Oja, jubileumtopiquequote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan kijken naar Mesa V-twin of de Hughes & Kettner Tubeman, dat zijn van die pedalen met ingebouwde preamp. Bij een backline kun je die gewoon in de return van de FX-loop van zo'n amp prikken, dan skip je de voorversterker en heb je een redelijk stabiel geluid, denk ik. Hangt natuurlijk ook altijd af van de cabs, en of de eindtrap buizen of transistor is natuurlijk. Enige nadeel is dat die vloerpre-amps vrij kwetsbaar zijn (en duwor)
Ja heb ik inderdaad ook naar gekeken, vooral blackstar had vette dingen, maar zoals je al zegt....duuuurrrr.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
@ Dribbel_ dus:
[..]
Oja, jubileumtopique![]()
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef KaMo het volgende:
Sja of anders koop je een DIbox erbij, ken een gitarist die over de monitoren speelt.
Zal wel weer zo'n mod bezig zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Andyy het volgende:
wie heeft mijn terug vind pedaal verwijderd ?
(ik had toch echt een tvp geplaatst)
Mijn emoticon reactie zijn ook weg gesmurfdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Andyy het volgende:
wie heeft mijn terug vind pedaal verwijderd ?
(ik had toch echt een tvp geplaatst)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Omdat ik geen zin had in dat puur theoretisch geneuzel, dus ben ik maar HBO gaan doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Aresdreams het volgende:
maar... als je VWO gedaan hebt... waarom doe je dan geen uni? @ Metalfreak
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef GoodGawd het volgende:
mods stinkenIk heb m'n gitaar gemod stinkt mijn gitaar nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb een idee: op metalcamp voor het second stage in sloveniëquote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Dit roept om weer een meeting! Eén waar Dean en DK wél aanwezig zijn.
ahha, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had in dat puur theoretisch geneuzel, dus ben ik maar HBO gaan doen...
300
![]()
Deze week vakantiegeld, wordt verleidelijk om gitaarspul te kopen...
Ja waar blijven die MP3'squote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb een idee: op metalcamp voor het second stage in slovenië
[..]
ahha, dat kan ook natuurlijk
vakantiegeld=vakantiegeld voor slovenië
Morgen ff kijken of ik wat met me bo~el op kan nemen via een pre amp/speaker modulatie van me boss gt en me M13...
Eensch !quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
komen vanavond denk ik welquote:
Ik zeg: Groningen!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |