abonnement Unibet Coolblue
pi_69261327
Poll: Kijk jij naar TBO2 zonder Fok!?
  • Ja
  • Nee
  • Als ik het niet vergeet wel.
  • Zolang het geen NoLife is wel.
  • Ik twijfel
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:08:58 #2
    79888 clubdj
    Turn Up The Bass
    pi_69261440
    Zeker wel! Kan niks doen aan dingen die onderling spelen. Heb en geniet nog steeds van The bunker!
    Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
    pi_69261477
    Ik mis "Ik zou sowieso niet kijken"
    You dream it, I live it.
    pi_69261514
    quote:
    Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

    Poll: Kijk jij naar TBO2 zonder Fok!?
    Je hebt gestemd op: Nee
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:22:33 #5
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69261780
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:24:37 #6
    79888 clubdj
    Turn Up The Bass
    pi_69261843
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    Ja hoor, als het hier dan gezellig is zeker wel!
    Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:25:58 #7
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69261894
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef clubdj het volgende:

    Ja hoor, als het hier dan gezellig is zeker wel!
    dat de samenwerking uiteindelijk is spaak gelopen vanwege een verschil tussen wat beloofd werd en wat geleverd werd wil niet zeggen dat ik wil dat de boel alsnog flopt. Ik gun ze werkelijk alle succes van de wereld.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:28:41 #8
    79888 clubdj
    Turn Up The Bass
    pi_69261966
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Danny het volgende:

    [..]

    dat de samenwerking uiteindelijk is spaak gelopen vanwege een verschil tussen wat beloofd werd en wat geleverd werd wil niet zeggen dat ik wil dat de boel alsnog flopt. Ik gun ze werkelijk alle succes van de wereld.
    Dat geloof ik ook meteen, maar wel jammer dat het zo gelopen is. Maar ga me daar niet mee bemoeien Danny, vindt het wel erg jammer dat het nu op het einde zo moet lopen hier
    Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
    pi_69262021
    tuurlijk ga ik kijken, enige minpuntje is dat het niet 24/7 leuk is op de streams, dat is nog moeilijk om te verwezelijken, maar zeker een mogelijkheid
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:31:59 #10
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_69262047
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    En waarom zou de redactie niet meer mogen posten? Dat werd bij andere RLS'en toch ook gedaan.
    Here we are now, entertain us.
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:52 #11
    256250 foon
    bla bla bla
    pi_69262075
    ik heb nee gestemd.
    ik heb nu ook niet gekeken,
    dus zie geen enkele reden dat wel te gaan doen,
    zelfs niet ,als het op nowlive te zien zou zijn.
    je kan zeggen van die club wat je wil,
    maar voorlopig zijn zij de dans mooi ontsprongen.
    want je naam verbinden aan the bunker,
    was vanaf het begin , toch een giga risico.
    verder wil ik nog ff kwijt dat de brief van danny ,
    aan B&B, een eye opener was voor mij,omdat ik danny maar een *** vond.
    en door deze brief ,wat meer inzicht denk te hebben gekregen ,in de persoon danny...
    in positive zin dan...
    zie je , uiterlijk zegt ook niet alles...
    het leven is mooi,maar je krijgt het niet cadeau
    pi_69262076
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    Nee, want zonder redactie geen realtime community hier, dus zal er een ander platform moeten komen. Dat jij alsnog een tijdelijk forum aanbied wat niet offcieel het bunkerforum is, heeft daar niets mee te maken.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:33:46 #13
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69262094
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef voyeur het volgende:

    En waarom zou de redactie niet meer mogen posten? Dat werd bij andere RLS'en toch ook gedaan.
    Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:34:54 #14
    243135 5thencounter
    Shit, nog steeds hier..
    pi_69262109
    Yup.. gaat gewoon door..
    Er is álijd ergens een Topic te vinden waar de eieren kwijt kunnen...
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:35:29 #15
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69262122
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:32 schreef Spooky4u het volgende:

    Nee, want zonder redactie geen realtime community hier, dus zal er een ander platform moeten komen. Dat jij alsnog een tijdelijk forum aanbied wat niet offcieel het bunkerforum is, heeft daar niets mee te maken.
    ok, nou ja, wat B&B met andere communities of hun eigen community of wat ook gaan doen weet ik niet. Dat zal snel genoeg blijken natuurlijk...
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:36:44 #16
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_69262152
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Danny het volgende:

    [..]

    Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
    Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??
    Here we are now, entertain us.
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:38:13 #17
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69262195
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    Alle bunkercrew-accounts door de shredder
    IP ban vanuit de bunker?

    Of een euh, gentlemen's agreement?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:38:38 #18
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69262205
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef voyeur het volgende:

    [..]

    Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??
    Goeie vraag
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_69262352
    Waarom niet gewoon een ja of nee pol. Nu is er meerdere keren een mogelijkheid om ja te stemmen. Is niet logisch geplaatst lijkt mij.
    Waar gebeurde dat ook al nog meer?
    pi_69262366
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Danny het volgende:

    [..]

    Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
    Ik begrijp hieruit dat je ze alleen geen tag zult geven? Lijkt me niet dat je ze op voorhand een ban geeft om leugens, want dan is je halve forum leeg.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:48:15 #21
    79888 clubdj
    Turn Up The Bass
    pi_69262493
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Goeie vraag
    Hoop toch dat Bart nog kan posten deze 2 dagen.. (als hij dat nog wil..)
    Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
    pi_69262823
    Ja ik ga betalen...............en als ik tijd heb ga ik kijken.
    Khoop wel op een 2e stream zodat ik kan kiezen naar wie ik wel en niet wil luisteren.
    Nu zet ik alles uit als eentje veel aan het woord is.

    Sukses met FOK!, Danny.
    Sukses met Bunker2, B&B.
      † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 16:58:17 #23
    128220 Peter6000
    pi_69264742
    De Bunker II komt er hoor mensen, er wordt nu al als een gek gestemd, en het is nog niet eens de finaledag.

    En Danny is vast wel weer bijgedraaid, tzt.

    Het zou wel heel flauw zijn als door een principekwestie de FEBO niet meer mee zou mogen posten.
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 17:01:22 #24
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69264866
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef voyeur het volgende:

    [..]

    Dus je gaat Dementor en dieeneBart bannen??
    ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 17:05:52 #25
    137949 Disana
    pi_69265016
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
    Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer voordelen ik zie in een scheiding. Maar ik hoop toch echt wel dat we hier een eigen forum krijgen, want er gaat niets boven Fok! voor een rls.
    pi_69265996
    Ik ga zeer zeker kijken.
    pi_69266174
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
    Oh ik zou best normaal door willen posten tijdens en na TBO II, ik was voor TBO net als Bart ook gewoon een normale Fokker.
    pi_69266217
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:10 schreef Meddo het volgende:
    Ik mis "Ik zou sowieso niet kijken"
    En "reality tv is voor sufkutten"
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      donderdag 21 mei 2009 @ 17:50:05 #29
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69266456
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
    Meestal hadden de redacties van rls's een eigen platform itt een partnership met een onafhankelijke partij, toch zag je ze hier vaker dan eens, omdat dit toch altijd wel een betrokken community voor het genre is geweest, waar feedback voor ze te halen valt...

    Maar vaak hadden ze wel de behoefte om gelijk weer even een tijdje onder te duiken, na stortvloeden van (on)gefundeerde kritiek
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 21 mei 2009 @ 18:00:21 #30
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_69266827
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
    Wat moeten ze met een nieuw platform? Die RLS'en lopen nu eenmaal goed op een paar forums, maar daarvoor hoeven ze geen 'contentpartner' te zijn. Huub draaide ook verzoeknummertjes voor Fokkers, de Febo wou nog wel eens posten en zelfs Tonnekreek las mee wat we vonden van BB. Die interactiviteit houd je toch wel; daar hebben ze geen speciaal platform voor nodig.

    Forums en RLS'en hebben elkaar nodig om te slagen. Voor Fok leidt het tot meer bezoekers, pageviews etc. en voor de RLS'en tot betere kijkcijferes en vooral kijkerstrouw. Als jij geen bannertje op de stream wil sponsoren zal dat weinig uitmaken. De streamers weten de weg naar Fok toch wel te vinden. Je versterkt je positie als forum echter doordat de makers hier posten. Dat onmogelijk maken is jezelf in de voet schieten.
    Here we are now, entertain us.
    pi_69266995
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef voyeur het volgende:

    [..]

    Wat moeten ze met een nieuw platform? Die RLS'en lopen nu eenmaal goed op een paar forums, maar daarvoor hoeven ze geen 'contentpartner' te zijn. Huub draaide ook verzoeknummertjes voor Fokkers, de Febo wou nog wel eens posten en zelfs Tonnekreek las mee wat we vonden van BB. Die interactiviteit houd je toch wel; daar hebben ze geen speciaal platform voor nodig.

    Forums en RLS'en hebben elkaar nodig om te slagen. Voor Fok leidt het tot meer bezoekers, pageviews etc. en voor de RLS'en tot betere kijkcijferes en vooral kijkerstrouw. Als jij geen bannertje op de stream wil sponsoren zal dat weinig uitmaken. De streamers weten de weg naar Fok toch wel te vinden. Je versterkt je positie als forum echter doordat de makers hier posten. Dat onmogelijk maken is jezelf in de voet schieten.
    Je kunt als TBO niet van een unofficial TBO site uitgaan he. Ze zullen toch echt een official community site moeten hebben willen ze hiermee doorgaan zoals het nu is.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 18:09:53 #32
    137949 Disana
    pi_69267130
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef voyeur het volgende:

    [..]

    Wat moeten ze met een nieuw platform?
    Ze zullen wel moeten als ze in dezelfde vorm door willen gaan. Transparantie en inspraak, daar moet toch over worden gecommuniceerd.
    pi_69267249
    Nee, want ik vind de streams kijken zonder op FOK lekker mee te kunnen kleppen dus niks.
    en Uberhaut vind ik het al deze dagen van De Bunker op FOK veel gezelliger, meer humor, ook tegengas, vermakelijker dan De Bunker.
    OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
      donderdag 21 mei 2009 @ 19:41:46 #34
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_69269803
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:

    Nee, want ik vind de streams kijken zonder op FOK lekker mee te kunnen kleppen dus niks.
    en Uberhaut vind ik het al deze dagen van De Bunker op FOK veel gezelliger, meer humor, ook tegengas, vermakelijker dan De Bunker.
    Je kunt toch gewoon streams kijken en er op FOK! over lullen zonder dat FOK! officieel partner is?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      donderdag 21 mei 2009 @ 20:34:37 #35
    79888 clubdj
    Turn Up The Bass
    pi_69271520
    Zeker te weten!
    Koffie?
    Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
      Admin donderdag 21 mei 2009 @ 20:45:47 #36
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69271885
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef voyeur het volgende:

    [..]

    Wat moeten ze met een nieuw platform? Die RLS'en lopen nu eenmaal goed op een paar forums, maar daarvoor hoeven ze geen 'contentpartner' te zijn. Huub draaide ook verzoeknummertjes voor Fokkers, de Febo wou nog wel eens posten en zelfs Tonnekreek las mee wat we vonden van BB. Die interactiviteit houd je toch wel; daar hebben ze geen speciaal platform voor nodig.

    Forums en RLS'en hebben elkaar nodig om te slagen. Voor Fok leidt het tot meer bezoekers, pageviews etc. en voor de RLS'en tot betere kijkcijferes en vooral kijkerstrouw. Als jij geen bannertje op de stream wil sponsoren zal dat weinig uitmaken. De streamers weten de weg naar Fok toch wel te vinden. Je versterkt je positie als forum echter doordat de makers hier posten. Dat onmogelijk maken is jezelf in de voet schieten.
    maar dat interesseert me niet op het moment dat het een principekwestie wordt. natuurlijk hebben we er meer aan als ze hier posten, maar onder de huidige omstandigheden vind ik dat niet wenselijk. En dat is een persoonlijke opvatting. Die kun je wel proberen te rationaliseren, maar dat doe je dan op basis van je eigen principes en overwegingen en die zijn op FOK! geheel onbelangrijk in deze context natuurlijk.
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 19:41 schreef APK het volgende:

    Je kunt toch gewoon streams kijken en er op FOK! over lullen zonder dat FOK! officieel partner is?
    tuurlijk. zo ging dat ook met bb, dgk, db, cbml, gvjl etc. Dus dat kan ook met tb2.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69274610
    ''zucht''

    Ribas

    ow maar toen was had ik het hoogste aantal posts en toen was ik ziekelijk.

    Dus da's dan ook weer niet goed.



    ach zo is er altijd wat
    pi_69279490
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef Danny het volgende:

    [..]

    Omdat ze anders gewoon kunnen doorgaan ons voor te liegen op ons eigen forum. Normaliter geen probleem, maar in dit geval zou het raar zijn als de samenwerking wordt stopgezet maar vervolgens alles hetzelfde blijft.
    En jij denkt dat hier alle andere Fokkers gewoon eerlijk zijn

    Als die Bunker is afgelopen zijn ze ook simpelweg weer redactie af. Mochten ze hier lopen te liegen/lasteren whatever, dan kun je altijd nog een ban geven.

    Kortom, ik zou het heel erg vreemd vinden als Bart en Bram hier niet meer zouden mogen posten. Ik vergeet dan nog de namen van users én moderators van Fok! die daar graag in Eindhoven kwamen kijken en/of hand- en spandiensten hebben verricht.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 00:57:02 #39
    218385 mooiiiiii
    Ik word haast oma!
    pi_69279620
    Ik heb ja gestemd.want kijken zal ik vast,maar het liefst met FOK erbij ,please
    Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
    pi_69279878
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:

    [..]

    Oh ik zou best normaal door willen posten tijdens en na TBO II, ik was voor TBO net als Bart ook gewoon een normale Fokker.
    Je vergeet erbij te zeggen dat je een achterbakse kontlikker van Sly bent.

    Maar ik zal ook zeker wel weer gaan kijken. En op FOK! zal er toch wel weer een subforum komen.
    Wat APK zei, er hoeft toch geen samenwerking te zijn?
    pi_69280125
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

    [..]

    Je vergeet erbij te zeggen dat je een achterbakse kontlikker van Sly bent.

    Maar ik zal ook zeker wel weer gaan kijken. En op FOK! zal er toch wel weer een subforum komen.
    Wat APK zei, er hoeft toch geen samenwerking te zijn?
    Of de naam Sly klopt weet ik niet, de rest onderstreep ik wél, met de toevoeging dat hij van een leugen of wat extra niet barst

    Maar ik vind wel dat hij gewoon moet kunnen posten hier.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 01:41:17 #42
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69280291
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Of de naam Sly klopt weet ik niet, de rest onderstreep ik wél, met de toevoeging dat hij van een leugen of wat extra niet barst

    Maar ik vind wel dat hij gewoon moet kunnen posten hier.
    Ja klinkt wel gezellig idd
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_69280333
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 01:41 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ja klinkt wel gezellig idd
    Doe het allemaal voor Versabommie hè
      † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2009 @ 01:53:34 #44
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_69280436
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef Danny het volgende:
    de vraag zou moeten zijn; kom je nog in het bunker 2 forum als de redactie er niet meer komt?
    Of: Kom je nog in het Bunker2 forum als FOK! totaal niets (meer) met de organisatie te maken heeft en je dus weer gewoon kritisch kunt discussiëren over een RLS zonder dat je de belangen van de forum-eigenaar schaadt?
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 02:32:57 #45
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_69280842
    Dat mensen twee petten ophebben, én FOK! vertegenwoordigen, én actief meewerken aan de Bunker, was imo iig geen succes. Wat dat betreft is een scheiding veel beter zelfs.

    Niemand weet op laatst meer waarom iemand wat zegt of iets zit te verdedigen. Is het nou een eigen mening of is het als verlengstuk van de redactie? Ik vond het tenminste erg verwarrend. Als je het dan over transparantie hebt.

    De Bunker 2 kijk ik wel even aan. Alleen al vanwege nieuwsgierigheid zal ik dat wel doen. Of ik het opnieuw actief ga volgen hangt er nog vanaf.
    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_69280872
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 02:32 schreef Rica het volgende:
    Dat mensen twee petten ophebben, én FOK! vertegenwoordigen, én actief meewerken aan de Bunker, was imo iig geen succes. Wat dat betreft is een scheiding veel beter zelfs.

    Niemand weet op laatst meer waarom iemand wat zegt of iets zit te verdedigen. Is het nou een eigen mening of is het als verlengstuk van de redactie? Ik vond het tenminste erg verwarrend. Als je het dan over transparantie hebt.
    Eens, maar ja, daar wordt verschillend over gedacht.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 02:36:30 #47
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_69280890
    Is het eigenlijk al zeker dat er een bunker 2.0 komt?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_69280934
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef APK het volgende:
    Is het eigenlijk al zeker dat er een bunker 2.0 komt?
    Waarom zou die er niet komen? Die investeringen moeten toch echt terug lijkt mij. De meeste kosten zijn inmiddels gemaakt en men kan met relatief weinig extra kosten een tweede aflevering er doorheen jassen. Daarnaast is de omzet steigende, alle reden om door te gaan lijkt mij!
      vrijdag 22 mei 2009 @ 02:53:33 #49
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69281079
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 02:32 schreef Rica het volgende:
    Dat mensen twee petten ophebben, én FOK! vertegenwoordigen, én actief meewerken aan de Bunker, was imo iig geen succes. Wat dat betreft is een scheiding veel beter zelfs.

    Niemand weet op laatst meer waarom iemand wat zegt of iets zit te verdedigen. Is het nou een eigen mening of is het als verlengstuk van de redactie? Ik vond het tenminste erg verwarrend. Als je het dan over transparantie hebt.

    De Bunker 2 kijk ik wel even aan. Alleen al vanwege nieuwsgierigheid zal ik dat wel doen. Of ik het opnieuw actief ga volgen hangt er nog vanaf.
    Ik snap wel wat je bedoelt te zeggen, maar om een forum er zo nauw bij te betrekken dat iedereen gewoon langs kan komen en dat ze vrijwilligers via fok hebben werken, is op zich juist wel weer heel transparant te noemen.

    Ik vond het ook wel leuk dat bunkercrew gewoon meepostte en die verwarring die soms ontstond hadden ze volgens mij voor een deel kunnen oplossen door een centraal bunker-account aan te maken en dat als officiele spreekbuis te gebruiken (dus alleen mee posten nadat de meningen op elkaar zijn afgestemd, zodat er met 1 mond gepraat wordt) de rest van de crew had dan gewoon op persoonlijke titel kunnen posten.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 02:57:52 #50
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_69281127
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    Waarom zou die er niet komen? Die investeringen moeten toch echt terug lijkt mij. De meeste kosten zijn inmiddels gemaakt en men kan met relatief weinig extra kosten een tweede aflevering er doorheen jassen. Daarnaast is de omzet steigende, alle reden om door te gaan lijkt mij!
    Een tweede ronde zou wel eens nog meer investering kunnen kosten en ik vraag mij af of de goodwill nog bij andere sponsors aanwezig is.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')