daarvan hebben we lijstjesquote:
Wachtend tot jij er uit komtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, dat is inmiddels op de kast geworden
Om die bak ijskoud water over je heen te gooienquote:
diegene die het met HW heeft gedaan?quote:
Niet alleen op de maandavond hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zo mensen zijn aardig hitsig op maandag avond
Hoe gemeen!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om die bak ijskoud water over je heen te gooien
Neuh, daar zitten hele brave meisjes tussenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
diegene die het met HW heeft gedaan?
Da's half fok, dat gaat wat verquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
diegene die het met HW heeft gedaan?
That's mequote:
Je weet dat dat een rol is hequote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daar zitten hele brave meisjes tussen.
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme sletquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij heb de lijstjes hier, op tafel ermee!
Wie dan wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme slet
Ik had het over het algemeen schatquote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verschil tussen HW en de meeste singles is dat zijn lijstjes al out in the open zijn - hij's geen stiekeme slet
Ik ben niet gek, dan hoor ik nooit meer watquote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen schat
Maar tot zover zie ik nog niks
PM mag ook, zet ik ze wel hier neer.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, dan hoor ik nooit meer wat
werken? heb je stroringsdienst ofzo?quote:
Een mens heeft meerdere kantenquote:
Wij mannen zijn ook gewoon veel tofferquote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
De ergste sletjes heb ik al eens benoemd. De damessletjes gelijk over de zeik, de mannen iets minder
Smoesjes cue...quote:
Jij ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Ripley het volgende:
ik ga lekker inpakken en zu hause, veel plezier popjes
Gewoon laten zitten, maar om het hoekje kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
Zeg, volgens mij heb ik een ongelofelijk bord voor mn kop als het aankomt op vrouwelijke interessesignalen.
Hoe kom ik daar vanaf?
je mist ze of je denkt er te zien die er niet zijn!?!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
Zeg, volgens mij heb ik een ongelofelijk bord voor mn kop als het aankomt op vrouwelijke interessesignalen.
Hoe kom ik daar vanaf?
Beetje van beide. Sla soms flinke flaters.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je mist ze of je denkt er te zien die er niet zijn!?!
Heb je nog wat sappige verhalen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beetje van beide. Sla soms flinke flaters.
maakt dat je niet juist enorm schattig dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommige vrouwen geven zelfs zulke duidelijke signalen af en dat word niet opgepikt. En dan denkt de vrouw al snel dat de ander geen interesse heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen nog zo vaak zeggen, maar dit is intussen echt een gevalletje "eerst zien, dan geloven".quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Sommige vrouwen geven zelfs zulke duidelijke signalen af en dat word niet opgepikt.
Je mag me sletje noemen wat je wilt, I don't carequote:Op maandag 18 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
De ergste sletjes heb ik al eens benoemd. De damessletjes gelijk over de zeik, de mannen iets minder
Dat zal dan het verschil zijn tussen mannen en vrouwen. Dan denken vrouwen dat ze duidelijke signalen hebben aangegeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen nog zo vaak zeggen, maar dit is intussen echt een gevalletje "eerst zien, dan geloven".
Gewoon IRLquote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar moet ik nou mannen gaan keuren?!?
Nou, niet echt. Zat voornamelijk te denken aan meisjes die al dan niet met me geflirt hebben.quote:
Geen idee, heeft Rip ooit eens genoemd in een topicquote:
Nog een kleine recap van je KF post hoe je de 2 dames in je zak hebt ?quote:
maak ff een fobo aan enzo dan keur ik wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
das jammer van het take me out topic... leek me wel wat
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:56 schreef MartijnIV2008 het volgende:
nou ik zal maar ff netjes zijn![]()
De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
21 jaar
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Arnhem
# Interesses?
vrouwen (studentes), bier enz.
# Seksuele voorkeur?
vrouwen
# Lengte en postuur?
178 (dacht ik) normaal
# Hoe lang single?
3 maanden
Wat is jouw leeftijd voorkeur dan?quote:
Dat lijstje klopt niet, want daar stond ik ook bijquote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee, heeft Rip ooit eens genoemd in een topicZal even snel kijken
Hoi meisjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaaal!
Dat lijstje klopt niet, want daar stond ik ook bij
Halloquote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi meisje
Haha, jij stond er ook bij inderdaad.. Ik kan het alleen even niet vinden. Maar dat kan ook omdat ik een beetje suf ben..
Nauw nieuw, ben al zeker een uurtje of drie bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Wéér nieuwelingen? Het gaat goed de laatste tijd
boven de 25 maar eigenlijk is dat alwel jong, iets van 27/ 28 en ouderquote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd voorkeur dan?
Dan ben je nog nieuw in mijn ogenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nauw nieuw, ben al zeker een uurtje of drie bezig
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?quote:
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beterquote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?
Haar wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jouw mogen we dus gewoon een sletje noemen ?
jaa zonder wquote:
Hehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beter
ja...toch zeker 10 minuten jaquote:
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ga vooral je gang. I really don't care. Ik weet beter
Heb alleen coca cola en nog wel light ookquote:Op maandag 18 mei 2009 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan iemand het forum een beetje coke geven ofzo.
En jij gelooft mannelijke fokkers?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
dus daten is slet zijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat PM's van mannelijke fokkers die daarin zeggen dat ze wel eens met je gedate hebben anders...
er is 1 ding nog triester dan fokkers die bij alles met tieten lopen te slijmen....fokkers die tof lopen te doen over wat ze met wie gedaan hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |