Waarom denk je dat het bij PM'en blijft... Wil liever iemand in het echt ontmoeten dan zomaar via internet wat afspreken. Vind het toch maar een vreemd idee.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebben
Dan ben jij wel de uberslut HWquote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dus daten is slet zijn?
call me slut.
Tsjah, soms kan je hier nog wel eens iets leuks tegen komenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het bij PM'en blijft... Wil liever iemand in het echt ontmoeten dan zomaar via internet wat afspreken. Vind het toch maar een vreemd idee.
Waarom zouden mannelijke fokkers jou gaan PM-en en daarin zeggen dat ze wel eens met nouk gedate hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
Hotel? Ik zeg Ofresca!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tsjah, soms kan je hier nog wel eens iets leuks tegen komen
* Snuitebolletje een spiegel zoekt in dit klote hotel met ruk bedden
call me the Slutfather, I make offers you can't refusequote:
Nou vertel eens dan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
call me the Slutfather, I make offers you can't refuse.
Nooit online, ik slet alleen IRLquote:
Niet alleen met Nouk, heb wel meerdere namen zien langskomen, moest er opeens aandenken toen ze dat zei.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom zouden mannelijke fokkers jou gaan PM-en en daarin zeggen dat ze wel eens met nouk gedate hebben?
[..]
Hotel? Ik zeg Ofresca!
Neen, er is nog 1 ding triester, en dat is een zeikerige FOKker die niet neukt en al huilend na het masturberen in slaap valt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebben
zegt mr. huilliequote:Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Neen, er is nog 1 ding triester, en dat is een zeikerige FOKker die niet neukt en al huilend na het masturberen in slaap valt.
Ik heb het over jou, althans zo zie ik je voor me...........en nu heb ik veel bier nodig om die gedachte eruit te krijgen.
Waarom krijg jij die PM's danquote:Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Niet alleen met Nouk, heb wel meerdere namen zien langskomen, moest er opeens aandenken toen ze dat zei.
EY.....i called dibs on you.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boven de 25 maar eigenlijk is dat alwel jong, iets van 27/ 28 en ouder
ligt ook aan de persoon natuurlijk!
Hoe oud ben jij?
en daten/ meeten en je bent een slet!?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
quote:
En ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en daten/ meeten en je bent een slet!?
dan ben ik ook een slet!!!!
Bijna iedereen is dat dan volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hey, zullen we slettenbakken?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar sletten zijn okee! goedkoper dan hoeren!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Aaaaaah dus ik hoor niet eens wat me te wachten staatquote:
Hoevaak hebben wij elkaar nou IRL gezien Tal?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaah dus ik hoor niet eens wat me te wachten staat
Nog niks helaas.....quote:
alsof me het boeit wat jij van mij denktquote:
Nee, ik voel me achtergesteldquote:
Geen idee, begint gewoon over koetjes en kalfjes en voor je het weet heb je het over hele andere ding... :Squote:
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alsof me het boeit wat jij van mij denkt
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dito
moeten we maar snel verandering in brengen
je was wel in stairway vorige week?
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik hier een UC van een mannelijke user. Maar ga vooral doorWat heb je nog meer van mij gehoord?!
Medesletquote:
omdat je me aan het lachen maakte jaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kennelijk wel , anders schrijf je niks terug. LOGICA.
Dat kan, ik loop tenslotte pas 9 jaar mee hierquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja tis dat ik toen nog nooit van HeatWave gehoord had dus ook niet naar je op zoek geweest
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )quote:
jij bent dus een online pmslet die niet irl durft af te spreken!?!?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je zegt iets anders dan dat ik hoor, dus vraag me gewoon af waarom ik andere dingen hoor. Als jij zegt dat het niet zo is, vind ik het ook prima, ken al die lui niet eens in het echt, dus voor hetzelfde geld lopen zij te kutten. Maarja, viel me alleen op dat ik het van een paar had gehoord ipv 1.
Nope, gewoon een simpel hooded vestquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij was toch niet diegene met dat Pipo de clown bloesje of wat? No offence ( Anders gaat ene Bob..nogwat hier weer huilen )
ik wil ook roddels horen! PM me maar!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoord
Mooi zo, dat siert je meer dan dat zure gedoe van je.quote:
2 of 3 keer. Maar dan nogquote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoevaak hebben wij elkaar nou IRL gezien Tal?.
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bronquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Erg hangbaar en knuffelbaar is me achteraf verteld.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent dus een online pmslet die niet irl durft af te spreken!?!?
mijn ervaring: dat zijn the ugly ones
Mocht jij ze eerder horen, je weet ook mijn pm te vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wil ook roddels horen! PM me maar!
Vertel maar, wat hoor je allemaal? Want volgens mij hoor je helemaal niet zoveel, dat kan namelijk nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef Sandra1983 het volgende:
jij mss wel ikke nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, ik loop tenslotte pas 9 jaar mee hier.
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou vertel.. wat heb je allemaal gehoord
Een bron die Donderdag ook komt als het goed isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bron.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
*legt neer en zet deur open om zbbrox te lokken*
Ont-zet-tend lelijk, dezequote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.
Blijkbaar mag het allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel maar, wat hoor je allemaal? Want volgens mij hoor je helemaal niet zoveel, dat kan namelijk niet
Sja, je komt ook wel met een soort stormram binnen natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Nee ik hou m'n mond wel, wordt blijkbaar aardig wat aanstoot aan genomen merk ik.
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Maar verder had ikhet over mijn vest he?.
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed inquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef Sandra1983 het volgende:
ik date/meet ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet liegen?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed in
Lelijkerd!quote:
Tranen van vreugde!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, ja inderdaad. Nu ga ik vanavond toch wéér huilend mijn bed in
Ik ook niet heur!quote:
Als je niet date/meet ben je lelijk?quote:
Whoooh, prrrrrrrrrr, you've made my day!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*
Ik lieg niet, maar ik heb het dan ook niet over mezelfquote:
Niet nodigquote:
Als je mannen wilt , kan je beter een krat bier in de slaapkamer neerzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt er nog eentje neer voor snuit, ditmaal niet in de huis- maar de slaapkamer*
*pakt lijstje en een gum*quote:
Jij bent ook een sletquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet heur!![]()
Daten is eng, meeten ook.
Ik hou van lelijkerdsquote:
Die foto komt gewoon van google oid hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
moest fobo even bekijken
*pijn aan ogen nu*
en dan anderen slet noemen met zo'n foto
Ach, heethoofdje héquote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je komt ook wel met een soort stormram binnen natuurlijk.
denk je?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die foto komt gewoon van google oid hoor
Heeeere kitty kitty kitty.....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoooh, prrrrrrrrrr, you've made my day!
Yes d'r is nog hoopquote:
Niets mis mee hoor, maar actie=reactiequote:
Dat zou niet de eerste keer zijn op Fok!. Of de tweede. Of de honderdste.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
zou iemand met opzet een lelijke troll kiezen als foto?
Nee joh!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moest fobo even bekijken
*pijn aan ogen nu*
en dan anderen slet noemen met zo'n foto
net op tijdquote:
Hoer. Hypotheek op een appartement midden in de stad is hoog.quote:
En ik ben nog eens erg knap, dus dan zit je helemaal goedquote:
oh.. Pm?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh!
dat komt door andere zaken
Ach ik vond het ook best knuffelbaar en hangbaar hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiterst toevallig door een niet nader gedefinieerde bron.
As long as you're no pussy I'm pleased!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I'm no kitty in the bedroom... I'll be youre tiger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |