Laten we het hopen van niet. Wat een aanfluiting voor scheidsrechters.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:21 schreef Sickert het volgende:
En deze meneer is er niet bij.
[ afbeelding ]
Ik ben Real Madrid én Liverpool fan. Waar moet ik dan voor zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef Garudo het volgende:
Als Liverpool fan, hoop ik natuurlijk dat Barca wint.![]()
![]()
Dus go Barcelona!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik ben Real Madrid én Liverpool fan. Waar moet ik dan voor zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef Garudo het volgende:
Als Liverpool fan, hoop ik natuurlijk dat Barca wint.![]()
![]()
Dus go Barcelona!
Voor de ploeg die jouw ploeg flink op z'n donder gafquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Cáceres.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:36 schreef buddyb het volgende:
dos, milito kun je ook doorstrepen, want die is geblesseerd.![]()
ik vraag me wel af hoe de verdediging eruit gaat zien
sylvinho in de basis? en wie speelt er dan als rb of in het centrum naast pique (ervan uitgaande dat puyol dan als rb speelt)?
Ask Jorien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
quote:Man Utd alsnog in beroep tegen rood Fletcher
07/05/2009 19:38
Manchester United dient alsnog een beroep in tegen de rode kaart die Darren Fletcher dinsdag ontving in het tweede duel met Arsenal in de halve finale van de Champions League.
Fletcher kreeg rood van scheidsrechter Roberto Rosetti omdat hij Cesc Fabregas in het strafschopgebied onderuit had gehaald. Hierdoor mist de Schot op 27 mei de finale tegen Barcelona.
Coach Alex Ferguson sprak direct na afloop van de 3-1 overwinning al over een mogelijk beroep, maar was ook op de hoogte van de regels van de UEFA. 'Ik heb me laten vertellen dat we geen beroep kunnen aantekenen tegen deze rode kaart.' De UEFA staat alleen een beroep toe als een scheidsrechter een kaart uitdeelt aan de verkeerde speler.
Maar na uitspraken van UEFA-secretaris David Taylor besloot United alsnog beroep aan te tekenen. Taylor liet donderdagochtend weten dat de tuchtcommissie zeer waarschijnlijk toch zal bestuderen of er een aanleiding is van de normale procedure af te wijken. 'Maar ik moet benadrukken dat het normaalgesproken uitgesloten is dat deze kaart wordt geschrapt.'
Abidal zou ik logischer vinden dan Fletcher. Maargoed wie ben ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon Fletcher en Abidal beiden mee laten spelen
En Ronaldo zal meer scoren dan Messi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Mooie finale, op papier mooier dan die van vorig jaar. Ik hoop uiteraard dat Barcelona wint, maar ik vrees dat het nog wel eens heel moeilijk gaat worden. Het is in elk geval te hopen dat het een open wedstrijd wordt.
En Messi gaat Ronaldo dollen.
Abidal heeft toegegeven dat hij Anelka had geraakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Abidal zou ik logischer vinden dan Fletcher. Maargoed wie ben ik
Abidal, heldquote:However, although the striker appeared to go down easily, Abidal has refused to blame Anelka, admitting that he sacrificed himself for the sake of his team-mates.
“I was defending against Nico [Anelka], but as I was the last defender and the referee thought I fouled him, dismissing me is normal,” Abidal said.
“If I let Nico run towards goal then he scores the second one and it is over, so we can say it is a good foul. I sacrificed myself. It is always disappointing to reach the final without being able to feature.”
Volgens mij zegt hij dat alleen maar om een "heldenrol" op zich te nemen met zijn "I sacrificed myself"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Abidal heeft toegegeven dat hij Anelka had geraakt.
[..]
Abidal, held
quote:Barça stoomt Henry klaar voor Champions League-finale
08/05/2009 20:29
Thierry Henry komt dit seizoen waarschijnlijk nog maar één wedstrijd in actie. Barcelona stoomt de aanvaller klaar voor de finale van de Champions League op 27 mei tegen Manchester United.
Zaterdag viel Henry geblesseerd uit tijdens de competitiewedstrijd bij Real Madrid (2-6). Woensdag kwam de Franse aanvaller ook niet in actie tijdens de halve finale van de Champions League tegen Chelsea (1-1), maar de knieblessure waar Henry mee kampt blijkt ernstiger dan verwacht.
Barcelona heeft nu besloten geen risico te nemen met Henry, die dit seizoen 26 keer scoorde namens Barça. De komende weken werkt de voormalig Arsenal-aanvaller een aangepast programma af, waardoor hij op tijd fit moet zijn voor de Champions League-finale in Rome.
quote:Barcelona hoopt op geschorst duo in finale
Barcelona gaat bij de Europese voetbalbond UEFA beroep aantekenen tegen de schorsingen van verdediger Eric Abidal en Dani Alves. Het duo mist de finale tegen Manchester United op 27 mei aanstaande, maar hun werkgever hoopt op clementie.
Abidal werd in de tweede helft van de halve finalestrijd tegen Chelsea weggestuurd door arbiter Tom Henning Øvrebø; Alves pakte geel waardoor hij de finale in Rome moet missen. Normaalgesproken maakt de UEFA geen uitzonderingen op de regel dat een speler die geschorst is voor de finale, daadwerkelijk niet in actie mag komen.
Toch waagt Barcelona een poging. “Natuurlijk gaan we de schorsingen van Abidal en Alves aankaarten, uit respect voor de spelers”, laat Barcelona-trainer Josep Guardiola zaterdag weten op de officiële website van de Catalanen. Hij vindt dat Darren Fletcher, die hetzelfde lot beschoren is, aan Manchester United-zijde gewoon mee moet kunnen doen.
The Red Devils trokken die conclusie al eerder deze week en legden een formeel verzoek neer bij de UEFA. Die buigt zich maandag over het voorstel van de Engelsen; wanneer dat van Barcelona wordt ingediend en bekeken, is nog niet bekend.
Eenschquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:09 schreef Klopkoek het volgende:
Abidal zou terecht zijn als het wordt teruggedraaid. Alves niet.
Inderdaad, achteraf is het daarom ook wel gemakkelijk praten. Als bijv. Chelsea door was gegaan, zou hij kunnen zeggen dat het lag aan een verkeerde beslissing van de scheids. Zo is hij altijd ''save''quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat alleen maar om een "heldenrol" op zich te nemen met zijn "I sacrificed myself"
Vind ik best redelijk klinken hoor. De voetballiefhebbers zien natuurlijk graag de beste spelers. Laat ze maar een groepswedstrijd in het nieuwe seizoen op de tribune zitten.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:22 schreef buddyb het volgende:
zouden ze die schorsingen niet gewoon kunnen opheffen voor de finale? het zou de wedstrijd toch ten goede komen.
beide teams op volle oorlogssterkte voor zover dat kan is toch alleen maar goed voor de wedstrijd.
ze zouden die schorsingen dan kunnen laten tellen voor het volgende seizoen.
ik weet dat dit zoklinkt maar het moest er effe uit
-edit-quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |