Jan-Bart.quote:
Hahahahahaha neeee alhoewelquote:
Dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha neeee alhoewelNee ik vecht het zelf wel uit ....
Oh ik had die B niet eens gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 22:35 schreef Noek het volgende:
Staat de J op de achterkant zeker? Tsss. Pfff.
Ja hoor, doe mij ook maar een beetje Piet. Hoe meer co-moeders, hoe beter!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, veel te jong en kwispelend. Daarom moeten we goed op hem letten en een beetje voor hem zorgen
Dat is geen moeite, dat doe ik graag. Buuf en CarO zijn de co-ouders.
Wil jij hem ook een beetje?
Zolang Danny als een dwaas tekeer blijft gaan in TBO heeft die vast geen tijd om mijn tagje te verwijderen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ik had die B niet eens gezien.
Is je tagje definitief trouwens?
Hoi Talitha!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja hoor, doe mij ook maar een beetje Piet. Hoe meer co-moeders, hoe beter!![]()
En ik zwaai meteen ff... vol liefde vanzelfsprekend.
quote:
Oi.. ja dat kan ik toch niet zien vanaf deze kant van het scherm welke de goeie isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je de goede kiest is ie zo binnen ja. De episodes zijn super tof, have fun
.
Doe mij de woensdagen dan maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Talitha!
Wil je meemoederen in de even of oneven weken?
We mailen het rooster!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe mij de woensdagen dan maar.![]()
Dat zwaaien was overigens ten afscheid, dus laters!
Geruststellend gevoel wel hèquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Noek het volgende:
Blij dat deze reeks dood is. Kan ik mooi op tijd naar bed!
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, te laat. maar eens naar bed. Moet morgen nog een kind op schoolreisje sturen en hij moet de volledige inhoud van zijn kledingkast mee geloof ik.
Je lokt nu wel een rel uit hoor jonguhquote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ook, kusje op de wang, morgen weer meningen uitwisselen.
Later.
Arw!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?
Ja, goed zo. Ik. Pietje mag ook mee. Piet Piraat, schip ahoy hoy hoy.
Als een Somalische Piet Piraat?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Noek het volgende:
Hier kleuterfeest morgen en raad eens wie er enthousiast een groepje gaat begeleiden als piraat?
Ja, goed zo. Ik. Pietje mag ook mee. Piet Piraat, schip ahoy hoy hoy.
Noem je me nu een neger? Zo venijnig altijd met je pi enzo.quote:
Oh cool!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben nog van die gebitjes liggen Noek!! Dat het lijkt of je rotte tanden hebt
Damn, jij duidt me ook al als een mothafucka.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
Noem je me nu een neger? Zo venijnig altijd met je pi enzo.![]()
quote:
Ik ga als Piraat ja. Geil hè, een Pocahontas piraat.
Oe! Dat heb je laten doen na onze heldhaftigheid! Glow je nu in the dark?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:04 schreef Noek het volgende:
Oh cool!
Pocahontas heeft helaas mooie tanden.Gebleekt ook.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Voorlangs of achterlangs, ik wil een foto.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè.... ik wilde je net nog even subtiel de gek aansteken.quote:
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dat heb je laten doen na onze heldhaftigheid! Glow je nu in the dark?
Probeer het eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
En dat het dan na het weer ontdooien ook nog te vreten is?
Ik zou het niet weten. En gok dan nee. Maar misschien ook wel. Mits goed verpakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Oh, da's een ja. Achterlangs natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlangs of achterlangs, ik wil een foto.![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.
Kweenie of ik licht geef. Zou ik wel leuk vinden.
CarO, ja pics. Komt goed.![]()
Gert. Nee.
En dat heb ik vast ook gelezen, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Noek het volgende:
Ja maar dat heb ik wel verteld in ons rokentopic.
Kweenie of ik licht geef. Zou ik wel leuk vinden.
Noek zegt Nee. En dan is het nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Probeer het eens.
En laat het hier ook even weten!
Voor de culies onder ons dan he
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Noek zegt Nee. En dan is het nee.![]()
En toch maar even gegoogled ook: het gaat niet goed omdat het door de vet/waterverhouding papperig wordt bij het ontdooien. Dit voor de culi's.
Thnx, met een bloemetjuh d'r naastquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd Nmns!![]()
Wat leuk dat B&L je ontbijt op bed heeft gebracht!
Jaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Geen ideequote:En dat het dan na het weer ontdooien ook nog te vreten is?
Kan wel hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef CarOnline het volgende:
Oi.. ja dat kan ik toch niet zien vanaf deze kant van het scherm welke de goeie is![]()
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
Kun je paté invriezen?
Een maandquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Maar niet langer dan een maand omdat het vet in de paté dan gaat ranzen.
Ja, ik had ooit een boekje. "Vriezen en dooien".quote:
Kan je dat snuivenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik had ooit een boekje. "Vriezen en dooien".
Je staat vertsteld wat je allemaal in kan vriezen. Zelfs verse aardbeien. Maar die moet je één voor één glaceren. Dus voor een pondje ben je wel een volle dag bezig.
Dan toch maar liever voor de kerstdagen een bakkie Chileense voor 6.95 euro voor 250 gram.
Dat heeft ie niet verteld tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd Nmns!![]()
Wat leuk dat B&L je ontbijt op bed heeft gebracht!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè.... ik wilde je net nog even subtiel de gek aansteken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
Dus bij deze: NMNS van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Nee inderdaadquote:
"Terrible Tuesday" is een bekend fenomeen onder xtx-gebruikers, qua aftermath. Maar we hebben helemaal geen drugs op! (alleen een paar flessen wijn. Per persoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch altijd wat later hè, de aftermath.![]()
Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
"Terrible Tuesday" is een bekend fenomeen onder xtx-gebruikers, qua aftermath. Maar we hebben helemaal geen drugs op! (alleen een paar flessen wijn. Per persoon.)
Wat zeg je me nou? Geen 28 meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's nie goe nie.Toch altijd wat later hè, de aftermath.
Je bent geen 28 meer dame!
![]()
Oh, ga ik even naar de bieb.
Ahh het was wel heel erg leuk hoor, om hem even weer te zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Full cut![]()
![]()
![]()
Tja, ik zei het al, geen 28 meer.
ZIE JE WEL DAT JE BI BENT!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is helemaal geen geile Noek-Pocahontas. Dat is de schoonmoeder from hell ... and back.
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh ik ben echt walgelijk brak, moe, koppijn, ik sta met wallen tot mn knieën en nou kom ik uitgerekend vandaag een oud klasgenoot van me tegen. Daar heb ik van de 1e kleuterklas tot de 6e klas lagere school bij in de klas gezeten, en dat was altijd hartstikke leuk. En nu staat ie ineens achter me, 23 jaar later, echt ik was helemaal perplext!
Lara zit bij zijn nichtje in de klas, die kwam hij even mee ophalen. (Lara zit op mijn oude school)
Zo leuk om (heel) even bij te praten!![]()
Woont nu in Sydney dus ik heb al afgesproken dat ik een keer op de koffie kom
Ah jaaa een souvenirtje uit Zweden!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hee, zowel ex-klasgenootje als op de koffie naar Oz!
O kut ik had ook nog een souvenirtje uit Zweden!
Maar een hele stomme hoor.![]()
Dus als je niks leuks voor me vindt in Sydney, geeft niet.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Wel heel erg leuk hè, met zo'n oud klasgenoot.En Sidney is niet vervelend om op de koffie te gaan.
![]()
Zou Gert zo'n paardje voor je meegenomen hebben?
Ja dat zeg ik niet hier.quote:
Fluister maar even in mn oor danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik niet hier.![]()
Dat wat je wilde hebben, alleen dan niet van ABBA.
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fluister maar even in mn oor dan![]()
Of eh is het met een S en eindigd op een R?
Een V?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindigt wel met een R ja maar begint met een V.
O nee toch niet. Ja dat dus!
Ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Even de jaarlijkse Kamperfoelie-Update:
Waarom worden al die takken bruin? Ik pluk ze er steeds uit maar zo blijft er niets over!
Hij groeit nu wel lekker, nog even en hij krijgt een rekje
Maar eh? Waarom doet ie dat? APK? Buuv?![]()
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit?
Rekje lijkt mij goed voor de takken die omhoog willen en nu naar de buren proberen te kruipen.
Die bruine takken op de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat moet ik nog even aanschaffen als ik tijd heb, maar waarom zijn al die takken bruin dan?
En moet ik ze laten zitten?
Dooie bruine takkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Maar gelijk heb je !!! Die bunker gaat me nog een peesmeker kostenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef lies1958 het volgende:
zo weer even hier gelezen. Wordt het een beetje beu dat gehakketak in het cos van de bunker.
Vanaf dit weekend zal het hier wel weer drukker worden. Knap van diegene die consequent hier zijn blijven posten.
Ben blij dat het in leven is gehouden door jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |