je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Zo maar naar feedback op deze verplichte vrij dag.
.
quote:
Laatst nog iemand die bij Feedback in zo'n hokje Smoke on the Water aan het spelen wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij gitaristen gaat het erom hoe snel je kan spelen bij die kutwinkels en bij bassisten hoe hard je kan slappenLijkt wel of er altijd dezelfde mensen zitten wnat steeds hoor je hetzelfde
Ja, maar daar staan dus geen basversterkers hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef Trigalti het volgende:
Jullie met je vrije dagen...![]()
![]()
Inderdaad gitaar spelen in een winkel zonder hokjes als je nog niet goed kan spelen is..
Vakantiegeld komt pas maandagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
Werk.
Vakantiegeld.![]()
Openstaande rekeningen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Cynic het volgende:
Zo, net weer terug uit de studio en waarschijnlijk mag ik alles opnieuw gaan opnemen!
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...quote:
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom 445? Je stemt toch altijd op 440?
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben vanochtend eens goed met verse oren geluisterd naar wat we de afgelopen keren hebben opgenomen, en de gitaren zijn vals op de bas. We hebben het eens gechecked en ik sta gelijk met de bas als ik op 445hz stem, m.a.w: de bas klinkt veel te hoog. Maar we zijn nu aan het uitzoeken waar dat door komt, het zou best kunnen dat er in de tafel iets niet goed zit waardoor de kloksnelheden niet gelijk zijn of iets dergelijks...
Nee, alles hetzelfde. We zijn het nu dus aan het uitzoeken, heel bizar. Het zou ook nog in het stempedaal van de bassist kunnen zitten, maar dat is het waarschijnlijk ook niet. Ook best jammer dat we er vanochtend eigenlijk pas achter kwamenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Geez hoe kan dat nou weer? met verschillende software opgenomen of zoiets?
* Je kan het waarschijnlijk ook rechttrekken met software maar dat wil je waarschijnlijk niet.
Wat raarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, maar op de één of andere manier klinkt de bas dus op 445. Natuurlijk stem ik op 440
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |