quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Kijk jij naar TBO2 zonder Fok!?
Je hebt gestemd op: Nee
Ja hoor, als het hier dan gezellig is zeker wel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
dat de samenwerking uiteindelijk is spaak gelopen vanwege een verschil tussen wat beloofd werd en wat geleverd werd wil niet zeggen dat ik wil dat de boel alsnog flopt. Ik gun ze werkelijk alle succes van de wereld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef clubdj het volgende:
Ja hoor, als het hier dan gezellig is zeker wel!
Dat geloof ik ook meteen, maar wel jammer dat het zo gelopen is. Maar ga me daar niet mee bemoeien Danny, vindt het wel erg jammer dat het nu op het einde zo moet lopen hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
dat de samenwerking uiteindelijk is spaak gelopen vanwege een verschil tussen wat beloofd werd en wat geleverd werd wil niet zeggen dat ik wil dat de boel alsnog flopt. Ik gun ze werkelijk alle succes van de wereld.
En waarom zou de redactie niet meer mogen posten? Dat werd bij andere RLS'en toch ook gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
Nee, want zonder redactie geen realtime community hier, dus zal er een ander platform moeten komen. Dat jij alsnog een tijdelijk forum aanbied wat niet offcieel het bunkerforum is, heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef voyeur het volgende:
En waarom zou de redactie niet meer mogen posten? Dat werd bij andere RLS'en toch ook gedaan.
ok, nou ja, wat B&B met andere communities of hun eigen community of wat ook gaan doen weet ik niet. Dat zal snel genoeg blijken natuurlijk...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:32 schreef Spooky4u het volgende:
Nee, want zonder redactie geen realtime community hier, dus zal er een ander platform moeten komen. Dat jij alsnog een tijdelijk forum aanbied wat niet offcieel het bunkerforum is, heeft daar niets mee te maken.
Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
Alle bunkercrew-accounts door de shredderquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
Goeie vraagquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??
Ik begrijp hieruit dat je ze alleen geen tag zult geven? Lijkt me niet dat je ze op voorhand een ban geeft om leugens, want dan is je halve forum leeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
Hoop toch dat Bart nog kan posten deze 2 dagen.. (als hij dat nog wil..)quote:
ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer voordelen ik zie in een scheiding. Maar ik hoop toch echt wel dat we hier een eigen forum krijgen, want er gaat niets boven Fok! voor een rls.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |