Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar ik me wel aan blijf ergeren is dat m'n SG topzwaar is zoals iedere SG helaas, wat valt daar een beetje aan te doen
Ja, dat is waar... maar ik vind daar het geluid niet zo je-van-het vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je hebt een toneport toch ? Dan heb je toch voldoendedat is hetzelfde eignleijk alelen dan heb je nog een geluidskaart erbij
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop, heb nu het ophangpunt stukje verder richting de hals gemaakt, scheelt al wat, maar nog steeds wel iets, hoop dat het met m'n dikkere gitaarband wel goed gaat die is nog wat stroeverquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...
Ga er maar neit vanuit dat zoeits echt beter is denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... maar ik vind daar het geluid niet zo je-van-het van
En die staat/ligt/hangt/zweet momenteel ergens in da hood van Leleystad rond.
Keihard N&T inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij doet vast geen E&M of wel. Vast zo'n profiel met exacte vakken.
Vandaar dat ik hier ook even vraagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga er maar neit vanuit dat zoeits echt beter is denk ik
Over twee weken gaan we nieuwe opnames maken
Maar geen ervaring mee met dit dus, dus kan er verder niks over zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier ook even vraag
En tof!!
Kan flink veel zijn, ik heb het op mijn epi SG ook gemerkt. Met name Grovers zijn asociaal zwaar bij de kop...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop.
Die plastice van behringerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
Welke zijn licht dan? (gezien onze gitarist zijn tuners wil vervangen omdat er ééntje afgebroken is).
Aluminium locking tuners bijvoorbeeld... (Schaller?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
Welke zijn licht dan? (gezien onze gitarist zijn tuners wil vervangen omdat er ééntje afgebroken is).
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
Of je koopt een gitaar die wel in balans is
Oh, ik doelde op de kopzware gitarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |