Met Jol rent Sno hopelijk voortaan harder dan een kreupele knol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Kopbal het volgende:
Met Jol eet Sulejmani nooit meer een Bosschebol.
nu maar hopen dat Ajax hem niet piepelt op z'n assistenten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.
Dus interesseert het je wel ietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef _Mike_ het volgende:
Echt het kan me geen reet meer uitmaken met welk systeem we spelen, als er maar goed verzorgd en aanvallend voetbal gespeeld gaat worden.
Weinig verschil met de loopjongen van Jol of de loopjongen van Van Basten, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij met Jol. Goed werk van Van den Boog ook.
Maarre... Blind wordt nu dus de 'loopjongen' van Jol?
Klopt, maar Jol had daarnaast ook veel te danken aan Arnesen, die samen met zijn scouting veel toppertjes uit de lagere divisie wist op te vissen. (Carrick bv)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.
Same hier, ben nog even sceptisch. Net als toen Suarez kwam. Kijk hoe dat heeft uitgepakt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat er gaat komen. Ik stel mijn hozanna-stemming nog even uit tot eind mei volgend jaar.
Succes Jol.
Met het systeem bedoel ik formatie 4-3-3/4-4-2/4-5-1/4-2-1-2-1 ik vind alles primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus interesseert het je wel iets.
Mij maakt het niets uit, zolang we maar weer eens kampioen worden.
Hij zal nooit alles in zijn eentje gaan beslissen, maar meer overal een stem in hebben. Als het de bedoeling is dat hij de komende 5 jaar de hoofdverantwoordelijke is, dan is het een goede zet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kijkt men hier tegen de waarschijnlijke alleenheerserij van Jol binnen de club aan? Is het wel verstandig om 1 man verantwoordelijk te laten zijn voor zowel de eerste selectie, de jeugd en het aan- en verkoopbeleid?
Zolang hij Petrovic niet meeneemt mag hij wat mij betreft meenemen wie 'ie wil. 't Is nou niet zo dat er veell perspectief is voor de jongens die er zitten. En Bergkamp en De Boer kunnen zo de jeugd trainen, wat ze al gaan doen geloof ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
nu maar hopen dat Ajax hem niet piepelt op z'n assistenten.
Ja, lijkt me inderdaad ook wel dat Blind nog het nodige te zeggen gaat krijgen. Jol heeft dan gewoon overal de doorslaggevende stem in, wat ook wel logisch is. Benieuwd of dit het einde van het klaverjasclubje op de bank is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zal nooit alles in zijn eentje gaan beslissen, maar meer overal een stem in hebben. Als het de bedoeling is dat hij de komende 5 jaar de hoofdverantwoordelijke is, dan is het een goede zet.
Sowieso één Ajax-clubman als assistent zou ik geen overbodige luxe vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij Petrovic niet meeneemt mag hij wat mij betreft meenemen wie 'ie wil. 't Is nou niet zo dat er veell perspectief is voor de jongens die er zitten. En Bergkamp en De Boer kunnen zo de jeugd trainen, wat ze al gaan doen geloof ik.
Misschien dat Van 't Schip kan blijven.
Petrovic: Ajax ies mijn kloepquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso één Ajax-clubman als assistent zou ik geen overbodige luxe vinden.
Oh dat zeker, de Spurs hadden geen stelletje pannekoeken in dienst. Maar als je het een seizoen goed doet met die spelers, en je wilt een stap maken met een paar spelers die wat toevoegen aan jouw systeem, maar de voorzitter die gaat zich ermee bemoeien... Tsja, dan kan ik me ook wel voorstellen dat je die situatie wilt voorkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, maar Jol had daarnaast ook veel te danken aan Arnesen, die samen met zijn scouting veel toppertjes uit de lagere divisie wist op te vissen. (Carrick bv)
nu wel weer leuk geweest met die kuttwittergrapjesquote:Net kontrkt ondrtkent by r!kk. V0lgent jaar trainerrrr ajaksss
Ben jij er blij mee?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
# mArtin JOL m'n nieuwe baas haha... kk vet.... lig hier lekker te chillen aan het zwembad.. chickas all around... Life's gooood!!! 4:52 PM May 26th from BlackCardGreg
Ben ik het eindelijk eens, eens met Borst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
Hij krijgt een bepaald budget en moet zijn aankopen verantwoorden. je denkt toch niet dat hij luk raak mag kopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef De_kromme het volgende:
Zo te zien heeft Jol wel aardig wat eisen gesteld, logisch ook. Ze wouden hem persé hebben dus ze moesten wel toegeven. Hij gaat dus gewoon over alle aankopen etc., daar had ie al gezeik over binnen HSV dat hij teveel aan spelers wou uitgeven. Maar hopen dat dit goed gaat.![]()
Toch wel blij met Jol als trainer, maar we zien wel wat er gebeurd.
Tsja, HSV heeft in de winterstop een potentieel kampioenschap verkocht door 2 of 3 bepalende spelers voor een vermogen te verkopen. Dan zou ik als trainer deze zomer ook wel even iets aan willen kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef De_kromme het volgende:
Zo te zien heeft Jol wel aardig wat eisen gesteld, logisch ook. Ze wouden hem persé hebben dus ze moesten wel toegeven. Hij gaat dus gewoon over alle aankopen etc., daar had ie al gezeik over binnen HSV dat hij teveel aan spelers wou uitgeven. Maar hopen dat dit goed gaat.![]()
Toch wel blij met Jol als trainer, maar we zien wel wat er gebeurd.
Hij zegt meestal "[Insert club] is een heel mooie kloep"quote:
Dit is fake mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
# mArtin JOL m'n nieuwe baas haha... kk vet.... lig hier lekker te chillen aan het zwembad.. chickas all around... Life's gooood!!! 4:52 PM May 26th from BlackCardGreg
Urby vindt het anders niet zo vet:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rechtstreeks van een mocro overgenomen daar op Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste transfergerucht is al binnen, vers van de pers.
Boulah is vanochtend bij Amsterdam CS gespot.
Omdat je eerder dit zei.quote:
Dus snap niet zo dat Jol nu ineens een geweldige keuze volgens jou isquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Nashje het volgende:
Jol is weer zo'n softy. Nee, echt een klootzak moet het zijn.
Co. Ja, ik ben er overuit. Co moet het worden. Fuck het verleden. Past mooi in het plaatje om van het verleden af te stappen.
Gaat natuurlijk ook zo snelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan hier een hele flauwe allochtonengrap maken. Maar dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit is fake mag ik hopen?
Edit: Ja dus
http://m.twitter.com/gvanderwiel
Jij bent de laatste 2 dagen al met 3 geruchten komen aanzetten. Ik geloof er geen zak meer vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben bijgedraaid. Zoek dat ook eens opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat je eerder dit zei.
[..]
Dus snap niet zo dat Jol nu ineens een geweldige keuze volgens jou is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |