daarvan hebben we lijstjesquote:
Wachtend tot jij er uit komtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, dat is inmiddels op de kast geworden
Om die bak ijskoud water over je heen te gooienquote:
diegene die het met HW heeft gedaan?quote:
Niet alleen op de maandavond hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zo mensen zijn aardig hitsig op maandag avond
Hoe gemeen!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om die bak ijskoud water over je heen te gooien
Neuh, daar zitten hele brave meisjes tussenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
diegene die het met HW heeft gedaan?
Da's half fok, dat gaat wat verquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
diegene die het met HW heeft gedaan?
That's mequote:
Je weet dat dat een rol is hequote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daar zitten hele brave meisjes tussen.
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme sletquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij heb de lijstjes hier, op tafel ermee!
Wie dan wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme slet
Ik had het over het algemeen schatquote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme slet
Ik ben niet gek, dan hoor ik nooit meer watquote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen schat
Maar tot zover zie ik nog niks
PM mag ook, zet ik ze wel hier neer.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, dan hoor ik nooit meer wat
werken? heb je stroringsdienst ofzo?quote:
Een mens heeft meerdere kantenquote:
Wij mannen zijn ook gewoon veel tofferquote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
De ergste sletjes heb ik al eens benoemd. De damessletjes gelijk over de zeik, de mannen iets minder
Smoesjes cue...quote:
Jij ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Ripley het volgende:
ik ga lekker inpakken en zu hause, veel plezier popjes
Gewoon laten zitten, maar om het hoekje kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
Zeg, volgens mij heb ik een ongelofelijk bord voor mn kop als het aankomt op vrouwelijke interessesignalen.
Hoe kom ik daar vanaf?
je mist ze of je denkt er te zien die er niet zijn!?!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
Zeg, volgens mij heb ik een ongelofelijk bord voor mn kop als het aankomt op vrouwelijke interessesignalen.
Hoe kom ik daar vanaf?
Beetje van beide. Sla soms flinke flaters.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je mist ze of je denkt er te zien die er niet zijn!?!
Heb je nog wat sappige verhalen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beetje van beide. Sla soms flinke flaters.
maakt dat je niet juist enorm schattig dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommige vrouwen geven zelfs zulke duidelijke signalen af en dat word niet opgepikt. En dan denkt de vrouw al snel dat de ander geen interesse heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen nog zo vaak zeggen, maar dit is intussen echt een gevalletje "eerst zien, dan geloven".quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommige vrouwen geven zelfs zulke duidelijke signalen af en dat word niet opgepikt.
Je mag me sletje noemen wat je wilt, I don't carequote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
De ergste sletjes heb ik al eens benoemd. De damessletjes gelijk over de zeik, de mannen iets minder
Dat zal dan het verschil zijn tussen mannen en vrouwen. Dan denken vrouwen dat ze duidelijke signalen hebben aangegeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen nog zo vaak zeggen, maar dit is intussen echt een gevalletje "eerst zien, dan geloven".
Gewoon IRLquote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar moet ik nou mannen gaan keuren?!?
Nou, niet echt. Zat voornamelijk te denken aan meisjes die al dan niet met me geflirt hebben.quote:
Geen idee, heeft Rip ooit eens genoemd in een topicquote:
Nog een kleine recap van je KF post hoe je de 2 dames in je zak hebt ?quote:
maak ff een fobo aan enzo dan keur ik wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
das jammer van het take me out topic... leek me wel wat
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nou ik zal maar ff netjes zijn![]()
De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
21 jaar
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Arnhem
# Interesses?
vrouwen (studentes), bier enz.
# Seksuele voorkeur?
vrouwen
# Lengte en postuur?
178 (dacht ik) normaal
# Hoe lang single?
3 maanden
Wat is jouw leeftijd voorkeur dan?quote:
Dat lijstje klopt niet, want daar stond ik ook bijquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee, heeft Rip ooit eens genoemd in een topicZal even snel kijken
Hoi meisjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaaal!
Dat lijstje klopt niet, want daar stond ik ook bij
Halloquote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi meisje
Haha, jij stond er ook bij inderdaad.. Ik kan het alleen even niet vinden. Maar dat kan ook omdat ik een beetje suf ben..
Nauw nieuw, ben al zeker een uurtje of drie bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Wéér nieuwelingen? Het gaat goed de laatste tijd
boven de 25 maar eigenlijk is dat alwel jong, iets van 27/ 28 en ouderquote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd voorkeur dan?
Dan ben je nog nieuw in mijn ogenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nauw nieuw, ben al zeker een uurtje of drie bezig
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?quote:
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beterquote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?
Haar wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?
jaa zonder wquote:
Hehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beter
ja...toch zeker 10 minuten jaquote:
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beter
Heb alleen coca cola en nog wel light ookquote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand het forum een beetje coke geven ofzo.
En jij gelooft mannelijke fokkers?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
dus daten is slet zijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het bij PM'en blijft... Wil liever iemand in het echt ontmoeten dan zomaar via internet wat afspreken. Vind het toch maar een vreemd idee.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebben
Dan ben jij wel de uberslut HWquote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dus daten is slet zijn?
call me slut.
Tsjah, soms kan je hier nog wel eens iets leuks tegen komenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het bij PM'en blijft... Wil liever iemand in het echt ontmoeten dan zomaar via internet wat afspreken. Vind het toch maar een vreemd idee.
Waarom zouden mannelijke fokkers jou gaan PM-en en daarin zeggen dat ze wel eens met nouk gedate hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Hotel? Ik zeg Ofresca!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tsjah, soms kan je hier nog wel eens iets leuks tegen komen
* Snuitebolletje een spiegel zoekt in dit klote hotel met ruk bedden
call me the Slutfather, I make offers you can't refusequote:
Nou vertel eens dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
call me the Slutfather, I make offers you can't refuse.
Nooit online, ik slet alleen IRLquote:
Niet alleen met Nouk, heb wel meerdere namen zien langskomen, moest er opeens aandenken toen ze dat zei.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom zouden mannelijke fokkers jou gaan PM-en en daarin zeggen dat ze wel eens met nouk gedate hebben?
[..]
Hotel? Ik zeg Ofresca!
Neen, er is nog 1 ding triester, en dat is een zeikerige FOKker die niet neukt en al huilend na het masturberen in slaap valt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebben
zegt mr. huilliequote:Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Neen, er is nog 1 ding triester, en dat is een zeikerige FOKker die niet neukt en al huilend na het masturberen in slaap valt.
Ik heb het over jou, althans zo zie ik je voor me...........en nu heb ik veel bier nodig om die gedachte eruit te krijgen.
Waarom krijg jij die PM's danquote:Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Niet alleen met Nouk, heb wel meerdere namen zien langskomen, moest er opeens aandenken toen ze dat zei.
EY.....i called dibs on you.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boven de 25 maar eigenlijk is dat alwel jong, iets van 27/ 28 en ouder
ligt ook aan de persoon natuurlijk!
Hoe oud ben jij?
en daten/ meeten en je bent een slet!?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
quote:
En ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en daten/ meeten en je bent een slet!?
dan ben ik ook een slet!!!!
Bijna iedereen is dat dan volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hey, zullen we slettenbakken?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar sletten zijn okee! goedkoper dan hoeren!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Aaaaaah dus ik hoor niet eens wat me te wachten staatquote:
Hoevaak hebben wij elkaar nou IRL gezien Tal?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaah dus ik hoor niet eens wat me te wachten staat
Nog niks helaas.....quote:
alsof me het boeit wat jij van mij denktquote:
Nee, ik voel me achtergesteldquote:
Geen idee, begint gewoon over koetjes en kalfjes en voor je het weet heb je het over hele andere ding... :Squote:
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alsof me het boeit wat jij van mij denkt
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dito
moeten we maar snel verandering in brengen
je was wel in stairway vorige week?
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorWat heb je nog meer van mij gehoord?!
Medesletquote:
omdat je me aan het lachen maakte jaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.
Dat kan, ik loop tenslotte pas 9 jaar mee hierquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja tis dat ik toen nog nooit van HeatWave gehoord had dus ook niet naar je op zoek geweest
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )quote:
jij bent dus een online pmslet die niet irl durft af te spreken!?!?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Nope, gewoon een simpel hooded vestquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )
ik wil ook roddels horen! PM me maar!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoord
Mooi zo, dat siert je meer dan dat zure gedoe van je.quote:
2 of 3 keer. Maar dan nogquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoevaak hebben wij elkaar nou IRL gezien Tal?.
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bronquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Erg hangbaar en knuffelbaar is me achteraf verteld.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent dus een online pmslet die niet irl durft af te spreken!?!?
mijn ervaring: dat zijn the ugly ones
Mocht jij ze eerder horen, je weet ook mijn pm te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wil ook roddels horen! PM me maar!
Vertel maar, wat hoor je allemaal? Want volgens mij hoor je helemaal niet zoveel, dat kan namelijk nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
jij mss wel ikke nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, ik loop tenslotte pas 9 jaar mee hier.
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoord
Een bron die Donderdag ook komt als het goed isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bron.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
*legt neer en zet deur open om zbbrox te lokken*
Ont-zet-tend lelijk, dezequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.
Blijkbaar mag het allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel maar, wat hoor je allemaal? Want volgens mij hoor je helemaal niet zoveel, dat kan namelijk niet
Sja, je komt ook wel met een soort stormram binnen natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Maar verder had ikhet over mijn vest he?.
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed inquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
ik date/meet ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet liegen?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed in
Lelijkerd!quote:
Tranen van vreugde!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed in
Ik ook niet heur!quote:
Als je niet date/meet ben je lelijk?quote:
Whoooh, prrrrrrrrrr, you've made my day!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*
Ik lieg niet, maar ik heb het dan ook niet over mezelfquote:
Niet nodigquote:
Als je mannen wilt , kan je beter een krat bier in de slaapkamer neerzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*
*pakt lijstje en een gum*quote:
Jij bent ook een sletquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet heur!![]()
Daten is eng, meeten ook.
Ik hou van lelijkerdsquote:
Die foto komt gewoon van google oid hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
moest fobo even bekijken
*pijn aan ogen nu*
en dan anderen slet noemen met zo'n foto
Ach, heethoofdje héquote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je komt ook wel met een soort stormram binnen natuurlijk.
denk je?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die foto komt gewoon van google oid hoor
Heeeere kitty kitty kitty.....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoooh, prrrrrrrrrr, you've made my day!
Yes d'r is nog hoopquote:
Niets mis mee hoor, maar actie=reactiequote:
Dat zou niet de eerste keer zijn op Fok!. Of de tweede. Of de honderdste.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
zou iemand met opzet een lelijke troll kiezen als foto?
Nee joh!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moest fobo even bekijken
*pijn aan ogen nu*
en dan anderen slet noemen met zo'n foto
net op tijdquote:
Hoer. Hypotheek op een appartement midden in de stad is hoog.quote:
En ik ben nog eens erg knap, dus dan zit je helemaal goedquote:
oh.. Pm?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh!
dat komt door andere zaken
Ach ik vond het ook best knuffelbaar en hangbaar hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bron.
As long as you're no pussy I'm pleased!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I'm no kitty in the bedroom... I'll be youre tiger!
Nee, hoor, alleen de valse nichtenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vrouwenhaat!
En dan noemen ze nichten vals
Ik ga mijn lijstjes positie niet riskeren!quote:
Ik weet het zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
denk je?
zou iemand met opzet een lelijke troll kiezen als foto?
de eerste keer dat je gepenetreerd word in je snuitige kontje zal je gillen als varken ipv roaren als een tijgerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I'm no kitty in the bedroom... I'll be youre tiger!
Zie PIquote:
en die ijsjes zijn ook knaken duurquote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoer. Hypotheek op een appartement midden in de stad is hoog.
Ik kon de impuls om te hangen nog wel inhouden, maar ik kan me best voorstellen waar anderen die verleiding niet kunnen weerstaan. De timing was allleen... fortuinlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik vond het ook best knuffelbaar en hangbaar hoor.
quote:
zo, jij hebt er zin in.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de eerste keer dat je gepenetreerd word in je snuitige kontje zal je gillen als varken ipv roaren als een tijger
Noem je me nou dik?!quote:
go away mental imagequote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de eerste keer dat je gepenetreerd word in je snuitige kontje zal je gillen als varken ipv roaren als een tijger
Het is je vergeven, zo ben ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kon de impuls om te hangen nog wel inhouden, maar ik kan me best voorstellen waar anderen die verleiding niet kunnen weerstaan. De timing was allleen... fortuinlijk.
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, maar actie=reactie.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet druven bij een vrouwquote:
nee maar dan wordt er met opzet wel wat heel creepys gekozenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn op Fok!. Of de tweede. Of de honderdste.
Post iconquote:
Kijk, jij snapt 't!quote:
ik ben bij een nicht in de leer geweest!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vrouwenhaat!
En dan noemen ze nichten vals
Dames, let u even op deze onbaatzuchtigheid?quote:
Typfout verbeterd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben bij een nicht in het leer geweest!
Noemde je me nou een dikke vrouw?!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet druven bij een vrouw.
Ik heb het even gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dames, let u even op deze onbaatzuchtigheid?.
En was het lekker strak leer?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben bij een nicht in de leer geweest!
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:
ik ben goed met woordenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KZ, wat kun je het toch weer heerlijk bloemrijk omschrijven
*swaffelt er een tand uit*quote:
Dat is jouw foutquote:
Kan ik helemaal voorstellen ben van de week 4x bij een oud vrouwtje geweest omdat de leidingen in de berging warm waren, hoofd leiding zit er al 10jaar ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.
Ik meen Cuegurlliequote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben goed met woorden
maaruh wie wordt er hier slet genoemd??
I feel dirtyquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*swaffelt er een tand uit*
Bitch.
*wiegelt weg*
Iedereen die date/meetquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben goed met woorden
Het voorstel is eigenlijk om deze reeks niet langer 'Singles' te noemen maar 'Sletten'. Beantwoord dat je vraag?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
wel you have to be one to reconize one!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik meen Cuegurllie
En daarna ik, door haar.
Tsss. Dooorgeefding denk ik.
Dus KZ... SLET!!!!!!!!!
Ik, ik, ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
En Nouk natuurlijk ook.quote:
Pfff, die titel moet je verdienenquote:
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )quote:
Ik dacht dat sterke verhalen wel jouw ding was, maar het valt tegen...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )
Het valt mij sowieso tegen.. /quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat sterke verhalen wel jouw ding was, maar het valt tegen...
Ik heb er hard voor moeten werken, maar écht hoor. Terecht verdiend!quote:
quote:
Stelletje wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk
jij en die andere die zo d88
stelletje![]()
Ik betaal je alleen in magnums hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook een slet zijn...
of wacht, liever een hoer! dan verdien ik er nog wat aan!
quote:
Niemand scheld haar uit, ze vind het een eerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]en wie scheld je uit? dan ram ik die wel in elkaar.... of zorg dat die heul goed gefouilleerd word als die persoon op schiphol langs komt
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegenequote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het valt mij sowieso tegen.. /
Beetje dreigen met: ik hoor van alles..
maar niks vertellen.. watje is het!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )
aahh stel je voor dat je iets extras doet naast waar je voor betaald wordt!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
atleast I am honestquote:
eigenlijk welquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegene
Sandra met één of ander fake jaartalquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wie scheld je uit? dan ram ik die wel in elkaar.... of zorg dat die heul goed gefouilleerd word als die persoon op schiphol langs komt
Ik moet hier ook alles spellen:quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er hard voor moeten werken, maar écht hoor. Terecht verdiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:
quote:
U riep?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet hier ook alles spellen:
Dat moet je Donderdag bewijzen!.
Djeeeeezz....
oeh een vrouwquote:
Waarom heb je het dan niet gewoon eerlijk tegen mij gezegdquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegene
En jij dacht dat eerlijkheid werd gewaardeerd? Op Fok!?quote:
CUE ik vind je een SLET!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gewoon eerlijk tegen mij gezegd
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.quote:
Al die mannelijke fokkers schamen zich daarvoor denk ik;)quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, die magnum van jou mag er wezen, daar sabbel ik maar al te graag aan
Ja, daar moet je wel aan wennen hoor hier in [Singlesletten]quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef MartijnIV2008 het volgende:
goeie morgen zeg, ik kijk even niet en er zijn weer een paar pagina's vol geluld.. gaat snel hier
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
vertel jij eens wat details dan!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
Wie zegt dat ik dat aan jou wil bewijzen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet hier ook alles spellen:
Dat moet je Donderdag bewijzen!.
Djeeeeezz....
Zoietsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
en alle users hier spreken de waarheid op fok? How naivequote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Al die mannelijke fokkers schamen zich daarvoor denk ik;)
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
de bagageband?quote:
Ik hoef geen ruzie te zoeken, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
*geeft de popcorn door*quote:
ach ja, smaken verschillen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijven
niets beters dan leedvermaak
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.quote:
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?
Dan loop je ze minder voor de voeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Feitosa het volgende:
Goed nieuws voor de dames!: ik ga weer trainen
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En?, hoe lang duurt het nog voordat ik mijn foto ga ontvangen?![]()
vibreert??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.
Mits zout!quote:
No no, I'll be gentle.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?
cocos ken ik als geur, maar ultra violet? is dat een nieuwe sensatie die je door je ogen ruikt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.
Ik ruik naar kokos en ultra violet!
zeg engeltje, struikel niet over je gouden lokken;)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.
Ik ruik naar kokos en ultra violet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |