Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.quote:Martin Jol (Den Haag, 16 januari 1956) wordt bij Ajax hoofdtrainer van het eerste elftal en vanuit die hoedanigheid tevens verantwoordelijk voor andere voetbalaangelegenheden zoals het aan- en verkoopbeleid, de scouting en de jeugdopleiding van de club. Jol gaat rechtstreeks rapporteren aan algemeen directeur Rik van den Boog.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Ajax ies altijd main kloep geweest'
Denk niet dat die hoog zal zijn aangezien hij maar 1 jaar wilde blijven en er ruzie was met hem. Was dus sowieso voor beiden ( 3 partijen) een win-win als jol vertrok.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax heeft denk ik een aardige afkoopsom moeten bedingen, dat worden minder transfers. En Jol scheen bij HSV ook al voor veel te veel te willen inkopen. We gaan het zien, stuk beter dan Blind iig.
Wat voor ervaringen heeft Jol met al die functies?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.
Zal mij benieuwen.
Ja zeker weten.quote:
Martin, we worden kampioen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
Er stond een ander topic met een prima TT en dan gooi je die dicht?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
geregeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
iemand een tt idee?
Bij Spurs had hij dezelfde rol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat voor ervaringen heeft Jol met al die functies?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef M0NTANA het volgende:
Prima opvolger van Marco van Basten. Dit had ik niet meer durven dromen.
Roept iets met voorbarige conclusie enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Prosac![]()
Topics voorzien van geen fatsoenlijke OP en schijt TT's zouden per direct op slot moeten.
Eh, je was gewoon te laat, vriendelijke vriend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Prosac![]()
Topics voorzien van geen fatsoenlijke OP en schijt TT's zouden per direct op slot moeten.
Inderdaad, bij de Spurs is hij ook gigantisch gepiepeld door allemaal aankopen van de voorzitter als ik me niet vergis. Voor een vermogen aan transfers, maar niet een van die gasten kwam op voorspraak van Jol.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij dus voor Ajax gekozen, omdat HSV niet bereid was hem deze verantwoordelijkheden allemaal te gunnen. Ook de eerste keer dat Jol op deze wijze verantwoordelijk is, bij Tottenham had hij ook nog een Arnesen boven zich.
Zal mij benieuwen.
ER IS DUS WEL EEN GOD!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
dus waarschijnlijk gaat hij met Ajax een nieuw systeem spelen.
Koert Westerman is het daar helemaal niet mee eens overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Borst: "Geweldige keuze van Ajax. Echt een toptrainer. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven."![]()
![]()
![]()
WIE?!?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Koert Westerman is het daar helemaal niet mee eens overigens.
Defour is gespot op Schipholquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:![]()
JONGENS LAAT DE TRANSFERGERUCHTEN MAAR KOMEN
![]()
Begrijpelijk, maar het was wel weer een TT waardoor we zo ongeveer 2 pagina's vol zouden hebben metquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dit weer sjimz, niet trollend bedoeld, gewoon om al die optimisten tegen te gaan hier. Jol is totaal niet de perfecte keuze imo, maar toch beter dan Blind.
Denk daar ook even bij na. Als Jol je niet bevalt, dan mag je dat best hier uitleggen, maar hou de TT even dusdanig dat we niet direct 2 pagina's moeten opruimen.quote:De_kromme![]()
Kut-TT
Klote mods met hun kutbeleid
etc etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |