Hoevaak hebben wij elkaar nou IRL gezien Tal?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaah dus ik hoor niet eens wat me te wachten staat
Nog niks helaas.....quote:
alsof me het boeit wat jij van mij denktquote:
Nee, ik voel me achtergesteldquote:
Geen idee, begint gewoon over koetjes en kalfjes en voor je het weet heb je het over hele andere ding... :Squote:
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alsof me het boeit wat jij van mij denkt
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dito
moeten we maar snel verandering in brengen
je was wel in stairway vorige week?
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorWat heb je nog meer van mij gehoord?!
Medesletquote:
omdat je me aan het lachen maakte jaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.
Dat kan, ik loop tenslotte pas 9 jaar mee hierquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja tis dat ik toen nog nooit van HeatWave gehoord had dus ook niet naar je op zoek geweest
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )quote:
jij bent dus een online pmslet die niet irl durft af te spreken!?!?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Nope, gewoon een simpel hooded vestquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )
ik wil ook roddels horen! PM me maar!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |