quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Mi_Mang het volgende:
Die Annick was weer eens onuitstaanbaar. Hopelijk tyft zij snel een keer op.
soms ja...quote:
Inderdaad, aandachtsgeil manwijfquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Mi_Mang het volgende:
Die Annick was weer eens onuitstaanbaar. Hopelijk tyft zij snel een keer op.
Terechte vraag over die petquote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef LeonH het volgende:
Wat is dat toch met die negerts die die petjes scheef of half op de kop zetten :S
Nog 2
Erg dik bij eb iddquote:
Is ie wel weer terug bij af. Heeft een aantal jaren terug meegedaan aan Big Diet en was toen behoorlijk wat kwijt.quote:
Wat is dat met al die aandachtshoeren op tv? Ook al bij daten in het donker zo'n knakker die niet van tv is af te slaan, maar die constant door iedereen wordt uitgelachenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Is ie wel weer terug bij af. Heeft een aantal jaren terug meegedaan aan Big Diet en was toen behoorlijk wat kwijt.
Heeft ook bij Stenders vroeg gezeten, en uiteraard moeten we 'm kunnen van de knaller de Pizzahut
Ah, vandaar dat het allemaal zulke mongolen waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aflevering van vrijdagAllemaal brabanders
Een mongool die met Oesha er vandoor gaat...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het allemaal zulke mongolen waren.
Geweldig, FTD op de achtergrondquote:
Waarom zou ik?quote:
Waren ze te slim voor jou?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mij lijkt Annick wel leuk hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Jaydaaa_N het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ze verpest t hele programma voor mij met haar irritante gedrag![]()
En balen dat ze doet als Eddy haar voorbij loopt en niks vraagt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:08 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ] Florentine is toch minder onschuldig dan ze lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
zo zeg, je komt er alleen 15 topics later achter dan de rest. Maar goed van je !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:08 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ] Florentine is toch minder onschuldig dan ze lijkt
[ afbeelding ]
Ach het is beter dan helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef the_critic het volgende:
an ben je ook nie gelukkig als man... eindig je ineens met Danielle, omdat iedereen wegdrukt :S haha...
Hoezo mietje dan?quote:
Kansloos type?quote:
Ik heb 'm afgezet toen hij begon te judoen. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kansloos type?
Self-made man, ondernemend type, sterke gozer.
Oh god tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgezet toen hij begon te judoen. Plaatsvervangende schaamte.
Dat maakt hem niet kansloos omdat hij op het podium wat verlegen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet kansloos omdat hij op het podium wat verlegen is.
waarom? zag dat judoen er niet uit ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
on-lees-baar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef ikkenjewel het volgende:
goedendag iedereen wie is die annick ook zo verchrikkelijk zat /
ik wel namelijk ik heb dr persoonlijk gekend en das nie iets om trots op te zijn
echt wat een doos is dat zeg
en dat ze bijna gaat staan janken dat al r vrienden dr hebben laten vallen is dr eigen schuld met dr gelieg en bedrieg
had ze al verteld dat ze borderlie heeft nee zeer echt met dat mens is niet te leven
maar een ding is wel handig een goedkopere hoer als zij kan je niet vinden
ik snap niet dat ze die mee laten den in dat programma tis gewoon echt zielig voor de jongen die dr mee uitneemt
o en nog even iets voor de gene die met dr uit gaat en een soa wil dan zit je namelijk bij haar goed want ze heeft er geen moeite mee met iedereen het bed in te duiken en ze houd ze nog bij ook in een schriftje hoe zielig ben je dan !!!!1
je hebt er nks aan aan dat hele kind niet ik heb gewoon een beste hekel aan dr en de rest van dr vrenden ook tenminste diegene die ze vrienden noemt maja ze komt dr zelf nog wel een keer tegen
En hiervoor heb je je speciaal aangemeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef ikkenjewel het volgende:
ik wel namelijk ik heb dr persoonlijk gekend en das nie iets om trots op te zijn
en dat ze bijna gaat staan janken dat al r vrienden dr hebben laten vallen is dr eigen schuld met dr gelieg en bedrieg
had ze al verteld dat ze borderlie heeft nee zeer echt met dat mens is niet te leven
ik snap niet dat ze die mee laten den in dat programma tis gewoon echt zielig voor de jongen die dr mee uitneemt
o en nog even iets voor de gene die met dr uit gaat en een soa wil dan zit je namelijk bij haar goed want ze heeft er geen moeite mee met iedereen het bed in te duiken en ze houd ze nog bij ook in een schriftje hoe zielig ben je dan !!!!1
je hebt er nks aan aan dat hele kind niet ik heb gewoon een beste hekel aan dr en de rest van dr vrenden ook tenminste diegene die ze vrienden noemt maja ze komt dr zelf nog wel een keer tegen
Ah daar ben je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
He mensen!
tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart.... ik was de 3e die opkwam had het Helemaal al gehad voordat ik op moest, was al uitgekozen wie er met me ging judoë, en met dat judo... ik mocht niks doen zowat... moest allemaal zachtjes en liefffffffffff tjoh... naja ben er zelf aan begonnen dus heb het afgemaakt ook.
maar once and never again,
Als jullie misschien nog vragen hebben ofzo, just ask.
groet Lars.
Hoe zit het eigenlijk met jou identiteit? Die sancties zijn niet mals namelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Lars27 het volgende:
Maakt mij niks uit hoor!
ik vind het erger voor de mensen die het zich nog echt aantrekken ook dat ze der uitvliegen met niemand,
like me!lol.
hadden jullie dit al gehoord... ------> http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5440:take-me-out-ontmaskert&catid=104:funx-update&Itemid=311
Jij bent gewoon Annick, aandachtssnol!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef ikkenjewel het volgende:
Ben je dom ofso?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Lars27 het volgende:
lol maakt me niks uit hoor, ze gooien me maar voor de rechter! en als het dan zo uitkomt betaal ik het gewoon he.![]()
groet,
Moedig!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Lars27 het volgende:
lol maakt me niks uit hoor, ze gooien me maar voor de rechter! en als het dan zo uitkomt betaal ik het gewoon he.![]()
groet,
Dat maakt toch helemaal niks uit? Als je niks begreep van dat contract had je het niet moeten tekenen of uitleg moeten eisen. Dat ze weten dat je het niet begreep maakt in dit geval helemaal niks uit. Ik weet niet wat er in het contract staat (heb alleen dat ellendelange vragenlijstje van ze eens onder ogen gezien, wat een vragen zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef Lars27 het volgende:
Hadden ze eerst wel eens het contract moeten uitleggen, heb ik geen verstand van hoor... lol
ze hebben geen poot om op te staan.
en dat weten ze.
Niet zo'n klein beetje ook, volgens mij een boete van duizende euro's en dan komtie hier een beetje de stoere bink uithangen of het 'm niets kan schelen!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
maar als jouw handtekening eronder staat hebben zij wel een poot om op te staan.
Dan weet jij zeker niet wat een contract inhoudt? Contract ben je aan gebonden, hou jij je niet aan de voorwaarde's.. Dan ben je gerandeerd de lul!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
Neehoor, ik heb ook geen dupliclaat gekregen van ze. dat is zo en zo al fout.
maakt verder ook niet uit, er zijn nog een aantal dingen. maar het blijft er op neer komen dat ze me maar voor het gerecht moeten spannen als ze dat zo graag willen.
mvg lars
Je bent best koppig nietwaar? De redenen die je opgeeft waardoor het contract onrechtmatig zou zijn of zelfs ongeldig zullen het niet halen bij de rechter. Zij hebben het origineel, zij hebben jouw handtekening daaronder. Je bent aan alles gebonden wat er op dat blaadje staat (hier zijn natuurlijk uitzonderingen op, maar in de regel werkt dit zo). Jij bent zelf nalatig geweest bij het ondertekenen van het contract.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
maakt verder ook niet uit, er zijn nog een aantal dingen. maar het blijft er op neer komen dat ze me maar voor het gerecht moeten spannen als ze dat zo graag willen.
mvg lars
Je faalt niet alleen bij de vrouwtjes, sukkel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart...
Bij TMO is het wel heel extreem rechts nep!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.
Mag ik vragen welke jongen jij nou dan als je vriend ziet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Maraca het volgende:
Maar goed, het programma is niet ideaal.. dat zal niemand hier ontkennen, maar het heeft volgens mij toch wel 2 (of 3) relaties opgeleverd. Indirect 3 (of 4) als je mij en mijn vriend meetelt(hij deed mee, ik zag hem op tv
)
Je was duidelijk genoeg met je hints!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef Maraca het volgende:
Damn youja klopt.. Had ik het al eens gepost of stalk je mij?
Ach ja boeie, hij mag gezien worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Maraca het volgende:
Argh.. Te laat aangepast dusde edit was ook meer om mijn fok account. "geheim" te houden voor eventuele bekenden
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!quote:
Haha ja ach, ik kan wel redelijk zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!
Hij mag zeker gezien worden. Hij is in het echt ook zo gruwelijk knap
Jonguh ben je er weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef RobinC het volgende:
Wat gaat hij doen? Ik wil het weten! Vervelende reclames de hele tijd.
Jupquote:
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef RobinC het volgende:
Waar komt hij vandaan? Willemissel of zoiets?
Omgeving Apeldoornquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef RobinC het volgende:
Oke. Dichtbij van waar ik woon.quote:
dat is onzin...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Kapara het volgende:
Carolien schijnt in een 0906-sex spotje op RTL te zitten.
En dan kun je niet in zo'n spotje zitten? Dat is pas onzin!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:03 schreef __Floortje__ het volgende:
[..]
dat is onzin...
ze werkt in de supermarkt.
d'r hyve
zooooooooooo wat eenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef Ivopedia het volgende:
Dat nieuwe meisje Marleen ziet er wel leuk uitKomt volgens mij ook uit Twente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mannen gaan net als de dames puur voor het uiterlijk. Die Carolien heeft idd geen inhoud. Veel van die dames lijken me totaal inhoudsloos. Als zo'n kerel een redelijk normale vraag stelt dan zie je ze met wazige koeienogen kijken en vervolgens niets antwoorden...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Mi_Mang het volgende:
Toch weer mis. Ik zou voor Dominique gaan. Die Carolien heeft echt geen inhoud volgens mij.
Had een spannend verhaal verteld over hoeveel geld je verdient met je eigen bedrijf, dan had je tenminste Jorinde met haar cavia nog mee kunnen nemen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
He mensen!
tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart.... ik was de 3e die opkwam had het Helemaal al gehad voordat ik op moest, was al uitgekozen wie er met me ging judoë, en met dat judo... ik mocht niks doen zowat... moest allemaal zachtjes en liefffffffffff tjoh... naja ben er zelf aan begonnen dus heb het afgemaakt ook.
maar once and never again,
Als jullie misschien nog vragen hebben ofzo, just ask.
groet Lars.
En dan ken je geen Wenum Wiesel???quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef RobinC het volgende:
Nou nee, Jorinde en Florentine zijn 2 meiden die er niet zitten om uiteindelijk over te blijven als 'date'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 05:47 schreef Houdnini het volgende:
Had een spannend verhaal verteld over hoeveel geld je verdient met je eigen bedrijf, dan had je tenminste Jorinde met haar cavia nog mee kunnen nemen!
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
En dan ken je geen Wenum Wiesel???
Ik word echt misselijk van die Jorinde de kk snolquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nou nee, Jorinde en Florentine zijn 2 meiden die er niet zitten om uiteindelijk over te blijven als 'date'.
Oh echt:D Weet ik alleen zelf niet...hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Kapara het volgende:
Ja daarom heb je je een paar minuten geleden hier op Fok aangemeldt, geregistreerd op: donderdag 21 mei 2009 @ 13:02quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef car0_lien het volgende:
[..]
Oh echt:D Weet ik alleen zelf niet...haha
Carolien, carolien, help me es, wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef car0_lien het volgende:
Ja klopt!!! Ik kwam bij dit topic terecht, en zag het staan en moest even reageren..haha.. Maar goed..
Van wie moest je reageren, van je schizofrene andere ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef car0_lien het volgende:
Ja klopt!!! Ik kwam bij dit topic terecht, en zag het staan en moest even reageren..haha.. Maar goed..
Hoaxquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nou nee, Jorinde en Florentine zijn 2 meiden die er niet zitten om uiteindelijk over te blijven als 'date'.
Mammaquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
Oh Car0_lien (Carolien mag ook), je hoeft niet te reageren op die Kapara hoor. Dat is gewoon een gefrustreerde lelijke zeikmuts, die wordt hier door niemand serieus genomen.
doel je op die cavia op haar hoofd en daarnaast een misbruikte bever tussen de benen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef Houdnini het volgende:
Ze staat (voor de kijker) rechts en heeft krullen, toch?
[..]
HoaxJorinde en haar cavia doen alles voor geld
Een lul van een Silenus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef Houdnini het volgende:
Die cavia zit op haar hoofd natuurlijk
Ik wil niet weten wat er tussen haar benen zit...
omgod, en hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Kapara het volgende:
Joh echt, jammer johquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet even wat aan je manier van dissen doen Kapara.
ja geld zou die huppelkutjes vast wel boeien idd...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:30 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik hoop dat straks blijkt dat hij een multimiljardair is.
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.quote:
In je natte dromen knulquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.
In het programma of bij de laatste 2?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef Silenus het volgende:
Waarom zit die lekkere Linda er nog in?
je kan toch ook de redactie mailenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Toon_Tetten het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik me zal inschrijven. Ik wil die Linda
Haar hyves staat niet tussen in de OPquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je kan toch ook de redactie mailenOm contact te zoeken met linda. Heeft ze geen hyves ofzo? (ja idd, hyves ;') ). Misschien tegen die tijd dat jij er staat is linda misschien al weg
Hoeft natuurlijk niet...
maar dan kun je nog wel mailenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef Aryawn het volgende:
http://lindamoen.hyves.nl/
Dat is 'm, geloof ik. Hij is wel privé.
Yupquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen 34 zie ik niet online
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:45 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik heb haar een bericht gestuurd via hyves![]()
![]()
![]()
Hopeloos....quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:45 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik heb haar een bericht gestuurd via hyves![]()
![]()
![]()
Dan heb ik haar gemist.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
Zag ik Hilde nou bij "daten in het donker" ?
Ik volg het niet, maar zag haar in de promo voor de volgende aflevering.quote:
wat een slechte presentatie en slecht interview. Verdiep je eerst es in t progr voordat je een interview gaat geven. (take me out op bnn?? hoe gaat t in zn werk???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:36 schreef Rnie het volgende:
Die gozer die zogenaamd take me out heeft ontmaskert is volgens mij michael...die gozer die met 6pack meedeed...die is ook een keer langs geweest.
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5440
Luister maar naar het plat-amsterdams...zo praat die michael ook
Jacobien en breed?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:00 schreef Zapper het volgende:
Jacobien? Was dat die lange brede in groene jurk?
Viel mij ook op dat die mooie Linda haar lampje ook vaak bij de wat minder aantrekkelijke man nog lang laat branden. Ik vind haar zeer aantrekkelijk!
Check aflevering 36quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:42 schreef Smaharba het volgende:
Niemand weet dus in welke aflevering dat was?
De promo voor de volgende aflevering heb ik nog niet gezien dus zou kunnen. Maar in de afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn is ze niet geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik volg het niet, maar zag haar in de promo voor de volgende aflevering.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef RobinC het volgende:
[..]
De promo voor de volgende aflevering heb ik nog niet gezien dus zou kunnen. Maar in de afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn is ze niet geweest.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan zal ze aanstaande maandag wel erin zitten.
Ik geloof het nietquote:
dat zeg ik...Monique dus ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
Die ckick met de spijkers op haar kin is weer terug
Fauve en Martine ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
Die ckick met de spijkers op haar kin is weer terug
Maar ze heet toch geen monique :quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zeg ik...Monique dus ook![]()
volgens mij is dat een aflevering die al een tijdje geleden is opgenomen....
Daar dacht ik ook al aan ja, hij lijkt echt als 2 druppels water op ehhhhh nouja die langerequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is die gozer de stand-in van Nick & Simon?
Hij heeft een raar hoofdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doen die ouwe deelnemers nou weer terug in die show? Een beetje frisse wind mag wel. pfff![]()
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Was voor het eerst dat alle 30 dames meteen wegdrukten?
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Was voor het eerst dat alle 30 dames meteen wegdrukten?
Ging waarschijnlijk nog meer om zijn rare houding dan alleen het uiterlijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.
Het uiterlijk (of uitstraling) van de mannen in de show is toch wel behoorlijk bovengemiddeld (zelfs zo'n Eric Dikeb heeft een bepaalde uitstraling). De dames worden dus al verwend. Als er dan iemand opkomt waarvan de meeste mensen zouden zeggen 'aardig lelijk'... dan istie volledig kansloos.
mwah ik vond hem niet overdreven lelijk. (eddy welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Met opzet denk ik. Ze wisten dat een gast met zo'n uiterlijk totaal kansloos zou zijn. Als die zwerver uit 1 van de eerste shows nu was komen opdraven, dan had waarschijnlijk ook iedereen weggedrukt. Deze jongen was wel het minst aantrekkelijk van de afgelopen 75 mannen ofzo.
Het uiterlijk (of uitstraling) van de mannen in de show is toch wel behoorlijk bovengemiddeld (zelfs zo'n Eric Dikeb heeft een bepaalde uitstraling). De dames worden dus al verwend. Als er dan iemand opkomt waarvan de meeste mensen zouden zeggen 'aardig lelijk'... dan istie volledig kansloos.
nou ja in de 1e ronde gaat het ook om zn uiterlijk en uitstraling enzo... Wel sneu voor dat jochie. Ikzou trouwens ook hebben weggedruktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef fespo het volgende:
[..]
mwah ik vond hem niet overdreven lelijk. (eddy wel: "Het is duidelijk, jullie drukken weg om zijn uiterlijk" (goed voor je zelfvertrouwen
))
het ging puur om zijn gedrag met volgens mij bewuste uitstraling.
Hildequote:
Echt he. Het woord realisme komt echt niet bij hun voorquote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef Hexagon het volgende:
Die dams worden steeds verzuurder lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |