En was het lekker strak leer?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben bij een nicht in de leer geweest!
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:
ik ben goed met woordenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KZ, wat kun je het toch weer heerlijk bloemrijk omschrijven
*swaffelt er een tand uit*quote:
Dat is jouw foutquote:
Kan ik helemaal voorstellen ben van de week 4x bij een oud vrouwtje geweest omdat de leidingen in de berging warm waren, hoofd leiding zit er al 10jaar ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.
Ik meen Cuegurlliequote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben goed met woorden
maaruh wie wordt er hier slet genoemd??
I feel dirtyquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*swaffelt er een tand uit*
Bitch.
*wiegelt weg*
Iedereen die date/meetquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben goed met woorden
Het voorstel is eigenlijk om deze reeks niet langer 'Singles' te noemen maar 'Sletten'. Beantwoord dat je vraag?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
wel you have to be one to reconize one!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik meen Cuegurllie
En daarna ik, door haar.
Tsss. Dooorgeefding denk ik.
Dus KZ... SLET!!!!!!!!!
Ik, ik, ikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
En Nouk natuurlijk ook.quote:
Pfff, die titel moet je verdienenquote:
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )quote:
Ik dacht dat sterke verhalen wel jouw ding was, maar het valt tegen...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Sandra1983 het volgende:
Ach, zo ben ik nou eenmaal, laatst nog ruzie met iemand in het tehuis, wou dat ik persé al der sierraden ging poetsen. Daar ben ik niet voor aangenomen. Die oudjes kunnen nog best vals zijn dan, baas erbij, heel gedoe.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Oeh I am a slut! moet toch maar geld voor vragen en hoer worden dan levert het wat meer op dan een paar leuke meets met onwijs gezellige mensen (de meeste dan... )
Het valt mij sowieso tegen.. /quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat sterke verhalen wel jouw ding was, maar het valt tegen...
Ik heb er hard voor moeten werken, maar écht hoor. Terecht verdiend!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |