Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart...
Bij TMO is het wel heel extreem rechts nep!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.
Mag ik vragen welke jongen jij nou dan als je vriend ziet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Maraca het volgende:
Maar goed, het programma is niet ideaal.. dat zal niemand hier ontkennen, maar het heeft volgens mij toch wel 2 (of 3) relaties opgeleverd. Indirect 3 (of 4) als je mij en mijn vriend meetelt(hij deed mee, ik zag hem op tv
)
Je was duidelijk genoeg met je hints!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef Maraca het volgende:
Damn youja klopt.. Had ik het al eens gepost of stalk je mij?
Ach ja boeie, hij mag gezien worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Maraca het volgende:
Argh.. Te laat aangepast dusde edit was ook meer om mijn fok account. "geheim" te houden voor eventuele bekenden
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!quote:
Haha ja ach, ik kan wel redelijk zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!
Hij mag zeker gezien worden. Hij is in het echt ook zo gruwelijk knap
Jonguh ben je er weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef RobinC het volgende:
Wat gaat hij doen? Ik wil het weten! Vervelende reclames de hele tijd.
Jupquote:
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef RobinC het volgende:
Waar komt hij vandaan? Willemissel of zoiets?
Omgeving Apeldoornquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef RobinC het volgende:
Waar komt hij vandaan? Willemissel of zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |