Heb je nou moeite met de post van Palmboom?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
FC Barcelona topic #27: Jaaaaa CL erbij = Treble!
Hele slechte verliezer, check wikipedia als je niet weet over wie het gaat
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Hele slechte verliezer, check wikipedia als je niet weet over wie het gaat
Ach, dit soort dingen wordt altijd gepost na zulke wedstrijden. Niet zo heel schokkend en iedereen negeert het verder. Hou het verder wel in de gaten.quote:De Franse krant Le Monde meldde in december te beschikken over documenten waaruit zou blijken dat Fuentes spelers van de voetbalclubs Real Madrid, Valencia en FC Barcelona zou hebben behandeld. Hijzelf geeft toe ook in de voetbalwereld actief geweest te zijn, maar genoemde clubs ontkennen ten stelligste zaken met hem gedaan te hebben.
Niet op deze wijzequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Paul Scholes, het gemene genie!
dit kan toch wel door als Paul Scholes topic.
Als je dat al een persoonlijke aanval vindt, ik heb jou gewoon nog nooit in dat topic gezien, dus vond ik het vreemd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef _Mike_ het volgende:
De Kromme loopt altijd te janken dat ik iedereen "persoonlijk" aanval. Hij doet nu precies hetzelfde.
check.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef _Mike_ het volgende:
De Kromme loopt altijd te janken dat ik iedereen "persoonlijk" aanval. Hij doet nu precies hetzelfde.
Dat jij iets of iemand niet ziet in een topic is geen maatstaf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je dat al een persoonlijke aanval vindt, ik heb jou gewoon nog nooit in dat topic gezien, dus vond ik het vreemd.![]()
Net ook al met Palmboom, doe eens normaal joh.
Dit is toch geen persoonlijke aanval sjimz? Wat een onzin zeg.quote:
Ik vraag hem toch alleen maar sinds wanneer hij een Barca-fan is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat jij iets of iemand niet ziet in een topic is geen maatstaf.
Het is ook gewoon een keuze om niet op hem te reageren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is toch geen persoonlijke aanval sjimz? Wat een onzin zeg.
Ga mijn posthistorie maar na, en waarom zou ik in een clubtopic moeten posten om een supporter van een club te zijn, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je dat al een persoonlijke aanval vindt, ik heb jou gewoon nog nooit in dat topic gezien, dus vond ik het vreemd.![]()
Net ook al met Palmboom, doe eens normaal joh.
Sinds ik een jaar of 8 was, maar dat heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is toch geen persoonlijke aanval sjimz? Wat een onzin zeg.
[..]
Ik vraag hem toch alleen maar sinds wanneer hij een Barca-fan is?
Dus je mag niks persoonlijks aan iemand vragen? Hoelang hij al fan is of iets in die richting?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een keuze om niet op hem te reageren.
Het voegt verder ook totaal niets toe.
Dat kan je toch ook zeggen dat je al lang een Barca-fan bent en dat ik maar moet kijken naar je postgeschiedenis ipv hier te komen janken om een persoonlijke aanval nog wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga mijn posthistorie maar na, en waarom zou ik in een clubtopic moeten posten om een supporter van een club te zijn, wat een onzin zeg.
Vragen mag best, ik heb je ook zojuist antwoord gegeven. Maar wat jij daar deed was gewoon een troll proberen uit te lokken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus je mag niks persoonlijks aan iemand vragen? Hoelang hij al fan is of iets in die richting?
Oké.
Context en daar ga je het maar lekker mee doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus je mag niks persoonlijks aan iemand vragen? Hoelang hij al fan is of iets in die richting?
Oké.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vragen mag best, ik heb je ook zojuist antwoord gegeven. Maar wat jij daar deed was gewoon een troll proberen uit te lokken.
Hoe jij het vroeg was gewoon pure uitlokking.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:45 schreef De_kromme het volgende:
En je hebt het ook nog genote? Dit is toch niet te geloven, ik mag niet eens vragen hoelang hij al supporter is, wat een onzin zeg.
Doordat het in jouw ogen nutteloos is, betekent nog niet dat _Mike_ er ook gewoon normaal op kan reageren ipv hier huilen?
Maar oké laatmaar.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
Is al bekend wanneer het interview met Sjimz geplaatst gaat worden?
quote:
Moet jou bekend voor komen he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef De_kromme het volgende:
Het officiële NAC topic #18
Spammer. Post 3x achter elkaar om het topic vol te krijgen en een nieuwe te kunnen openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |