Ole!quote:
'n avond! ( waarligt die grens eik? )quote:
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
'n avond! ( waarligt die grens eik? )
Ik kook vandaag, dus ik ga zo ff naar de snackbar... avond dus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, ik zit nog buiten, heb nog niet gegeten, kindjes spelen nog in de speeltuin. Jups, middag.
die afhaalchinezen worden met de dag luier en trager!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, wij gaan nu ook eten, dus het is spontaan avond geworden.
Oh doet me denken aan moederdag. We waren bij mijn ouders en hebben meer dan een uur moeten wachten bij de afhaalchinees.Ja, moeder hoefde niet te koken in heel Nederland.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach FANN kwam rellen in TBO omwille van oud zeer en de mods hadden dat snel in de gaten.
De RLS SC is nog maar een schim van wat het was, er zijn veel users vertrokken en de reeks loopt voor geen meter.
Sterker nog ik lees de RLS SC eigenlijk nooit meer, ik kreeg alleen te horen dat men hier weer een poging tot rellen ondernam dus kwam ik even kijken.
Voor rellen heb ik gelukkig geen tijd meer, achteraf gezien is dat maar goed ook.
En voor de mensen die het wel interesseert, ik heb het hier in TB lekker in naar mijn zin.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, het ligt o.a aan het teruglopende aantal users dat hier post.
[..]
Je voelt je wel enorm aangesproken.
Oh en verder heb ik geen tijd voor relletjes.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat ze drukker zullen zijn op hun nieuwe platform te posten. kan me ook niet voorstellen dat ze er behoefte aan hebben.
wat een feestquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou best normaal door willen posten tijdens en na TBO II, ik was voor TBO net als Bart ook gewoon een normale Fokker.
Wat is dat toch met fok de laatste tijd?quote:
Oe, veel kijkplezier dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk Weeds, ze zijn vanaf nul begonnen op comedycentral
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
maar de Bunkert is bijna afgelopen dus de ''oude garde komt gewoon gezellig weer meeposten dus dan is de GC gered![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
wat een feest
wat hebben we dat gemist he Coosquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijgen we dat arrogante geblaat straks hier weer.
Zijn niet mijn woorden hé, maar blijkbaar ''tijdens'' de Bunker wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Dementor een abnormale Fok!ker geworden?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |