Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Vond um juist lolligquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Niet zo'n goede opmerking dan van mij na het stukje van dooie takken. Maar toch he.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat jullie aan 't hart he, koesiekoesie.
Soo is dat !!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
Ah oke, misschien hoort dat ook wel, en is het helemaal niet gek, later als ie groot is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat valt vast mee, ik denk dat ie niet zo van blaadjes op de grond houdt. Als je dus een rekje regelt is het zo opgelost denk ik. En de onderkant is altijd kaal hout toch? Temninste, bij mijn kaperfoelie wel.
Ja, af en toen moest het even gereanimeerd worden maar we zijn er nogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Nou zegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier is de ideale plek om stoom af te blazen lies. Gewoon van armzaligheid CarO in de armen vallen, ze vangt je altijd wel op.
Ah dank je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond um juist lollig![]()
Caro http://www.neerlandstuin.nl/struiken/lonicera.html
de laatste jaren niet meer, en blij zijn we er allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh daar zou ik niet blij mee zijn. Zou de volle 4 dagen in de stress zitten of het wel goed gaat. Zijn ze het wel gewend die afstanden te rijden of niet?
Oooh zo!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, van jezelf, en dat jij dan troost. Zeg maar, dat is hartstikke koesie positief, madame
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef hondjes het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn ouders en wat denk je...
donderdag ga ik naar Spanje, waar ook dochter kleindochter en schoonzoon zijn.
zaterdag komt zoon, kleinzoon en schoondochter.
hebben mijn ouders besloten ook te komen..ze willen achterkleinkind zien en mij huis..ok
die mensen zijn 83 jaar en gaan nu 1700 km autorijden.
ze splitsen het op in 4 dagen a 400 km.
als dit maar goed gaat, vliegen willen ze niet, hoe lang ze daar blijven weet ik ook niet,
en natuurlijk is het gaaf dat ze gaan, maar....................
nou ja, ik ga maar ff verder met strijken en koffers pakken.
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oei. Ja, dat zou ik ook echt geen goed idee vinden![]()
Kunnen ze niet meerijden met je dan?
Herrie in de keuken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lief van carO dat ze voor ons als opvangcentrum is blijven hangen.
Maar ik vind het wel zonde dat gezeik wat er nu is tussen de Fok beheerder en de Bunkermaster.
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hebben we allemaal wel eens. Ik zat gister ook vloekend en tierend achter m'n laptop toen ze onze, met militaire preciesie gekozen, FOK!dracht volledig verneukten. Maar ach, shit happens. Vandaag is weer een nieuwe dag.
shiiiiiiiiine![]()
![]()
Hmmm.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
wij gaan zondag weer terug en zij willen een paar weken blijven
en een auto bij zich hebben,
pfffffffffff
blijf ff puffen hoor.
Ik volg die bunker nog mondjesmaat maar het gezeik eromheen isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar wat Bunker-topics mee (als iemand zo vriendelijk is een linkje te posten naar een fijn reltopic). En ik heb dat woord 'FOK!dracht'nu tig keer langs zien komen. Geen idee wat het betekent!
Maar laat mij maar onwetend blijven. Het leest veel relaxter als je niet weet waarom anderen zich zo druk maken. De beste RLS speelt zich meestal hier op FOK af.
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef CarOnline het volgende:
Hmmm.
En je kan ze er niet vanaf praten dus.
Voor sommige dingen ben je helaas gewoon te oud!
Het is niet gemakkelijk zoiets hoor,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoor.
Vrijdag afgelopen en dan natuurlijk nog een week of wat nabeschouwingen vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Herrie in de keuken?
Hoe lang duurt dat eigenlijk nog? Een week?
Snap best dat ze hun achterkleinkind willen zien. En tuurlijk is het hun eigen verantwoording. Maar ik merk wel tegenwoordig bij mijn eigen ouders dat het net de omgekeerde wereld aan het worden is. Nu maak ik me druk om wat zij doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is niet gemakkelijk zoiets hoor,
Ze willen achterkleinkind zien, en die drang is zo sterk, dat ze alles vergeten.
wil ik ze dit ontnemen,
ze willen nog een keer een reis maken
wil ik ze dit ontnemen.
trouwens mag ik dat,
Yup, die had ik al gevonden. Zo te lezen kun je een oproep van de rechtbank verwachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg die bunker nog mondjesmaat maar het gezeik eromheen is
Geef hier Danny gelijk
Haha je denkt toch niet dat ik Hondjes te oud vind?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hondjes dat prima kan hoor.
ik maak me er ook druk over, maar heb ik het recht om hun tegen te houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Snap best dat ze hun achterkleinkind willen zien. En tuurlijk is het hun eigen verantwoording. Maar ik merk wel tegenwoordig bij mijn eigen ouders dat het net de omgekeerde wereld aan het worden is. Nu maak ik me druk om wat zij doen.
Ah zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Vrijdag afgelopen en dan natuurlijk nog een week of wat nabeschouwingen vermoed ik.
neuh, het was dan ook een zeer matige grapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:
Haha je denkt toch niet dat ik Hondjes te oud vind?
het is je vergeven, dit keerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neuh, het was dan ook een zeer matige grap.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neuh, het was dan ook een zeer matige grap.
Snap het best wel, ik ben ook oud in Pietjes ogen,verdorie, ben echt oud,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zeg.
Je keek er ook al zo lelijk bij. Ik schrok er van
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Snap het best wel, ik ben ook oud in Pietjes ogen,verdorie, ben echt oud,![]()
volgens mij de oudste in de RLS.
O, ik dacht dat ik de oudste was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ik al eens verteld .59 jaar., mooier kan ik het niet maken.
We zijn helemaal niet aan een nieuw behangetje toegekomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik begin vast met opruimen voor als straks hier de bende weer binnen komt druppelen
Nah dat valt reuze mee!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ik al eens verteld .59 jaar., mooier kan ik het niet maken.
Ohhhh vergeten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn helemaal niet aan een nieuw behangetje toegekomen
neen joh, je bent nog een broekie,,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik de oudste was.![]()
![]()
Hey hondjes effe lekker naar Spanje las ik![]()
Ik wil ook!!!!!![]()
maar ik moet klussen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah dat valt reuze mee!
Ik dacht dat je 60 was!![]()
Ja, over zeven weken of zoietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen joh, je bent nog een broekie,,![]()
July ga je toch, ik ook
Leuk he, we doen je snel een keertje logeren bij Oma en Opa Hondjes!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof zeg, ik dacht altijd dat ik postte met mensen die m'n moeder konden zijn. Nu zit er ook een potentiële opa / oma bij.
Jij gaat lekker he, maar inderdaad heb kids van ongeveer jou leeftijd denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel tof zeg, ik dacht altijd dat ik postte met mensen die m'n moeder konden zijn. Nu zit er ook een potentiële opa / oma bij.
Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, die had ik al gevonden. Zo te lezen kun je een oproep van de rechtbank verwachten.
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat las je eerder dan ikkke. Nou nee hoor daar krijg ik waarschijnlijk al eerder mee te maken.
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet als iets waar je op zit te wachten. Geen grote probs hoop ik?
Ja lig je d'r uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou denk het niet hoor maar wel een hoop gedoe (baan kwijt)
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rotquote:
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo goed als 1 juli ben ik officieel boventallig !!! Schrok me rot
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Zo is dat!!quote:
Thanks !!! Kopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, dan maar met garen en band langs de deuren.![]()
Succes iig
Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Maar je red het voorlopig wel dus das fijn. En over de schok heen al en klaar voor een nieuwe baan. You go girl!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Toch blijft het heftige shit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Soury het volgende:
Nou Coos ik ben even door redelijk idiote emotionele dagen gegaan. maar ik prijs me nu gelukkig. Ik krijg nog een gouden schop onder me kont mee en over een jaar misschien niks (ik kan het wel ff uitzingen). De eerst sollicitatie gaat morgen de deur uitNieuwe start nieuwe kansen
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef Soury het volgende:
Dank Thalie en Cc !!! Komt wel goed hoor ik zal mijn mannetjes missen denk dat dat ook wel de grootste schok was voor me. Ken die gasten al zooooo lang en ik ben zelf niet zo extrovert (oeps zou je niet zeggen he?) en heb dus lang tijd nodig om aan anderen te wennen, en omgekeerd ... Maar ik ga er voor
Heb ik ook gedaan !! heel hard maar weet je ik zie weer nieuwe kansen.. En ik ben geen in de put zit persoon. Wat wel raar is en denk dat daar ook de emoties vandaan kwamen dat ik mijn halve leven precies in dat bedrijf heb rond gelopen en de mannen waarmee ik werk ook al zo lang ken. Tja dat brak me evenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is beroerd Soury!
Ik zat precies een jaar geleden in hetzelfde schuitje. Das gewoon alweer een jaar geleden!
Maar het is echt heel zuur en dat je je stekkie helemaal kwijt bent mag je best een paar dagen om janken.
Heb ik ook gedaan
Sterkte ermee, en ook met het vinden van een nieuwe baan!
Daar ga ik vanuit !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je snel een andere baan muizemeis![]()
En vaak is het zo dat je dan zegt "Dit had ik veel eerder moeten doen!"
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Wie is de lowlandsslet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
zo lekker heur, zonder die lowlandslet :
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
goed hé en gisteren was het nog dood hoorde ik
begin jij ook al ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, je kunt het zelf zo af en toe óók niet laten hè
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"quote:
ik ga vanavond van jou dromenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want straks krijg je het als een boomerang terug in je face en dan loop je weer boos weg. En ik heb liever dat je een beetje rond blijft hangen hier en het gezeik wat gaat ontlopen. Hoe het ooit allemaal begon weet ik toch wel, laat ze gewoon de tyfus krijgen en "let it be"
is goed....quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Maar hou het deze keer netjes![]()
Was er vorige week watquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
is goed....![]()
deze keer zal ik je niet hélemaal uitelkaar trekken![]()
sorry nog van vorige week......
![]()
truste.......
quote:Zwaailicht aan voor warme patat
ASSEN - Twee politieagentes uit Assen hebben het zwaailicht van hun dienstauto aangezet en zijn zo door rood gescheurd, omdat ze wilden voorkomen dat hun netgehaalde patat koud werd...
De agentes hadden patat opgehaald bij een snackbar, maar kwamen toen voor een rood verkeerslicht te staan, meldt Dagblad van het Noorden. Blijkbaar vonden de dames dat te lang duren, want getuigen in de bewuste snackbar zagen dat het zwaailicht aanging en de surveillanceauto direct door rood reed.
Uhm, misschien kregen ze een noodoproep? of is dit een bewezen feit?quote:
Ja ik wilde het een beetje hap-snap houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, misschien kregen ze een noodoproep? of is dit een bewezen feit?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_patat__.html?p=13,2quote:De agentes hebben een flinke uitbrander gehad van hun chef. "We hebben dit uitgezocht en een stevig gesprek gevoerd met de betreffende agentes”, reageert politiewoordvoerder Ernest Zinsmeyer. “De politie heeft een voorbeeldfunctie en moet zich als geen ander aan de regels houden. Het is terecht en begrijpelijk dat burgers hier fel op reageren. En als ons dat ter ore komt, ondernemen we actie. Want dit soort gedrag pikken we absoluut niet van onze mensen.”
Ze zijn helaas hiet op de bon geslingerd wegens het onnodig met zwaalichten door rood rijden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, oh..... dat wordt een duur frietje patatje
Nee okay, maar het zou me niets verbazen als zulke grapjes een promotie een jaartje uitstellen..... is het dus toch een duur frietje patatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn helaas hiet op de bon geslingerd wegens het onnodig met zwaalichten door rood rijden.
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, maar het zou me niets verbazen als zulke grapjes een promotie een jaartje uitstellen..... is het dus toch een duur frietje patatje
Jawel joh, beleid van Guusje hè, anders komen ze nooit aan die 50% vrouwen en allochtonen aan de top.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?
Mot je klappe hebbe?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Promótie? Dat krijgen vrouwen toch sowiesó niet?
Ja, en toen was ik ff weg, aardappeltjes gepoot.quote:
Oh dat doe je snel! Of is het heel vlakbij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik ff weg, aardappeltjes gepoot.![]()
![]()
Gaat goehoed!
Ja joh, duurt een eeuwigheid. Maar dán..... Oh en beschermen tegen slakken trouwens, als er wel wat opkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie nog geen lupine trouwens![]()
Echt traag zaad
Alles is dichtbij in Schubbekutteveenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat doe je snel! Of is het heel vlakbij?
Oh dat kan ook het probleem zijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja joh, duurt een eeuwigheid. Maar dán..... Oh en beschermen tegen slakken trouwens, als er wel wat opkomt.
Ah.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alles is dichtbij in SchubbekutteveenZoals mijn vader zegt: het is een leuk dorp, je zegt het nog een keer en je bent er door.
Nee joh! Als ik 20 minuten fiets ben ik twee dorpen verder! als ik uit mijn zolderraampje kijk kan ik het onkruid zien groeien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah.
Ik denk altijd dat je minstens 20 minuten moet fietsen voor een tuintje!
Nou dr staat nog niets, maar we zitten er bovenop!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh! Als ik 20 minuten fiets ben ik twee dorpen verder! als ik uit mijn zolderraampje kijk kan ik het onkruid zien groeien.![]()
Escar-go tegen slakken trouwens, ziet er uit als blauwe hagelsag en helpt als de brandweer!
zo is dat !quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef hondjes het volgende:
Kom ik net op een van de kamers boven, zijn die bijen weer terug
de hele kamer vol bijen.
ik weet het,,zielig,,mooi niet
er komt er nu een van plaagdierenbestrijding, en die gaat spuiten
Ben zodat hij wil komen, tegen extra betaling, anders kan ik morgen niet weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |