Oja, jubileumtopiquequote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan kijken naar Mesa V-twin of de Hughes & Kettner Tubeman, dat zijn van die pedalen met ingebouwde preamp. Bij een backline kun je die gewoon in de return van de FX-loop van zo'n amp prikken, dan skip je de voorversterker en heb je een redelijk stabiel geluid, denk ik. Hangt natuurlijk ook altijd af van de cabs, en of de eindtrap buizen of transistor is natuurlijk. Enige nadeel is dat die vloerpre-amps vrij kwetsbaar zijn (en duwor)
Ja heb ik inderdaad ook naar gekeken, vooral blackstar had vette dingen, maar zoals je al zegt....duuuurrrr.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
@ Dribbel_ dus:
[..]
Oja, jubileumtopique![]()
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef KaMo het volgende:
Sja of anders koop je een DIbox erbij, ken een gitarist die over de monitoren speelt.
Zal wel weer zo'n mod bezig zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Andyy het volgende:
wie heeft mijn terug vind pedaal verwijderd ?
(ik had toch echt een tvp geplaatst)
Mijn emoticon reactie zijn ook weg gesmurfdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Andyy het volgende:
wie heeft mijn terug vind pedaal verwijderd ?
(ik had toch echt een tvp geplaatst)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Omdat ik geen zin had in dat puur theoretisch geneuzel, dus ben ik maar HBO gaan doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
maar... als je VWO gedaan hebt... waarom doe je dan geen uni? @ Metalfreak
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef GoodGawd het volgende:
mods stinkenIk heb m'n gitaar gemod stinkt mijn gitaar nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb een idee: op metalcamp voor het second stage in sloveniëquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Dit roept om weer een meeting! Eén waar Dean en DK wél aanwezig zijn.
ahha, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had in dat puur theoretisch geneuzel, dus ben ik maar HBO gaan doen...
300
![]()
Deze week vakantiegeld, wordt verleidelijk om gitaarspul te kopen...
Ja waar blijven die MP3'squote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb een idee: op metalcamp voor het second stage in slovenië
[..]
ahha, dat kan ook natuurlijk
vakantiegeld=vakantiegeld voor slovenië
Morgen ff kijken of ik wat met me bo~el op kan nemen via een pre amp/speaker modulatie van me boss gt en me M13...
Eensch !quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
komen vanavond denk ik welquote:
Ik zeg: Groningen!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:03 schreef Cynic het volgende:
Ja, en ik elke keer maar stad en land afreizen...
quote:
Een goudstaaf in je cavity?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar ik me wel aan blijf ergeren is dat m'n SG topzwaar is zoals iedere SG helaas, wat valt daar een beetje aan te doen
Mja jullie gitarist speelt toch ook op een SG, heeft hij er geen last van ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een goudstaaf in je cavity?
van je gitaar welteverstaan he
Jawel. Hij wil een Viper zei hij. Ik zei: maar die heeft neckdive las ik. Toen zei hij: ach, die SG ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja jullie gitarist speelt toch ook op een SG, heeft hij er geen last van ?
Dat vind ik dus ook zwaar irritant.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar ik me wel aan blijf ergeren is dat m'n SG topzwaar is zoals iedere SG helaas, wat valt daar een beetje aan te doen
Ja maar m'n andere gitaren doen dat niet dat is meer het puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zwaar irritant.
Dat zal wel wennen als al je gitaren dat doen..
Schroef een stuk lood op de body!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil em gewoon los kunnen laten hangen zonder dat ie alle kanten opvliegt
Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, dat is waar... maar ik vind daar het geluid niet zo je-van-het vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je hebt een toneport toch ? Dan heb je toch voldoendedat is hetzelfde eignleijk alelen dan heb je nog een geluidskaart erbij
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop, heb nu het ophangpunt stukje verder richting de hals gemaakt, scheelt al wat, maar nog steeds wel iets, hoop dat het met m'n dikkere gitaarband wel goed gaat die is nog wat stroeverquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...
Ga er maar neit vanuit dat zoeits echt beter is denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... maar ik vind daar het geluid niet zo je-van-het van
En die staat/ligt/hangt/zweet momenteel ergens in da hood van Leleystad rond.
Keihard N&T inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij doet vast geen E&M of wel. Vast zo'n profiel met exacte vakken.
Vandaar dat ik hier ook even vraagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga er maar neit vanuit dat zoeits echt beter is denk ik
Over twee weken gaan we nieuwe opnames maken
Maar geen ervaring mee met dit dus, dus kan er verder niks over zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier ook even vraag
En tof!!
Kan flink veel zijn, ik heb het op mijn epi SG ook gemerkt. Met name Grovers zijn asociaal zwaar bij de kop...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop.
Die plastice van behringerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
Welke zijn licht dan? (gezien onze gitarist zijn tuners wil vervangen omdat er ééntje afgebroken is).
Aluminium locking tuners bijvoorbeeld... (Schaller?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
Welke zijn licht dan? (gezien onze gitarist zijn tuners wil vervangen omdat er ééntje afgebroken is).
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
Of je koopt een gitaar die wel in balans is
Oh, ik doelde op de kopzware gitarenquote:
Geen ervaring met die dingen, maar als je toch gaat testen kan je ook wel ff de peavey valveking combo meepakken die zit ook wel in je budgetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar zeg nu eens eerlijk, zit er wat leuks tussen voor thuis en in een classic rock bandje?
Uit dit lijstje zou ik gaan voor de Hot Rod of de Peavey Classic.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Oké mijn uiteindelijke lijstje voor vrijdag (Musik-Produktiv):
-Fender Hot Rod Deluxe
-Laney VC 50R
-Line 6 Valve 112
- Peavey Classic 30
-Epiphone Blues Custom
-Marshall Haze (als ze die al hebben)
-Crate Vintage Club 50 (als ze die nog hebben)
Eentje he uit dat lijstje![]()
Exactement... Ik zou zelf ook de blues jr. overwegen (sterker nog, deze heb ik gekocht!)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Uit dit lijstje zou ik gaan voor de Hot Rod of de Peavey Classic.Maar goed, dat is omdat ik die een beetje ken. Laney en Crate, daar zou ik me niet zo snel aan wagen.
Je kan ook zo'n metal-gitaarband met van die punten kopen, en dan met de spikes aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop, heb nu het ophangpunt stukje verder richting de hals gemaakt, scheelt al wat, maar nog steeds wel iets, hoop dat het met m'n dikkere gitaarband wel goed gaat die is nog wat stroever
Heeft de blues jr. niet hetzelfde geluid als de Blues Deluxe alleen zachter?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Exactement... Ik zou zelf ook de blues jr. overwegen (sterker nog, deze heb ik gekocht!)
Nope, qua opbouw een andere versterker.... En zacht is ie ook niet bepaald!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heeft de blues jr. niet hetzelfde geluid als de Blues Deluxe alleen zachter?
Je kunt er van uit gaan dat ze voor thuis allemaal te luid zijn. Ik heb nu een 5 watter en die is zelfs al te luid als ik hem vol open zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar zeg nu eens eerlijk, zit er wat leuks tussen voor thuis en in een classic rock bandje?
Hangt van je huis af natuurlijk. En van het respect dat je voor je buren hebtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt er van uit gaan dat ze voor thuis allemaal te luid zijn. Ik heb nu een 5 watter en die is zelfs al te luid als ik hem vol open zet.
Niet de beste review, maar ik wil dat ding echt hebben..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen ervaring met die dingen, maar als je toch gaat testen kan je ook wel ff de peavey valveking combo meepakken die zit ook wel in je budgeten die kan die stijl ook makkelijk aan
redelijke review
Nee dat ding kan veel beter dan dit, maar het schetst wel een beeldquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Meursault het volgende:
[..]
Niet de beste review, maar ik wil dat ding echt hebben..
Op zich liegen de reviews en awards niet om. Dat ding heeft vrij snel en goede reputatie gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat ding kan veel beter dan dit, maar het schetst wel een beeldIk ben er blij mee in ieder geval
Maar stel ook niet zo'n superhoge eisen aan m'n geluid dat scheelt
niet zo'n mierenneuker
Eigenlijk zou ik wel meer rond moeten kijken welke stijl versterker het best bij me past en waar ik het best "mijn" geluid uit kan halen, maar dat word ik een beetje moedeloos van.. Er is zoveel..quote:ValveKing® Wins Guitar World's Gold Award for Overall Value
Guitar World magazine honored the ValveKing® 212 Combo Amplifier with its prestigious Gold Award for Overall Value.
“The ValveKing [project] was an opportunity to refute industry perceptions that it was impossible to build a high-quality all-tube amp at an affordable price,” wrote Eric Kirkland in the September 2007 issue of Guitar World. “The Peavey ValveKing has no competition.”
Alleen zo onbetrouwbaar als een SSer op een Jodenconferentie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Cynic het volgende:
Laney heeft trouwens ook best betaalbare buizenbakken, ook de moeite waard om even te checken.
Dat heb ik ook over die Peavey's gehoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen zo onbetrouwbaar als een SSer op een Jodenconferentie...
Rammstein Dribbel_quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk model bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Cynic het volgende:
Laney heeft trouwens ook best betaalbare buizenbakken, ook de moeite waard om even te checken.
Ik heb juist gehoord dat ze zeer betrouwbaar zijn. En die ervaring heb ik er zelf ook mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook over die Peavey's gehoord.
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja vooral dat prijs/kwaliteit gaf de doorslag. Wil je iets vergelijkbaars zit je echt op bijna 2x die prijs
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?
- Volgens mij stel ik een hele domme vraag..![]()
Er zitten geen speakers in die topkast of wel?
Dat is goedkoop!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers nee![]()
Klinken als een dijk, maar ze schijnen zo vreselijk onbetrouwbaar te zijn... heb er [vanuit Amerika] nog weinig goeds over gehoord. Klinken goed, maar blazen binnen een maand op...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:41 schreef Cynic het volgende:
Ohja, en die Bugeria dingen zijn volgens mij ook best okay, daar heb ik laatst een demo van gezien
Geniale winkel is dat, als je een beetje geduld hebt tenminstequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em via Guitar Bargains gekocht toen, 350e voor de top dat was echt 100e goedkoper dan hier. En in die top zitten geen speakers nee![]()
Mja zelfde gekut als Feedback eignelijk, als ze het op voorraad hebben heb je het zo binnen, moeten ze het nog bestellen kan je lang wachten jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geniale winkel is dat, als je een beetje geduld hebt tenminste
hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht?
- Volgens mij stel ik een hele domme vraag..![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Meursault het volgende:
Da's gewoon een room-micquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's gewoon een room-mic![]()
Ik ga nog een keer een blackmetal eenmansproject beginnen en dan de achterkant van mijn cab micen, met een emmer over de mic.
Ik zet tenminste niet iemand doelbewust voor lulquote:
[..]
Ik ga nog een keer een blackmetal eenmansproject beginnen en dan de achterkant van mijn cab micen, met een emmer over de mic.
Haha, geeft niks man, denk dat iedereen zich dat wel af heeft gevraagdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Meursault het volgende:
Goed, die fout maak ik dus ook niet meer..
Ik verdiep me niet echt in versterkers. Ik ken zelfs niemand met een stack. Altijd op combo's gespeeld..
Waarom wat er zatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef KaMo het volgende:
Ik vroeg me altijd alleen af waarom het er zat, wist wel dar er geen speaker zat.
[..]
Die ruimte, waar het zwarte doekje voor zitquote:
[..]
Dat weet ik nu wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Ruimte voor je transformator, buizen en kabels.
headroom van je amp!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die ruimte, waar het zwarte doekje voor zit
Dat zal wel moeten vrees ik. Zal wel een paar daagjes keelpijn worden dan, want ik kan dat echt niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Ga je dat dan ook zo inzingen/grunten?
Heb morgenavond feestje hier
Ik zal ook wel moeten, want mijn geluidskaart heeft maar 2 ingangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef The_Dean het volgende:
Twee mics is ook genoeg, zo maakten ze vroeger de opnames ook... Als je ze maar goed plaatst, dan kan je alles er mee pakken
Volgens een collega, en opzich heeftie gelijk...maar ik mic persoonlijk ook liever alles
Ik wil filmpjes zien van een in een emmer zingende Cynic!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten vrees ik. Zal wel een paar daagjes keelpijn worden dan, want ik kan dat echt niet.
Verder ga ik het ook zelf indrummen. 2 Microfoons moeten genoeg zijn voor het hele drumstel lijkt me
Die emmer is alleen voor de gitaar natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil filmpjes zien van een in een emmer zingende Cynic!
Dan gaat het straks ook nog goed klinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zal ook wel moeten, want mijn geluidskaart heeft maar 2 ingangen
Moet ik misschien een mengpaneeltje ertussen doen voor wat meer mogelijkheden. Aan de andere kant wordt de productie daar ook te mooi van natuurlijk.
Praat mij niet van transformatorsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Ruimte voor je transformator, buizen en kabels.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak je dan ook een Fluisterwoud cover?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Cynic het volgende:
Shining heeft trouwens wel behoorlijk gave blackmetal gemaakt. Dat is ook lang niet makkelijk te spelen.
Dan heb je echt helemaal niks van gitaarspelen begrepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
gewoon gitaar omlaag stemmen en wat in het rond aanslaan is het
Nicequote:
Vooral niet blij kijken hoor, metalheadsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de nieuwe TLFG, benieuwd hoelang we zo stand kunnen houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooral niet blij kijken hoor, metalheads
Ik zie het nog voor me, die gozer headbangend op zijn Jacksonquote:
Hij kan zo bij the Mars Voltaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Die foto van de bassist is echt heel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook Groene Zeep om het er weer uit te krijgen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Ik heb brillantine in m'n haar gesmeerd en ben old school aan het rocken![]()
Oh sjit dat zeg je nu pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je ook Groene Zeep om het er weer uit te krijgen?.
Ik ken vooral deze versie van dat nummer:quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Ik heb brillantine in m'n haar gesmeerd en ben old school aan het rocken![]()
Die Nederlandse jongen speelt minder vaag dan die Australische.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Knipoogje het volgende:
Australia got Talent werd gewonnen door Smokin' Joe Robinson. In Holland got Talent doet Lars de Rijck in de finale mee... Is dit goed spel voor een 17 jarige (zijn ze allebei dacht ik) Wie is er nu beter volgens de kenners?
Het trekt wel een hoop meisjes aan die toch even aan z'n haar willen voelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:51 schreef Cynic het volgende:
Krijg je daar nog subsidie voor, als je een neger in je band laat?
quote:wat een kk numer ga goeie muziek zoeken omfg----------------------------------------------------------like <slipknot,legion of doom,rise against,system of a down,green day,ramstein,escape the fate, maar niet deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellende muziek of te wel kut muziek !!!!!!
Maar als je het geluid goed vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alleen zo onbetrouwbaar als een SSer op een Jodenconferentie...
Youtube is wat dat betreft zo'n treurige bedoening. Mensen moeten eigenlijk helemaal niet de mogelijkheid hebben hun mening te geven want de meeste mensen zijn daar veel te dom voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
Geniaal commentaar op youtube op een live clip van Prodigy of the Sea
[..].
Het mooiste zijn nog de voetbalfilmpjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Youtube is wat dat betreft zo'n treurige bedoening. Mensen moeten eigenlijk helemaal niet de mogelijkheid hebben hun mening te geven want de meeste mensen zijn daar veel te dom voor.
quote:He kanker hooligans ga terug naar je kankerfabriek, aan je kanker lopende kanker band staan.
En ga dan in je kankerpauze iets aan je kankerspelling doen.. zo kankermoeilijk is het namelijk niet.
Wat zei Churchill ook al weer, The best argument against democracy is a one minute conversation with the average voter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Youtube is wat dat betreft zo'n treurige bedoening. Mensen moeten eigenlijk helemaal niet de mogelijkheid hebben hun mening te geven want de meeste mensen zijn daar veel te dom voor.
Ik heb ze zien spelen op Roadburn 2007. Die oudjes konden nog een behoorlijke pokkeherrie makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ken vooral deze versie van dat nummer:
Dat moet ook één van de eerste hardrock-achtige bands uit de geschiedenis zijn.
Ja, ik surf dan meestal gewoon elders heen. In de andere gevallen sluit ik Firefoxquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:40 schreef Cynic het volgende:
Ik snap het ook gewoon niet, als je iets niet leuk vindt dan kan je er toch ook gewoon niks over zeggen?
Ja precies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik surf dan meestal gewoon elders heen. In de andere gevallen sluit ik Firefox. Ik reageer ook weleens, maar dat is eigenlijk altijd om antwoord te geven op vragen van de categorie "who was lead guitar player on this song?" enzo.
.
xkcd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel tamelijk raak.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik probeer het ook gewoon een beetje positief te houden als ik reageer. Maar goed, ik ben dan ook wel een beetje een hippie.
Dat is toch die zwart/witte tele?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Jim Root Telecaster kopen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dure kut motor![]()
Verkoop je motor, ga met het OVquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Jim Root Telecaster kopen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dure kut motor![]()
Ligt het nou aan mij, of kan die gast gewoon niet spelen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Meursault het volgende:
[..]
![]()
Wat mag 'ie kosten? Nieuw / tweedehands.
Valt niet echt op te maken uit een filmpje van 1:16 waarin hij het grootste gedeelte praat. Ik ken hem verder niet / de bands wel enigszins.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man!
[..]
Ligt het nou aan mij, of kan die gast gewoon niet spelen?
Laat ik het zo zeggen, als ik 30 sec van mijn gitaarspel op jijbuis zou plaatsen, met als doel een gitaar te promoten, dan zou ik op z'n minst ervoor zorgen dat ik mijn best deed...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef Meursault het volgende:
[..]
Valt niet echt op te maken uit een filmpje van 1:16 waarin hij het grootste gedeelte praat. Ik ken hem verder niet / de bands wel enigszins.
Tja je moet er van houden maar in Stone Sour liedjes is hij echt super!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
Zonde man!
[..]
Ligt het nou aan mij, of kan die gast gewoon niet spelen?
Het is een Duitse drogistequivalent van Lidl. Hier in Rotterdam zit er minstens ook één. Wel handig om handoekjes te kopen enzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Is die actiewinkel 'Action' bij jullie ook bekend of is dat geen landelijke winkel?![]()
Volgende week anders maar eens kijken of ze daar ook van die feestfonteinen hebben.
Wat hou je dan nog over trouwens? Je LTD?quote:
Onze zanger steekt ze wel aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een Duitse drogistequivalent van Lidl. Hier in Rotterdam zit er minstens ook één. Wel handig om handoekjes te kopen enzo.
Je bedoelt zo'n feestfontein als dat Dribbel gebruikt heeft? Is dat niet een beetje knullig als je die met de hand aan gaat zitten steken?.
Dat is het moeilijkste in je leven. Gitaren waar je van houdt weg doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ja m'n LTD, Crafter en die Ibanez die ik van jou heb gekocht.
Ik speel de laatste tijd echt alleen maar op m'n LTD. Ze spelen allebei even lekker, maar verwacht dat ik voor deze meer geld kan krijgen.
Vecht om de eerste plaats met gitaren niet kopen waar je geen geld voor hebt, maar die je wel ongelofelijk graag wil hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste in je leven. Gitaren waar je van houdt weg doen.
Ja man, vette winkelquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Is die actiewinkel 'Action' bij jullie ook bekend of is dat geen landelijke winkel?![]()
Volgende week anders maar eens kijken of ze daar ook van die feestfonteinen hebben.
Bij ons is er net een nieuwe filiaal gekomen.quote:
? woodenshoepopquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Vandaag de eerste van een serie aanpassingen laten doen aan m'n gitaar: ipv 1 volume en 1 tone, voor elke humbucker een volume knop.
Nog mensen die naar Klomppop gaan morgen toevallig?
Wat ga je verder laten doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Vandaag de eerste van een serie aanpassingen laten doen aan m'n gitaar: ipv 1 volume en 1 tone, voor elke humbucker een volume knop.
Ik wil eigenlijk een P90 in de halspositie en een lekker heldere humbucker in de brug positie. Maar dat komt later.quote:
Helder met of zonder vervorming?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een P90 in de halspositie en een lekker heldere humbucker in de brug positie. Maar dat komt later.
Dat kan jij veel beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.soundclick.com/sacraeasaturna
staat nu een mp3'tje van wat ingespeelde rommel met me gt8, m13 en me bo~el
zal nog binnenkort ff een foto posten van me opstelling denk ik...
Mja, ik bedoel een element met iets meer bereik. Ik speel meestal met een beetje oversturing.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helder met of zonder vervorming?
Nou..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Ok dus meer (mid en) hoog erin en voldoende volume voor oversturing maar geen ubervervormingquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel een element met iets meer bereik. Ik speel meestal met een beetje oversturing.
Ja, zoiets ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ok dus meer (mid en) hoog erin en voldoende volume voor oversturing maar geen ubervervorming
Klinkt niet eens zo heel raar, maar dat is op een laptopquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een eng dun geluid dat cleanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Pff practsich overal wel van V&D Bijenkorf tot bouwmarkten en ventilatorspeciaalzakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:00 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand trouwens waar in Nederland je van die [grote] ventilatoren kan krijgen?
Die distortion klinkt echt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Oh ja, vast welquote:
het clean is gewoon zoals de gitaar klinkt, is misschien inderdaad een beetje iel in de midden positie, maar ik vindt het wel lekker klinkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel raar, maar dat is op een laptop
Edit: Nu via de stereo klinkt het voor mij persoonlijk echt niet lekker allemaal. Wat ielig clean en je distortion is ook niet mijn favoriet. Veel te bassig en teveel gain.
Al met al heeft al die multieffectzooi me nog lang niet overtuigd
ja, gaat via de pc, maar niet via de line in, het gaat van de GT-8 naar een mengpaneeltje, vanuit daar gaat het een audiophile in (usb geluidskaart) en vanuit daar naar de PC, dus de distortion is gewoon een kwestie van anders af gaan stellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 06:37 schreef er1969 het volgende:
[..]
Die distortion klinkt echt niet![]()
heb je dit via de pc opgenomen? zo ja dan moet je het line in volume echt omlaag zetten.
aan je gear kan het niet liggen want dat is goed spul
Zou je je vriendin daar ook op kunnen aansluiten ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Lehle switch binnen.![]()
[ afbeelding ]
Alleen als ze goed gestemd is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je je vriendin daar ook op kunnen aansluiten ?
is ook, daarom vanmiddag even verder kijken hoe het nu klinktquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:41 schreef Cynic het volgende:
Zo zonder je versterker en je cab kan je toch ook eigenlijk niet goed je geluiden afstellen?
Was het geluid maar zo goed als die pop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Papier hier
Ik ben ook gaaaaaaaaar, maar ik heb die beide dingen wel gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben gaaaaaar![]()
En ik heb niet eens veel gedronken of weinig geslapen oid![]()
![]()
Eh?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
MP is écht groot zeg op die foto's. Zin in Morgahh!
Foto's van Marktplaatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Duits zekerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh ik dacht oh ik ben in de war met een ander forum waar ze als ze het over MP hebben altijd refereren naar Musik-Produktiv.
hij quote mij...quote:
Je instellingen kunnen over een versterker best goed zijn ,maar via een pc klinkt het gewoon niet( dat stukje wat ik geluisterd heb met distortion) Ik wilde je alleen een tip geven zoals meerdere leden hier maar als je dan zegt dat het wel goed klinkt vind ik het een beetje raar vandaar dat ik jou quote met die -->quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hij quote mij...
overigens zijn de instelling aanpassingen die ik gedaan had niet eens zo heel slecht
nee dean, heb de drive/gain niet veel lager gezet, wel de bas, maar scheelde toch wel wat over me amp heen. daarnaast was ik vergeten een midi kabel mee te nemen, had nu maar over alleen me M13 en warpfactor gespeeld, ging ineens hard! me versterker hoefde niet harder dan 2.5 (normaal rond de 4 a 5)
ik ben gewoon snel tevredenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef er1969 het volgende:
[..]
Je instellingen kunnen over een versterker best goed zijn ,maar via een pc klinkt het gewoon niet( dat stukje wat ik geluisterd heb met distortion) Ik wilde je alleen een tip geven zoals meerdere leden hier maar als je dan zegt dat het wel goed klinkt vind ik het een beetje raar vandaar dat ik jou quote met die -->, Ik ben eens naar je myspace pagina gegaan en heb daar de muziek beluisterd maar dat klinkt toch stukken beter
![]()
Zijn ze uitverkocht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:14 schreef Vyoo het volgende:
iemand die nog een ts-9 of gelijkwaardig kwijt wil?
Nee, prijzig. Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat ik op zoek ben naar een gebruikt model omdat ik het hier vraag toch?quote:
Ja, dat leek me voor de hand liggend. Maar om het hier te vragen leek me iets minder voor de hand liggend. Ze staan nog gewoon op markplaats en ebay.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Vyoo het volgende:
[..]
Nee, prijzig. Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat ik op zoek ben naar een gebruikt model omdat ik het hier vraag toch?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Gitaren kapotslaan , Youtubehit of niet?
Post eens niet als je gedronken hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
KATAKLBAOEME JA DOEI HOI MIHA
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
omdat je zo iets had van: 'hmmm, gebruik me vrije dagen wel beter!'?
valt wel mee als je er uiteindelijk bent denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
we zouden hem moeten lynchen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Gitaren kapotslaan , Youtubehit of niet?
je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Zo maar naar feedback op deze verplichte vrij dag.
.
quote:
Laatst nog iemand die bij Feedback in zo'n hokje Smoke on the Water aan het spelen wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij gitaristen gaat het erom hoe snel je kan spelen bij die kutwinkels en bij bassisten hoe hard je kan slappenLijkt wel of er altijd dezelfde mensen zitten wnat steeds hoor je hetzelfde
Ja, maar daar staan dus geen basversterkers hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef Trigalti het volgende:
Jullie met je vrije dagen...![]()
![]()
Inderdaad gitaar spelen in een winkel zonder hokjes als je nog niet goed kan spelen is..
Vakantiegeld komt pas maandagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Werk.
Vakantiegeld.![]()
Openstaande rekeningen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Cynic het volgende:
Zo, net weer terug uit de studio en waarschijnlijk mag ik alles opnieuw gaan opnemen!
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...quote:
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom 445? Je stemt toch altijd op 440?
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...
Nee, alles hetzelfde. We zijn het nu dus aan het uitzoeken, heel bizar. Het zou ook nog in het stempedaal van de bassist kunnen zitten, maar dat is het waarschijnlijk ook niet. Ook best jammer dat we er vanochtend eigenlijk pas achter kwamenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?
* Je kan het waarschijnlijk ook rechttrekken met software maar dat wil je waarschijnlijk niet.
Wat raarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440
Je kan de teleurstelling ook als een kans zien om nog beter in te spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Cynic het volgende:
Zo, net weer terug uit de studio en waarschijnlijk mag ik alles opnieuw gaan opnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |