Eh?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
MP is écht groot zeg op die foto's. Zin in Morgahh!
Foto's van Marktplaatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Duits zekerquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh ik dacht oh ik ben in de war met een ander forum waar ze als ze het over MP hebben altijd refereren naar Musik-Produktiv.
hij quote mij...quote:
Je instellingen kunnen over een versterker best goed zijn ,maar via een pc klinkt het gewoon niet( dat stukje wat ik geluisterd heb met distortion) Ik wilde je alleen een tip geven zoals meerdere leden hier maar als je dan zegt dat het wel goed klinkt vind ik het een beetje raar vandaar dat ik jou quote met die -->quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hij quote mij...
overigens zijn de instelling aanpassingen die ik gedaan had niet eens zo heel slecht
nee dean, heb de drive/gain niet veel lager gezet, wel de bas, maar scheelde toch wel wat over me amp heen. daarnaast was ik vergeten een midi kabel mee te nemen, had nu maar over alleen me M13 en warpfactor gespeeld, ging ineens hard! me versterker hoefde niet harder dan 2.5 (normaal rond de 4 a 5)
ik ben gewoon snel tevredenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef er1969 het volgende:
[..]
Je instellingen kunnen over een versterker best goed zijn ,maar via een pc klinkt het gewoon niet( dat stukje wat ik geluisterd heb met distortion) Ik wilde je alleen een tip geven zoals meerdere leden hier maar als je dan zegt dat het wel goed klinkt vind ik het een beetje raar vandaar dat ik jou quote met die -->, Ik ben eens naar je myspace pagina gegaan en heb daar de muziek beluisterd maar dat klinkt toch stukken beter
![]()
Zijn ze uitverkocht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:14 schreef Vyoo het volgende:
iemand die nog een ts-9 of gelijkwaardig kwijt wil?
Nee, prijzig. Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat ik op zoek ben naar een gebruikt model omdat ik het hier vraag toch?quote:
Ja, dat leek me voor de hand liggend. Maar om het hier te vragen leek me iets minder voor de hand liggend. Ze staan nog gewoon op markplaats en ebay.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Vyoo het volgende:
[..]
Nee, prijzig. Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat ik op zoek ben naar een gebruikt model omdat ik het hier vraag toch?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Gitaren kapotslaan , Youtubehit of niet?
Post eens niet als je gedronken hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
KATAKLBAOEME JA DOEI HOI MIHA
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
omdat je zo iets had van: 'hmmm, gebruik me vrije dagen wel beter!'?
valt wel mee als je er uiteindelijk bent denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
we zouden hem moeten lynchen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Gitaren kapotslaan , Youtubehit of niet?
je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Zo maar naar feedback op deze verplichte vrij dag.
.
quote:
Laatst nog iemand die bij Feedback in zo'n hokje Smoke on the Water aan het spelen wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij gitaristen gaat het erom hoe snel je kan spelen bij die kutwinkels en bij bassisten hoe hard je kan slappenLijkt wel of er altijd dezelfde mensen zitten wnat steeds hoor je hetzelfde
Ja, maar daar staan dus geen basversterkers hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef Trigalti het volgende:
Jullie met je vrije dagen...![]()
![]()
Inderdaad gitaar spelen in een winkel zonder hokjes als je nog niet goed kan spelen is..
Vakantiegeld komt pas maandagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Werk.
Vakantiegeld.![]()
Openstaande rekeningen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Cynic het volgende:
Zo, net weer terug uit de studio en waarschijnlijk mag ik alles opnieuw gaan opnemen!
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...quote:
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom 445? Je stemt toch altijd op 440?
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...
Nee, alles hetzelfde. We zijn het nu dus aan het uitzoeken, heel bizar. Het zou ook nog in het stempedaal van de bassist kunnen zitten, maar dat is het waarschijnlijk ook niet. Ook best jammer dat we er vanochtend eigenlijk pas achter kwamenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?
* Je kan het waarschijnlijk ook rechttrekken met software maar dat wil je waarschijnlijk niet.
Wat raarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |