Hij hoeft niet weg te blijven uit het topic maar hij mag wel gewoon normaal daar posten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan die doopy eens wegblijven uit het Feyenoordtopic?
DK, je bent zelf 1 van de grootste troepusers in VBL en dan ga je als een klein jongetje bij de meester anderen verraden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan die doopy eens wegblijven uit het Feyenoordtopic?
Mag edit wel? En edit, edit, edit, edit, edit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Context en zo.
Iedereen bleef maar bezig en ik wilde het gewoon even afkappen.
Tijdens een livescore topic heb ik voor Tyfus wat meer begrip
Maar het is wel een stuk minder erg dan kanker.
Nee, was gewoon een slecht grapje van mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat moet ik dus als een nee beschouwen?
Ja, dat was die van mij ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een slecht grapje van mij.
Bij de meester? Ik weet niet hoe jij Sjimz en zijn mede mods ziet maar voor mij zijn het niet meer dan slaven en puinruimers van een forum omdat ze geen sociaal leven buiten internet hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
DK, je bent zelf 1 van de grootste troepusers in VBL en dan ga je als een klein jongetje bij de meester anderen verraden?
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij de meester? Ik weet niet hoe jij Sjimz en zijn mede mods ziet maar voor mij zijn het niet meer dan slaven en puinruimers van een forum omdat ze geen sociaal leven buiten internet hebben.
Dus neem dan verraden bij de meester aub terug
Doe nou niet zo dapper, jij danst naar de pijpen van Sjimz en probeert door wat NSB-gedrag in dit topic je eigen vervelende activiteiten op VBL te verbloemenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij de meester? Ik weet niet hoe jij Sjimz en zijn mede mods ziet maar voor mij zijn het niet meer dan slaven en puinruimers van een forum omdat ze geen sociaal leven buiten internet hebben.
Dus neem dan verraden bij de meester aub terug
Reageer eens niet zo serieus manquote:Op zondag 24 mei 2009 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dapper, jij danst naar de pijpen van Sjimz en probeert door wat NSB-gedrag in dit topic je eigen vervelende activiteiten op VBL te verbloemen
Ik zal het door delegeren aan BS of Ray.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef methodmich het volgende:
KNVB Beker 2009/10 #1: Loten in juli
Kan die misschien al worden opgenomen in het handige linkjes topic? Dan hebben we straks gelijk het goede topic te pakken.
Lekker makkelijk weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
Neen, het is geen vrijbrief om vanaf nu weer "gewoon" doodsverwensingen te uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |