik licht geef. Zou ik wel leuk vinden.
CarO, ja pics. Komt goed.![]()
Gert. Nee.
En dat heb ik vast ook gelezen, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.
Kweenie of ik licht geef. Zou ik wel leuk vinden.
Noek zegt Nee. En dan is het nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Probeer het eens.
En laat het hier ook even weten!
Voor de culies onder ons dan he
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Noek zegt Nee. En dan is het nee.![]()
En toch maar even gegoogled ook: het gaat niet goed omdat het door de vet/waterverhouding papperig wordt bij het ontdooien. Dit voor de culi's.
Thnx, met een bloemetjuh d'r naastquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd Nmns!![]()
Wat leuk dat B&L je ontbijt op bed heeft gebracht!
Jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Geen ideequote:En dat het dan na het weer ontdooien ook nog te vreten is?
Kan wel hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef CarOnline het volgende:
Oi.. ja dat kan ik toch niet zien vanaf deze kant van het scherm welke de goeie is![]()
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Een maandquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet langer dan een maand omdat het vet in de paté dan gaat ranzen.
Ja, ik had ooit een boekje. "Vriezen en dooien".quote:
Kan je dat snuivenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik had ooit een boekje. "Vriezen en dooien".
Je staat vertsteld wat je allemaal in kan vriezen. Zelfs verse aardbeien. Maar die moet je één voor één glaceren. Dus voor een pondje ben je wel een volle dag bezig.
Dan toch maar liever voor de kerstdagen een bakkie Chileense voor 6.95 euro voor 250 gram.
Dat heeft ie niet verteld tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd Nmns!![]()
Wat leuk dat B&L je ontbijt op bed heeft gebracht!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè.... ik wilde je net nog even subtiel de gek aansteken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
Dus bij deze: NMNS van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Nee inderdaadquote:
"Terrible Tuesday" is een bekend fenomeen onder xtx-gebruikers, qua aftermath. Maar we hebben helemaal geen drugs op! (alleen een paar flessen wijn. Per persoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch altijd wat later hè, de aftermath.![]()
Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Terrible Tuesday" is een bekend fenomeen onder xtx-gebruikers, qua aftermath. Maar we hebben helemaal geen drugs op! (alleen een paar flessen wijn. Per persoon.)
Wat zeg je me nou? Geen 28 meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's nie goe nie.Toch altijd wat later hè, de aftermath.
Je bent geen 28 meer dame!
![]()
Oh, ga ik even naar de bieb.
Ahh het was wel heel erg leuk hoor, om hem even weer te zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Full cut![]()
![]()
![]()
Tja, ik zei het al, geen 28 meer.
ZIE JE WEL DAT JE BI BENT!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is helemaal geen geile Noek-Pocahontas. Dat is de schoonmoeder from hell ... and back.
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!
Lara zit bij zijn nichtje in de klas, die kwam hij even mee ophalen. (Lara zit op mijn oude school)
Zo leuk om (heel) even bij te praten!![]()
Woont nu in Sydney dus ik heb al afgesproken dat ik een keer op de koffie kom
Ah jaaa een souvenirtje uit Zweden!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!
O kut ik had ook nog een souvenirtje uit Zweden!
Maar een hele stomme hoor.![]()
Dus als je niks leuks voor me vindt in Sydney, geeft niet.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Wel heel erg leuk hè, met zo'n oud klasgenoot.En Sidney is niet vervelend om op de koffie te gaan.
![]()
Zou Gert zo'n paardje voor je meegenomen hebben?
Ja dat zeg ik niet hier.quote:
Fluister maar even in mn oor danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik niet hier.![]()
Dat wat je wilde hebben, alleen dan niet van ABBA.
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fluister maar even in mn oor dan![]()
Of eh is het met een S en eindigd op een R?
Een V?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.
O nee toch niet. Ja dat dus!
Ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Even de jaarlijkse Kamperfoelie-Update:
Waarom worden al die takken bruin? Ik pluk ze er steeds uit maar zo blijft er niets over!
Hij groeit nu wel lekker, nog even en hij krijgt een rekje
Maar eh? Waarom doet ie dat? APK? Buuv?![]()
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit?
Rekje lijkt mij goed voor de takken die omhoog willen en nu naar de buren proberen te kruipen.
Die bruine takken op de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?
En moet ik ze laten zitten?
Dooie bruine takkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Maar gelijk heb je !!! Die bunker gaat me nog een peesmeker kostenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Vond um juist lolligquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Niet zo'n goede opmerking dan van mij na het stukje van dooie takken. Maar toch he.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat jullie aan 't hart he, koesiekoesie.
Soo is dat !!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
Ah oke, misschien hoort dat ook wel, en is het helemaal niet gek, later als ie groot is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat valt vast mee, ik denk dat ie niet zo van blaadjes op de grond houdt. Als je dus een rekje regelt is het zo opgelost denk ik. En de onderkant is altijd kaal hout toch? Temninste, bij mijn kaperfoelie wel.
Ja, af en toen moest het even gereanimeerd worden maar we zijn er nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
Nou zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Ah dank je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond um juist lollig![]()
Caro http://www.neerlandstuin.nl/struiken/lonicera.html
de laatste jaren niet meer, en blij zijn we er allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?
Oooh zo!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, van jezelf, en dat jij dan troost. Zeg maar, dat is hartstikke koesie positief, madame
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vinden![]()
Kunnen ze niet meerijden met je dan?
Herrie in de keuken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.
Maar ik vind het wel zonde dat gezeik wat er nu is tussen de Fok beheerder en de Bunkermaster.
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Hmmm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijven
en een auto bij zich hebben,
pfffffffffff
blijf ff puffen hoor.
Ik volg die bunker nog mondjesmaat maar het gezeik eromheen isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopic). En ik heb dat woord 'FOK!dracht'nu tig keer langs zien komen. Geen idee wat het betekent!
Maar laat mij maar onwetend blijven. Het leest veel relaxter als je niet weet waarom anderen zich zo druk maken. De beste RLS speelt zich meestal hier op FOK af.
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef CarOnline het volgende:
Hmmm.
En je kan ze er niet vanaf praten dus.
Voor sommige dingen ben je helaas gewoon te oud!
Het is niet gemakkelijk zoiets hoor,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoor.
Vrijdag afgelopen en dan natuurlijk nog een week of wat nabeschouwingen vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Herrie in de keuken?
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? Een week?
Snap best dat ze hun achterkleinkind willen zien. En tuurlijk is het hun eigen verantwoording. Maar ik merk wel tegenwoordig bij mijn eigen ouders dat het net de omgekeerde wereld aan het worden is. Nu maak ik me druk om wat zij doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is niet gemakkelijk zoiets hoor,
Ze willen achterkleinkind zien, en die drang is zo sterk, dat ze alles vergeten.
wil ik ze dit ontnemen,
ze willen nog een keer een reis maken
wil ik ze dit ontnemen.
trouwens mag ik dat,
Yup, die had ik al gevonden. Zo te lezen kun je een oproep van de rechtbank verwachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg die bunker nog mondjesmaat maar het gezeik eromheen is
Geef hier Danny gelijk
Haha je denkt toch niet dat ik Hondjes te oud vind?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoor.
ik maak me er ook druk over, maar heb ik het recht om hun tegen te houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Snap best dat ze hun achterkleinkind willen zien. En tuurlijk is het hun eigen verantwoording. Maar ik merk wel tegenwoordig bij mijn eigen ouders dat het net de omgekeerde wereld aan het worden is. Nu maak ik me druk om wat zij doen.
Ah zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Vrijdag afgelopen en dan natuurlijk nog een week of wat nabeschouwingen vermoed ik.
neuh, het was dan ook een zeer matige grapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:
Haha je denkt toch niet dat ik Hondjes te oud vind?
het is je vergeven, dit keerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neuh, het was dan ook een zeer matige grap.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neuh, het was dan ook een zeer matige grap.
Snap het best wel, ik ben ook oud in Pietjes ogen,verdorie, ben echt oud,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zeg.
Je keek er ook al zo lelijk bij. Ik schrok er van
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Snap het best wel, ik ben ook oud in Pietjes ogen,verdorie, ben echt oud,![]()
volgens mij de oudste in de RLS.
O, ik dacht dat ik de oudste was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ik al eens verteld .59 jaar., mooier kan ik het niet maken.
We zijn helemaal niet aan een nieuw behangetje toegekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik begin vast met opruimen voor als straks hier de bende weer binnen komt druppelen
Nah dat valt reuze mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ik al eens verteld .59 jaar., mooier kan ik het niet maken.
Ohhhh vergeten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn helemaal niet aan een nieuw behangetje toegekomen
neen joh, je bent nog een broekie,,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik de oudste was.![]()
![]()
Hey hondjes effe lekker naar Spanje las ik![]()
Ik wil ook!!!!!![]()
maar ik moet klussen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah dat valt reuze mee!
Ik dacht dat je 60 was!![]()
Ja, over zeven weken of zoietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen joh, je bent nog een broekie,,![]()
July ga je toch, ik ook
Leuk he, we doen je snel een keertje logeren bij Oma en Opa Hondjes!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof zeg, ik dacht altijd dat ik postte met mensen die m'n moeder konden zijn. Nu zit er ook een potentiële opa / oma bij.
Jij gaat lekker he, maar inderdaad heb kids van ongeveer jou leeftijd denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof zeg, ik dacht altijd dat ik postte met mensen die m'n moeder konden zijn. Nu zit er ook een potentiële opa / oma bij.
Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, die had ik al gevonden. Zo te lezen kun je een oproep van de rechtbank verwachten.
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?
Ja lig je d'r uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rotquote:
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rot
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Zo is dat!!quote:
Thanks !!! Kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Maar je red het voorlopig wel dus das fijn. En over de schok heen al en klaar voor een nieuwe baan. You go girl!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Toch blijft het heftige shit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Dank Thalie en Cc !!! Komt wel goed hoor ik zal mijn mannetjes missen denk dat dat ook wel de grootste schok was voor me. Ken die gasten al zooooo lang en ik ben zelf niet zo extrovert (oeps zou je niet zeggen he?) en heb dus lang tijd nodig om aan anderen te wennen, en omgekeerd ... Maar ik ga er voor
Heb ik ook gedaan !! heel hard maar weet je ik zie weer nieuwe kansen.. En ik ben geen in de put zit persoon. Wat wel raar is en denk dat daar ook de emoties vandaan kwamen dat ik mijn halve leven precies in dat bedrijf heb rond gelopen en de mannen waarmee ik werk ook al zo lang ken. Tja dat brak me evenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is beroerd Soury!
Ik zat precies een jaar geleden in hetzelfde schuitje. Das gewoon alweer een jaar geleden!
Maar het is echt heel zuur en dat je je stekkie helemaal kwijt bent mag je best een paar dagen om janken.
Heb ik ook gedaan
Sterkte ermee, en ook met het vinden van een nieuwe baan!
Daar ga ik vanuit !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeis![]()
En vaak is het zo dat je dan zegt "Dit had ik veel eerder moeten doen!"
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
Wie is de lowlandsslet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
zo lekker heur, zonder die lowlandslet :
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ik
begin jij ook al ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hè
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"quote:
ik ga vanavond van jou dromenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"
is goed....quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Maar hou het deze keer netjes![]()
Was er vorige week watquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
is goed....![]()
deze keer zal ik je niet hélemaal uitelkaar trekken![]()
sorry nog van vorige week......
![]()
truste.......
quote:Zwaailicht aan voor warme patat
ASSEN - Twee politieagentes uit Assen hebben het zwaailicht van hun dienstauto aangezet en zijn zo door rood gescheurd, omdat ze wilden voorkomen dat hun netgehaalde patat koud werd...
De agentes hadden patat opgehaald bij een snackbar, maar kwamen toen voor een rood verkeerslicht te staan, meldt Dagblad van het Noorden. Blijkbaar vonden de dames dat te lang duren, want getuigen in de bewuste snackbar zagen dat het zwaailicht aanging en de surveillanceauto direct door rood reed.
Uhm, misschien kregen ze een noodoproep? of is dit een bewezen feit?quote:
Ja ik wilde het een beetje hap-snap houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, misschien kregen ze een noodoproep? of is dit een bewezen feit?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_patat__.html?p=13,2quote:De agentes hebben een flinke uitbrander gehad van hun chef. "We hebben dit uitgezocht en een stevig gesprek gevoerd met de betreffende agentes”, reageert politiewoordvoerder Ernest Zinsmeyer. “De politie heeft een voorbeeldfunctie en moet zich als geen ander aan de regels houden. Het is terecht en begrijpelijk dat burgers hier fel op reageren. En als ons dat ter ore komt, ondernemen we actie. Want dit soort gedrag pikken we absoluut niet van onze mensen.”
Ze zijn helaas hiet op de bon geslingerd wegens het onnodig met zwaalichten door rood rijden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, oh..... dat wordt een duur frietje patatje
Nee okay, maar het zou me niets verbazen als zulke grapjes een promotie een jaartje uitstellen..... is het dus toch een duur frietje patatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn helaas hiet op de bon geslingerd wegens het onnodig met zwaalichten door rood rijden.
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, maar het zou me niets verbazen als zulke grapjes een promotie een jaartje uitstellen..... is het dus toch een duur frietje patatje
Jawel joh, beleid van Guusje hè, anders komen ze nooit aan die 50% vrouwen en allochtonen aan de top.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?
Mot je klappe hebbe?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?
Ja, en toen was ik ff weg, aardappeltjes gepoot.quote:
Oh dat doe je snel! Of is het heel vlakbij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik ff weg, aardappeltjes gepoot.![]()
![]()
Gaat goehoed!
Ja joh, duurt een eeuwigheid. Maar dán..... Oh en beschermen tegen slakken trouwens, als er wel wat opkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie nog geen lupine trouwens![]()
Echt traag zaad
Alles is dichtbij in Schubbekutteveenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat doe je snel! Of is het heel vlakbij?
Oh dat kan ook het probleem zijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja joh, duurt een eeuwigheid. Maar dán..... Oh en beschermen tegen slakken trouwens, als er wel wat opkomt.
Ah.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alles is dichtbij in SchubbekutteveenZoals mijn vader zegt: het is een leuk dorp, je zegt het nog een keer en je bent er door.
Nee joh! Als ik 20 minuten fiets ben ik twee dorpen verder! als ik uit mijn zolderraampje kijk kan ik het onkruid zien groeien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah.
Ik denk altijd dat je minstens 20 minuten moet fietsen voor een tuintje!
Nou dr staat nog niets, maar we zitten er bovenop!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh! Als ik 20 minuten fiets ben ik twee dorpen verder! als ik uit mijn zolderraampje kijk kan ik het onkruid zien groeien.![]()
Escar-go tegen slakken trouwens, ziet er uit als blauwe hagelsag en helpt als de brandweer!
zo is dat !quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef hondjes het volgende:
Kom ik net op een van de kamers boven, zijn die bijen weer terug
de hele kamer vol bijen.
ik weet het,,zielig,,mooi niet
er komt er nu een van plaagdierenbestrijding, en die gaat spuiten
Ben zodat hij wil komen, tegen extra betaling, anders kan ik morgen niet weg..
Héé Fann hoe gaat het met de duiffies?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat !
uiroeien die hap !
[ afbeelding ]
ga ik straks effe controlerenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé Fann hoe gaat het met de duiffies?
Hebben ze al tandjes?
Ja !!!! Pic'squote:
Wat zijn ze al groot ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
Sooooo die werden goed pissedvonden ze niet leuk, ze maken een klik geluid
![]()
ze kenne nog niet praten denk ik.....
ze hebben de hele stoel volgescheten![]()
[ afbeelding ]
En lupine is 2-jarig. Dus volgend jaar pas bloemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie nog geen lupine trouwens![]()
Echt traag zaad
Oke, dat geeft niet, dan staat er iig wat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En lupine is 2-jarig. Dus volgend jaar pas bloemen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Men neemt 2 duivenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar de fuck haal je truffel jusquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Men neemt 2 duiven![]()
Ingrediënten
2 duiven
2 grote aardappelen
2 el. bieslook
2 klontjes boter
4 klontjes boter, koude
200 gr. cantharel
4 eieren
2 dl. gevogeltefond
Peper
5 dl. room
Zout
2 dl. truffeljus
Hoi Coos!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Men neemt 2 duiven![]()
Ingrediënten
-recept wat ik niet bij je kom eten-
Nee, die haal je zo van Fann d'r balkonquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de fuck haal je truffel jusDie duiven zijn het probleem niet
En doe eens een gokje wie me drie keer per dag komt storen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Coos!![]()
Ik las dat je weer lekker thuis bent, en je je huis alweer aardig stofvrij hebt? Goedzo! Mooi op tijd voor het blote-billen-in-de-tuin-weer.
Ik krijg binnenkort een kachel, gratis, van vrienden, ben helemaal blij!
Wanneer kom je weer eens kijken?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die haal je zo van Fann d'r balkon
Een truffel is toch een soort paddestoel die onder de gond groeit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die duiven ja !! Maar voor truffels heb ik een varken nodig ..
Oh wacht die zijn er zat
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een truffel is toch een soort paddestoel die onder de gond groeit?
Maar als jij een varken wilt kan ik je er zo een paar aanwijzen
Martin!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
En doe eens een gokje wie me drie keer per dag komt storen?![]()
Bij hem beginnen ze maandag.![]()
Vanmiddag lekker naar het strand geweest met tante Ronald![]()
Lies als ik weer een beetje op schema lig kom ik wel even kijken.
Laat de zon hier he ???quote:
Ole!quote:
'n avond! ( waarligt die grens eik? )quote:
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
'n avond! ( waarligt die grens eik? )
Ik kook vandaag, dus ik ga zo ff naar de snackbar... avond dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.
die afhaalchinezen worden met de dag luier en trager!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, wij gaan nu ook eten, dus het is spontaan avond geworden.
Oh doet me denken aan moederdag. We waren bij mijn ouders en hebben meer dan een uur moeten wachten bij de afhaalchinees.Ja, moeder hoefde niet te koken in heel Nederland.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach FANN kwam rellen in TBO omwille van oud zeer en de mods hadden dat snel in de gaten.
De RLS SC is nog maar een schim van wat het was, er zijn veel users vertrokken en de reeks loopt voor geen meter.
Sterker nog ik lees de RLS SC eigenlijk nooit meer, ik kreeg alleen te horen dat men hier weer een poging tot rellen ondernam dus kwam ik even kijken.
Voor rellen heb ik gelukkig geen tijd meer, achteraf gezien is dat maar goed ook.
En voor de mensen die het wel interesseert, ik heb het hier in TB lekker in naar mijn zin.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het ligt o.a aan het teruglopende aantal users dat hier post.
[..]
Je voelt je wel enorm aangesproken.
Oh en verder heb ik geen tijd voor relletjes.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
wat een feestquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou best normaal door willen posten tijdens en na TBO II, ik was voor TBO net als Bart ook gewoon een normale Fokker.
Wat is dat toch met fok de laatste tijd?quote:
Oe, veel kijkplezier dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk Weeds, ze zijn vanaf nul begonnen op comedycentral
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
maar de Bunkert is bijna afgelopen dus de ''oude garde komt gewoon gezellig weer meeposten dus dan is de GC gered![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
wat een feest
wat hebben we dat gemist he Coosquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.
Zijn niet mijn woorden hé, maar blijkbaar ''tijdens'' de Bunker wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Dementor een abnormale Fok!ker geworden?![]()
![]()
Niet van mij hoor lieverd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks zó verschrikkelijk op mijn sodemieter krijgen
Oh 8 Juni? We hadden het er vorige week al over, wanneer ze weer zouden beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
8 juni begint season 5 Buufje. Je hebt nog heel wat voor de boeg.
Waaromquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks zó verschrikkelijk op mijn sodemieter krijgen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
Yup, al ben ik het tegen die tijd vast weer vergeten. Kan ik over een paar maanden de hele serie in 1 keer downloaden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh 8 Juni? We hadden het er vorige week al over, wanneer ze weer zouden beginnen.
Tof
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Talitha het volgende:
Stond het in Duitsland ook op de voorpagina?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef CarOnline het volgende:
Hee APK![]()
Ik hoorde dat je nieuwe batterijen had
Haha ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Stond het in Duitsland ook op de voorpagina?
O, dus ik kan morgenavond wel wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja!
En Karen verklapte het. Kunnen we lekker lang zingen!
De hele Bohemian Rhapsody
Ja, je huis schilderen ofzo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dus ik kan morgenavond wel wat anders gaan doen.
Als je zo nu en dan in de SC komt lees je er wel over!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, al ben ik het tegen die tijd vast weer vergeten. Kan ik over een paar maanden de hele serie in 1 keer downloaden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zo nu en dan in de SC komt lees je er wel over!
Zitten wel wat fans hier
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weeds is me ooit door een fan hier in de SC aangeraden. Ik geloof dat het APK was.
Je kan het ook op een dvdtje branden toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb nu twee afleveringen gezien. Zal husb een kastje voor zijn verjaardag geven dat je op je tv comp bestanden kan kijken.Dat biedt zeker perspectief ook voor andere series waar ik nog achter loop.
Zijn in NL 2 seizoenen uit en in de USA beginnen ze met S5.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
ik heb net toepjes zitten te bekijken van Weeds
geinig![]()
zijn er meer dan 2 seizoenen?
want anders koop ik gewoon die dvd box voor want van downloaden heb ik geen kaas gegeten.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)005989763/index.html
iemand?
Aww wat is er menneke?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je ook ff 1 avond en 1 dag niet online.
hoi
maar die kan je zeker nog niet in Nederland kopen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zijn in NL 2 seizoenen uit en in de USA beginnen ze met S5.
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb nu twee afleveringen gezien. Zal husb een kastje voor zijn verjaardag geven dat je op je tv comp bestanden kan kijken.Dat biedt zeker perspectief ook voor andere series waar ik nog achter loop.
Nee, dat is meer moeilijk want dat vreet de dvd ding weer lastigquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan het ook op een dvdtje branden toch?
Oh ik héb nog geloof ik nog weeds op een dvd met subs.
Interesse? Stuur ik zo even naar je op, als ik ze kan vinden.
Zijn 3 seizoenen. Alleen het laatste missen de laatste 2 geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die kan je zeker nog niet in Nederland kopen dan?
Oh ja? En hoe lang is zo'n kabel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.
Ja das wal joed, ik zal ff zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar we kunnen het wel proberen! stuur ik het weer terug
Als je dat wilt doen graag, ga ik aflevering 1+2 bestellenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Nog niet maar dat zal ongetwijfeld wel een keertje komen.
Gok ik. Helemaal zeker weet ik dat niet. Kan wel kijken op mn werk of ik er iets over kan vinden.
Ja, daar hebben we het al eens over gehad weet je nog. Dat wil dus niet, krijg je beeldschermbeeld op de tv, zit je een kamer verder op de gok te muizen, echt extreem handig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kan vaak al met een kabel als je tv-out op de puter hebt.
De mijne is 10 meter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja? En hoe lang is zo'n kabel?
Moet van PC kamer naar slaapkamer. Zou dat kunnen?
Je zou ook de laptop op de tv aan kunnen sluiten, of hadden we dat ook al besproken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daar hebben we het al eens over gehad weet je nog. Dat wil dus niet, krijg je beeldschermbeeld op de tv, zit je een kamer verder op de gok te muizen, echt extreem handig.Plus dat ik nu gewoon wil laptoppen als hubje een film kijkt.
Ah, nou... dat moet haast wel lukken toch? Oh dat lijkt me heerlijk!quote:
Als de puter niet in dezelfde ruimte staat moet je inderdaad -zoals buuf zei- op de tast gaan muizeren omdat je de mediaplayer naar het tv scherm moet slepen enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Geloof alleen dat de mijnese wat beren op de weg zag, maar nou weet ik alleen niet waarom.
Zo'n kastje heet toch gewoon 'laptop 2'?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wij hebben dus ook tig meter kabel, maar beeld ho maar.En die laptop wil ik dan gewoon gebruiken om jullie lastig te vallen he skatje, zodat ik al die films niet hoef te zien.
![]()
Dussss, en zo een kastje lijkt me heel handig!Gooi er weet ik hoeveel series op en er is nooit meer niets op tv.
En dit alles uiteraard op geheel legale wijze,
Ja vast wel maar geen idee wáár dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Als de puter niet in dezelfde ruimte staat moet je inderdaad -zoals buuf zei- op de tast gaan muizeren omdat je de mediaplayer naar het tv scherm moet slepen enzo.
Hebben jullie niet een oude babyfoon liggen?
Goed idee!quote:
Wat voor kastje dan?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wij hebben dus ook tig meter kabel, maar beeld ho maar.En die laptop wil ik dan gewoon gebruiken om jullie lastig te vallen he skatje, zodat ik al die films niet hoef te zien.
![]()
Dussss, en zo een kastje lijkt me heel handig!Gooi er weet ik hoeveel series op en er is nooit meer niets op tv.
Trusten dan maar!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed idee!Zeker omdat ik dan een appeltje kan doen, en een bijpassende iphone.
![]()
Maar goed, slapen dacht ik maar, afgelopen nacht slecht geslapen, dus moet ff inhalen, Lekker ook, na 12en al.
Nah heeeeeel apart, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat kan je aansluiten op de pc, bestanden erop, en dan weer aansluiten op de tv. Soort externe harde schijf stel ik me voor?
zo'n kastje heet een playstation 3quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Moet je de series niet ook op een DVD branden om het met zo'n Nintendo op tv te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
Heb er 1 staan en alle films worden van de pc's afgehaald en op de tv / beamer gemikt door de ps3
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je de series niet ook op een DVD branden om het met zo'n Nintendo op tv te kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |