Stelletje wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk
jij en die andere die zo d88
stelletje![]()
Ik betaal je alleen in magnums hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook een slet zijn...
of wacht, liever een hoer! dan verdien ik er nog wat aan!
quote:
Niemand scheld haar uit, ze vind het een eerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]en wie scheld je uit? dan ram ik die wel in elkaar.... of zorg dat die heul goed gefouilleerd word als die persoon op schiphol langs komt
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegenequote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Het valt mij sowieso tegen.. /
Beetje dreigen met: ik hoor van alles..
maar niks vertellen.. watje is het!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )
aahh stel je voor dat je iets extras doet naast waar je voor betaald wordt!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.
atleast I am honestquote:
eigenlijk welquote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegene
Sandra met één of ander fake jaartalquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wie scheld je uit? dan ram ik die wel in elkaar.... of zorg dat die heul goed gefouilleerd word als die persoon op schiphol langs komt
Ik moet hier ook alles spellen:quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er hard voor moeten werken, maar écht hoor. Terecht verdiend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:
quote:
U riep?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet hier ook alles spellen:
Dat moet je Donderdag bewijzen!.
Djeeeeezz....
oeh een vrouwquote:
Waarom heb je het dan niet gewoon eerlijk tegen mij gezegdquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, je wil niet weten wat nog meer tegenvalt aan diegene
En jij dacht dat eerlijkheid werd gewaardeerd? Op Fok!?quote:
CUE ik vind je een SLET!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gewoon eerlijk tegen mij gezegd
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.quote:
Al die mannelijke fokkers schamen zich daarvoor denk ik;)quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, die magnum van jou mag er wezen, daar sabbel ik maar al te graag aan
Ja, daar moet je wel aan wennen hoor hier in [Singlesletten]quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef MartijnIV2008 het volgende:
goeie morgen zeg, ik kijk even niet en er zijn weer een paar pagina's vol geluld.. gaat snel hier
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
vertel jij eens wat details dan!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
Wie zegt dat ik dat aan jou wil bewijzen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet hier ook alles spellen:
Dat moet je Donderdag bewijzen!.
Djeeeeezz....
Zoietsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt ook van allemaal mannelijke fokkers pm's over dr gehad?
en alle users hier spreken de waarheid op fok? How naivequote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Volgens mij schold ik je niet uit, maar je hebt nog steeds niet gezegd dat die andere users verhalen over je ophangen. Je bent alleen maar ruzie aan het zoeken :S Laat maar zitten.
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Al die mannelijke fokkers schamen zich daarvoor denk ik;)
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
Zolang je maar niet bijt, want dan ram ik je op je snuitebolletje.
de bagageband?quote:
Ik hoef geen ruzie te zoeken, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Sandra1983 het volgende:
*geeft de popcorn door*quote:
ach ja, smaken verschillen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind wel amusant te lezen wat ze allemaal over dr schrijven
niets beters dan leedvermaak
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.quote:
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb nu juist de laatste tijd lopen oefenen op kaas happen, dus als er brie is, dan krijg ik hoofdpijn?
Dan loop je ze minder voor de voeten?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Feitosa het volgende:
Goed nieuws voor de dames!: ik ga weer trainen
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En?, hoe lang duurt het nog voordat ik mijn foto ga ontvangen?![]()
vibreert??quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n ding op schiphol, met een beetje geluk vibreert hij ook nog.
Mits zout!quote:
No no, I'll be gentle.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna ram je hem in zijn snuiteholletje?
cocos ken ik als geur, maar ultra violet? is dat een nieuwe sensatie die je door je ogen ruikt?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen brie. Ik ben een proper engeltje.
Ik ruik naar kokos en ultra violet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |