Onze zanger steekt ze wel aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een Duitse drogistequivalent van Lidl. Hier in Rotterdam zit er minstens ook één. Wel handig om handoekjes te kopen enzo.
Je bedoelt zo'n feestfontein als dat Dribbel gebruikt heeft? Is dat niet een beetje knullig als je die met de hand aan gaat zitten steken?.
Dat is het moeilijkste in je leven. Gitaren waar je van houdt weg doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ja m'n LTD, Crafter en die Ibanez die ik van jou heb gekocht.
Ik speel de laatste tijd echt alleen maar op m'n LTD. Ze spelen allebei even lekker, maar verwacht dat ik voor deze meer geld kan krijgen.
Vecht om de eerste plaats met gitaren niet kopen waar je geen geld voor hebt, maar die je wel ongelofelijk graag wil hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste in je leven. Gitaren waar je van houdt weg doen.
Ja man, vette winkelquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Is die actiewinkel 'Action' bij jullie ook bekend of is dat geen landelijke winkel?![]()
Volgende week anders maar eens kijken of ze daar ook van die feestfonteinen hebben.
Bij ons is er net een nieuwe filiaal gekomen.quote:
? woodenshoepopquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Vandaag de eerste van een serie aanpassingen laten doen aan m'n gitaar: ipv 1 volume en 1 tone, voor elke humbucker een volume knop.
Nog mensen die naar Klomppop gaan morgen toevallig?
Wat ga je verder laten doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Vandaag de eerste van een serie aanpassingen laten doen aan m'n gitaar: ipv 1 volume en 1 tone, voor elke humbucker een volume knop.
Ik wil eigenlijk een P90 in de halspositie en een lekker heldere humbucker in de brug positie. Maar dat komt later.quote:
Helder met of zonder vervorming?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een P90 in de halspositie en een lekker heldere humbucker in de brug positie. Maar dat komt later.
Dat kan jij veel beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.soundclick.com/sacraeasaturna
staat nu een mp3'tje van wat ingespeelde rommel met me gt8, m13 en me bo~el
zal nog binnenkort ff een foto posten van me opstelling denk ik...
Mja, ik bedoel een element met iets meer bereik. Ik speel meestal met een beetje oversturing.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helder met of zonder vervorming?
Nou..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef guitarist het volgende:
Ok dus meer (mid en) hoog erin en voldoende volume voor oversturing maar geen ubervervormingquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel een element met iets meer bereik. Ik speel meestal met een beetje oversturing.
Ja, zoiets ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ok dus meer (mid en) hoog erin en voldoende volume voor oversturing maar geen ubervervorming
Klinkt niet eens zo heel raar, maar dat is op een laptopquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een eng dun geluid dat cleanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Pff practsich overal wel van V&D Bijenkorf tot bouwmarkten en ventilatorspeciaalzakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:00 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand trouwens waar in Nederland je van die [grote] ventilatoren kan krijgen?
Die distortion klinkt echt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef Aresdreams het volgende:
Oh ja, vast welquote:
het clean is gewoon zoals de gitaar klinkt, is misschien inderdaad een beetje iel in de midden positie, maar ik vindt het wel lekker klinkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel raar, maar dat is op een laptop
Edit: Nu via de stereo klinkt het voor mij persoonlijk echt niet lekker allemaal. Wat ielig clean en je distortion is ook niet mijn favoriet. Veel te bassig en teveel gain.
Al met al heeft al die multieffectzooi me nog lang niet overtuigd
ja, gaat via de pc, maar niet via de line in, het gaat van de GT-8 naar een mengpaneeltje, vanuit daar gaat het een audiophile in (usb geluidskaart) en vanuit daar naar de PC, dus de distortion is gewoon een kwestie van anders af gaan stellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 06:37 schreef er1969 het volgende:
[..]
Die distortion klinkt echt niet![]()
heb je dit via de pc opgenomen? zo ja dan moet je het line in volume echt omlaag zetten.
aan je gear kan het niet liggen want dat is goed spul
Zou je je vriendin daar ook op kunnen aansluiten ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb mijn Lehle switch binnen.![]()
[ afbeelding ]
Alleen als ze goed gestemd is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je je vriendin daar ook op kunnen aansluiten ?
is ook, daarom vanmiddag even verder kijken hoe het nu klinktquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:41 schreef Cynic het volgende:
Zo zonder je versterker en je cab kan je toch ook eigenlijk niet goed je geluiden afstellen?
Was het geluid maar zo goed als die pop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Papier hier
Ik ben ook gaaaaaaaaar, maar ik heb die beide dingen wel gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben gaaaaaar![]()
En ik heb niet eens veel gedronken of weinig geslapen oid![]()
![]()
Eh?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
MP is écht groot zeg op die foto's. Zin in Morgahh!
Foto's van Marktplaatsquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
MP is écht groot zeg op die foto's. Zin in Morgahh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |