quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
vertel jij eens wat details dan!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
Wie zegt dat ik dat aan jou wil bewijzen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet hier ook alles spellen:
Dat moet je Donderdag bewijzen!.
Djeeeeezz....
Zoietsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
en alle users hier spreken de waarheid op fok? How naivequote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Al die mannelijke fokkers schamen zich daarvoor denk ik;)
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
de bagageband?quote:
Ik hoef geen ruzie te zoeken, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
*geeft de popcorn door*quote:
ach ja, smaken verschillen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijven
niets beters dan leedvermaak
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.quote:
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?
Dan loop je ze minder voor de voeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Feitosa het volgende:
Goed nieuws voor de dames!: ik ga weer trainen
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En?, hoe lang duurt het nog voordat ik mijn foto ga ontvangen?![]()
vibreert??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.
Mits zout!quote:
No no, I'll be gentle.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?
cocos ken ik als geur, maar ultra violet? is dat een nieuwe sensatie die je door je ogen ruikt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.
Ik ruik naar kokos en ultra violet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |