Eh, sjimz waarom reageer je niet? Of heb je er "overheen gekeken".quote:Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef De_kromme het volgende:
Haha sjimz waarom haal je die reactie van mij weg in het feyenoord-topic vanmiddag?
Feyenoord, excuus.
Prima, dank!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef Prosac het volgende:
Ik heb hem er alvast even ingezet. Wilde alleen niet al het oude topic weghalen.
Apart clubtopic inclusief een mooie OP lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef Breach het volgende:
Ik zou graag vanaf nu de ontwikkelingen van Nottingham Forest (Championship in Engeland) willen volgen voor een seizoen. Dus vanaf het einde van dit seizoen, de voorbereiding en de competitie volgend seizoen. Moet dat in het Championship-topic (wat niet zo lekker loopt). Of mag ik daar een apart club-topic voor openen?
Ik wacht nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL Finale][27-5][20:45]FC Barcelona - Manchester United FC
Ligt al achter.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef denthemen het volgende:
Het grote Martin Jol moet ontslagen worden-topic #1
Ik denk dat deze user een kloon is
Je mocht toch alleen nog maar posten met bron, dit doet hij al dagen lang, wordt niet echt ingegrepen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste transfergerucht is al binnen, vers van de pers.
Boulah is vanochtend bij Amsterdam CS gespot.
Jij was nog gebanned, dus zeg nou maar niks als je er niks van afweet..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef _Mike_ het volgende:
Dat gaat over het geruchten topic, Cyberia post dit in het Ajax topic..
Je kan het ook gewoon negeren..
En jij denkt dat je niet mee kan lezen als je gebanned bent?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij was nog gebanned, dus zeg nou maar niks als je er niks van afweet..![]()
In het Ajax-topic heeft BS aangegeven dat geruchten niet meer mogen zonder bron. Beetje vervelend dat er hier ook weer 10 reacties op komen in het Ajax-topic.
En daar gaat het nou juist om! Het is de bedoeling dat het een beetje geloofwaardig blijft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je dat "gerucht" van Cyberia serieus neemt dan ben je zelf niet al te snugger
Valse tussenstanden zijn ook niet geloofwaardig. Waarom staat daar wel een ban op?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef Prosac het volgende:
Vooralsnog zijn de geruchten omtrent het standaardrijtje spelers dat jaarlijks met Ajax gelinkt wordt (Boulah, Defour, Kanu etc) nooit geloofwaardig.
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Valse tussenstanden zijn ook niet geloofwaardig. Waarom staat daar wel een ban op?
Dat is appels en peren vergelijken. Een gerucht is altijd met een korrel zout en kan een kern van waarheid inzitten - of kan waar zijn en toch niet uiteindelijk rondkomen, terwijl een valse tussenstand altijd fout is en iemand voorliegen is. Mensen volgen een wedstrijd live en denken voor welke reden dan ook juiste informatie te krijgen, dan willen we niet dat er foutieve informatie gepost wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Valse tussenstanden zijn ook niet geloofwaardig. Waarom staat daar wel een ban op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |