Dat weet ik nu wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Ruimte voor je transformator, buizen en kabels.
headroom van je amp!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die ruimte, waar het zwarte doekje voor zit
Dat zal wel moeten vrees ik. Zal wel een paar daagjes keelpijn worden dan, want ik kan dat echt niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Ga je dat dan ook zo inzingen/grunten?
Heb morgenavond feestje hier
Ik zal ook wel moeten, want mijn geluidskaart heeft maar 2 ingangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef The_Dean het volgende:
Twee mics is ook genoeg, zo maakten ze vroeger de opnames ook... Als je ze maar goed plaatst, dan kan je alles er mee pakken
Volgens een collega, en opzich heeftie gelijk...maar ik mic persoonlijk ook liever alles
Ik wil filmpjes zien van een in een emmer zingende Cynic!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten vrees ik. Zal wel een paar daagjes keelpijn worden dan, want ik kan dat echt niet.
Verder ga ik het ook zelf indrummen. 2 Microfoons moeten genoeg zijn voor het hele drumstel lijkt me
Die emmer is alleen voor de gitaar natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil filmpjes zien van een in een emmer zingende Cynic!
Dan gaat het straks ook nog goed klinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zal ook wel moeten, want mijn geluidskaart heeft maar 2 ingangen
Moet ik misschien een mengpaneeltje ertussen doen voor wat meer mogelijkheden. Aan de andere kant wordt de productie daar ook te mooi van natuurlijk.
Praat mij niet van transformatorsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Ruimte voor je transformator, buizen en kabels.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maak je dan ook een Fluisterwoud cover?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Cynic het volgende:
Shining heeft trouwens wel behoorlijk gave blackmetal gemaakt. Dat is ook lang niet makkelijk te spelen.
Dan heb je echt helemaal niks van gitaarspelen begrepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
gewoon gitaar omlaag stemmen en wat in het rond aanslaan is het
Nicequote:
Vooral niet blij kijken hoor, metalheadsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de nieuwe TLFG, benieuwd hoelang we zo stand kunnen houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooral niet blij kijken hoor, metalheads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |