ik lever verder geen commentaar over het onderwerp waarover gepost wordt. serieus ik zie weinig tot geen inhoudelijke posts van jou en dan wel commentaar leveren op andermans postsquote:
doe eens niet zo op je teentejs getraptquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens je nicknaam eens eer aan ipv dat sarcamse, dat zal je sieren
ik werk niet bij een klachtenlijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan had je die baan niet moeten nemen
Ik bedoel dit zag je toch wel een beetje aankomen of niet dan
Je gaat toch ook niet bij een klachtenlijn werken en dan miepen dat mensen telkens zo klagen
Naja het zal wel weer aan mij liggen
Terug brengen naar waar je haar vandaan hebt, defecte aan/uit knopquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen tijd om 23.000 pagina's aan vrouwenhandleidingen te lezen. Samenvatting?
Dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lever verder geen commentaar over het onderwerp waarover gepost wordt. serieus ik zie weinig tot geen inhoudelijke posts van jou en dan wel commentaar leveren op andermans posts
het gaat gewoon zo snel met maat 43.5quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe eens niet zo op je teentejs getrapt
Al mn posts waren lief bedoeld en nu plaag ik je alleen maar
Die 23.000 is alleen de inleidingquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Ik heb geen tijd om 23.000 pagina's aan vrouwenhandleidingen te lezen. Samenvatting?
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Terug brengen naar waar je haar vandaan hebt, defecte aan/uit knop
Zelfs 23.000 pagina's is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Dat was de turn me on knopquote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.
Jaja, vrouwen hebben altijd bijbedoelingen las ik net. Daarvoor las ik dat een vrouw niet perse bijbedoelingen heeft als ze een man meevraagt om nog wat te gaan drinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die 23.000 is alleen de inleiding
samenvatting: Alles kan, je weet alleen niet wanneer.
en je krijgt telefoontjes, en gaat bij de mensen langs...quote:
Was het maar zo een feest, met die dames hier op kantoorquote:
Help je mee?quote:
Verkeerde knopje amigo.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht al. Ik maar op 'off' drukken, maar er kwam nog steeds geluid uit.
Lief doen en niet zeuren. En je best doen in bedquote:Op maandag 18 mei 2009 13:00 schreef dawg het volgende:
Daar deed je toch niet aanquote:Op maandag 18 mei 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief doen en niet zeuren. En je best doen in bed
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Help je mee?
'De vrijgezelle vrouw:
- Hoe benader je een VV
- Hoe behandel je een VV
- Hoe zorg je voor een VV
- Wat een VV zegt, wat een VV bedoelt
- Seks of liefde bij de VV
- Hoe maak je een BV weer tot een VV'
De software waar het over ging ligt bij systeembeheer en niet de helpdeskquote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en je krijgt telefoontjes, en gaat bij de mensen langs...
1e en 2e lijns dingen zijn dat
[..]
Was het maar zo een feest, met die dames hier op kantoor
Het was slechts eten
Hihiquote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef KudFokker het volgende:
In de kamer naast me zit een slecht horende vrouw, maar ik hoor het gewoon in mijn kamer met de deur dicht als haar telefoon over gaat hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Elke keer als ik je over werkzaamheden hoor praten gaat het over 1e en 2e lijns dingen, elke keer als je de functie omschrijft is het 3e of 4e lijns.....quote:Op maandag 18 mei 2009 13:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De software waar het over ging ligt bij systeembeheer en niet de helpdesk
En als mensen bellen zijn het meestal kleine dingetjes, omdat ik toch in hetzelfde gebouw zit als hun...
En die mensen zijn me ook gewoon dankbaar dat ik bij ze langs kom en het op losdat vind ik gewoon leuk om te zien...
Gevalletje Tricky & Pickyquote:
Zoals je het bracht leek het of er wel heel weinig over bleven die aan jou hoge standaarden voldoenquote:
Ik doe ook genoeg 1e en 2e lijns ja, maar dit hoef ik niet te doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Elke keer als ik je over werkzaamheden hoor praten gaat het over 1e en 2e lijns dingen, elke keer als je de functie omschrijft is het 3e of 4e lijns.....![]()
Ik zit zelf in de it dus ik vat em af en toe niet
Volgens mij is Rip ook nogal pickyquote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals je het bracht leek het of er wel heel weinig over bleven die aan jou hoge standaarden voldoen
Alles goed?quote:
Ja ook hoorquote:
Mijn hoge standaard is dat ik iemand leuk genoeg moet vinden. En ik heb een gekke smaakquote:Op maandag 18 mei 2009 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals je het bracht leek het of er wel heel weinig over bleven die aan jou hoge standaarden voldoen
Hoe vroeg moest je eruit dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ook hoor
Alleen beetje moe, vannacht viel ik pas om half 2 in slaap
7 uur, alleen ik wou met de bus naar het werk toe gaan. Dus toen ik in bed lag had ik bedacht dat ik toch maar met de brommer zou gaan zodat ik nog 45 minuten langer kon blijven liggenquote:
Wij zouden eens een hapje moeten gaan eten Rip.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lief doen en niet zeuren. En je best doen in bed
Waarom zou je dan ook met de bus naar je werk willen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
7 uur, alleen ik wou met de bus naar het werk toe gaan. Dus toen ik in bed lag had ik bedacht dat ik toch maar met de brommer zou gaan zodat ik nog 45 minuten langer kon blijven liggen
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn hoge standaard is dat ik iemand leuk genoeg moet vinden. En ik heb een gekke smaak
Definieer "een gekke smaak"?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:15 schreef Ripley het volgende:
Mijn hoge standaard is dat ik iemand leuk genoeg moet vinden. En ik heb een gekke smaak
Omdat m`n brommer zeg maar net gemaakt is na een ongeluk en m`n busabo nog loopt. Dan betaal ik nl nu een beetje dubbelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom zou je dan met de bus naar je werk willen?
Waren de 45 minuten het waard?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat m`n brommer zeg maar net gemaakt is na een ongeluk en m`n busabo nog loopt. Dan betaal ik nl nu een beetje dubbel
Ja dat welquote:
quote:
Wat houd dat eigenlijk inquote:opleiding: Econometrics
Mag ik mee?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Vanavond maar weer eens op stap gaan. Heb ontzettende kriebel.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn studie?
Statistiek, wiskunde en economie.
Kriebel? Ik krijg daar heel rare associaties bij.....quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Vanavond maar weer eens op stap gaan. Heb ontzettende kriebel.
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die 23.000 is alleen de inleiding
samenvatting: Alles kan, je weet alleen niet wanneer.
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!
Werksequote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijne dag verder singletjesik ga eens werken
Tuurlijk mag je mee.quote:
Wat is er raar aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kriebel? Ik krijg daar heel rare associaties bij.....
Ik doe een opleiding 1 dag in de week, dat is mbo ICT Beheer.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind van wel.En waar zou jij je nu mee bezig moeten houden?
En dat op maandag!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Nog 3 dagen en dan ben ik jarigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.quote:
Je valt dus op foute mannen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.
Maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Tenminste, als ik iemand leuk vind, dan zal het me echt jeuken wat iemand anders ervan vindtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.
Ook leuk toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding 1 dag in de week, dat is mbo ICT Beheer.
En ik werk vast als programmeur bij een softwarebedrijf, 4 dagen in de week
Wanneer niet?!quote:
*geen medelijden heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef kingmob het volgende:
Er zit overwerk aan te komen
12 urige werkdag here i come![]()
* kingmob hengelt naar medelijden terwijl hij wel nog tijd heeft om hier te posten
Jeeejj!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Mijn eerste gedachte is gewoon raar, maar dat ligt aan mijquote:
Bij kriebelen krijg je rare associaties, bij jeuken niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Tenminste, als ik iemand leuk vind, dan zal het me echt jeuken wat iemand anders ervan vindt
Hmm, deelsquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?
Ik vind het ook wel mee vallen hoor, maar als man hoor je te overdrijven over hoe moeilijk vrouwen zijn!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?
Eerst wou ik programmeur worden inderdaad, toen op een gegeven moment toch maar grafisch vormgever uiteindelijk toch maar programmeur gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook leuk toch.Of wilde je liever wat compleet anders zijn?
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!
Beetje een aanstellertje, jij!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef kingmob het volgende:
Er zit overwerk aan te komen
12 urige werkdag here i come![]()
* kingmob hengelt naar medelijden terwijl hij wel nog tijd heeft om hier te posten
Veel plezier bij je college!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Vriendje is ook niet de ideale man maar wel voor mij
en ik geloof niet dat iemand ooit bij zijn ideaalbeeld uit komt (of wel om er dan achter te komen dat je er volkomen naast zat)
Nu ga ik er ook maar weer even vandoor hoor
Nerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eerst wou ik programmeur worden inderdaad, toen op een gegeven moment toch maar grafisch vormgever uiteindelijk toch maar programmeur geworden
en dat is dus 1 persoon.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, deels
Meestal heb ik er zelf geen problemen mee, maar bij dit meisje wel
Goh, niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wist dat ik die vraag zou krijgen. Ik krijg van kriebelen geen rare associaties, wel in die contextquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
Bij kriebelen krijg je rare associaties, bij jeuken niet?
Interessant iig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus 1 persoon.
Ik vind ze meestal best logisch, gewoon de situatie van 2 kanten bekijken
Nou dat word hem niet hoorquote:
Wel kippevel zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg van kriebelen geen rare associaties
Haha, valt wel mee hoorquote:
Schaam je!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou dat word hem niet hoor![]()
Wat erg
naja niet zo erg dat ik dan toch maar ga haha
Vind jij het dan niet moeilijk om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus 1 persoon.
Ik vind ze meestal best logisch, gewoon de situatie van 2 kanten bekijken
soms, hangt van de context af denk ikquote:
quote:
Vrouwen geven nooit echt rare signalen af, ze geven alleen gemengde signalen af.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
Welke krant?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Halfbearad!! ik las in de krant over kampioenschappen sjoelen1!
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet moeilijk om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
bekijk het eens van haar kant, doe jij niet EXACT hetzelfde?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeft?
KF, je ondertitelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik was gisteren bij een optreden van een vriend van me
Hij is best bekend geworden het laatste jaar
En hij speeld nu samen met zijn oude band waar hij mee begonnen was.
Ik kreeg gewoon echt kippenvel toen de gitarist een Guns & Roses achtige solo door de hiphop heen gooide
Uh, nog geen idee. Ben op het moment voor mezelf aan het uitvinden of ik een echte carrièrevrouw wil worden. Of het liever wat rustiger aan wil doen. En de jouwe?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor![]()
Wat zijn jouw toekomstplannen?
Je bent ook zo makkelijk.quote:
de spitsquote:
Maar dat heeft te maken met 'actie heeft reactie' ...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
bekijk het eens van haar kant, doe jij niet EXACT hetzelfde?![]()
en het ergste daarvan is nog, jij doet het niet omdat je het wilt, jij doet het omdat je denkt dat dat zo zal werken... je geeft haar geen aandacht wanneer je het liever wel wil.. en andersom.. enz etc e.d.
dus kijk eens naar hoe je zelf doet, nou dan zou je het toch hardstikke moeten begrijpen dat zij ook zo zou kunnen doen
quote:
mannen zijn daar veel beter in!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen geven nooit echt rare signalen af, ze geven alleen gemengde signalen af.
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uh, nog geen idee. Ben op het moment voor mezelf aan het uitvinden of ik een echte carrièrevrouw wil worden. Of het liever wat rustiger aan wil doen. En de jouwe?
vicieuze cirkelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar dat heeft te maken met 'actie heeft reactie' ...
Die cirkel heeft zij gecreeërd door er mee te beginnen
Hou oud was je?quote:Maar ik vind sowieso dat ik duidelijker ben dan haar
Ongetwijfeldquote:Maar misschien is ze gewoon niet zo open of erg onzeker
ambitie genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.
Ik ben nu ook bezig om op zoek te gaan naar een huis
Eigenlijk verschillen mannen en vrouwen niet zoveel alleen onze manieren van communiceren zijn anders dus werkt het soms gewoon nietquote:
Gaaf tochquote:
Inderdaadquote:
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het isquote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Maar misschien is ze gewoon niet zo open of erg onzeker
Je vindt je werk wel leuk, dus?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil graag gewoon doorwerken, misschien nog avondschool hbo erbij doen. Dan kan ik in elk geval nog papieren halen.
Ik ben nu ook bezig om op zoek te gaan naar een huis
Hoezo, hoe oud ik ben ?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
vicieuze cirkel
[..]
Hou oud was je?
[..]
Ongetwijfeld
Mja, dat kan ik snappen. Ik heb er expres voor gekozen om meteen naar mijn HBO naar WO te gaan, omdat ik het anders (om jouw reden) niet meer zou doenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik vind het ook leuk om te werken, ik heb nu gewoon genoeg van school.
En datquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het is
Ik denk geen van de 2, ik denk dat ze gewoon niet zeker weet wat ze wil...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het is
Ja, ik vind het leukquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je vindt je werk wel leuk, dus?![]()
Ooh, ook leuk! Welke omgeving?
aan welke van de 3 ook alweer?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
En die cirkel ga ik proberen te doorbreken door constant hetzelfde gedrag qua aandacht te geven...
Dan kan er ook geen verwarring ontstaan
Doe je mee?quote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk verschillen mannen en vrouwen niet zoveel alleen onze manieren van communiceren zijn anders dus werkt het soms gewoon niet
Op dat punt zit ik nu ook iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik snappen. Ik heb er expres voor gekozen om meteen naar mijn HBO naar WO te gaan, omdat ik het anders (om jouw reden) niet meer zou doen
1quote:
Nee inderdaad, dan moet je 21+ zijn of een havo/mbo4 hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op dat punt zit ik nu ook idd
maar ja ben nog maar 18, kan niet direct naar HBO toe zonder de benodigde papieren
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leukvooral omdat ik daar gewoon alles kan doen wat ik leuk vind
In Almere of Amsterdam, ik zit te twijfelen, vooral vanwege geld maar ook natuurlijk een leuke buurt zien te vinden.
Ik was van plan de bak mee te nemen naar de meet, maar ik kan helaas niet meer komen. Ik zal binnenkort een toernooitje regelen in Utrechtquote:
Stukken goedkoper jaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.
Idd, elke dag sterven er mensen aan Almere! Help deze mensen, sms Almere uit naar 666!quote:
Het komt allemaal nog wel iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan moet je 21+ zijn of een havo/mbo4 hebben
Ach je bent idd nog jong! Komt wel goed
Klopt ja, maar alleen Almere is zo saai, ik woon er nu ook alquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.
Pardon?quote:
Note to self, oppassen met dit soort grappen bij ofrescaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pardon?
* Ofresca krijgt last van bindingsangst en rent heeeeel hard weg
Of was het vriendschappelijk?
Van al die subsidies worden alleen maar zielloze steriele windtunnels neergezet die geloof ik moeten voordoen als stadscentrum. Een gezellige sfeer ontbreekt een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, elke dag sterven er mensen aan Almere! Help deze mensen, sms Almere uit naar 666!
Zou wel mooi plan zijn gweest, maar idd dan maar ander keertjequote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik was van plan de bak mee te nemen naar de meet, maar ik kan helaas niet meer komen. Ik zal binnenkort een toernooitje regelen in Utrecht
Weet alleen de locatie nog niet.
Met jou welquote:
quote:
Ah okee. Je huurt nu dan? Of woon je nog gewoon thuis? Of ben je op zoek naar een huurwoning?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt ja, maar alleen Almere is zo saai, ik woon er nu ook al
Heb ik ook jaren gezegt, maar tegenwoordig is het daar best gezellig!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van al die subsidies worden alleen maar zielloze steriele windtunnels neergezet die geloof ik moeten voordoen als stadscentrum. Een gezellige sfeer ontbreekt een beetje.
Ff extra duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Note to self, oppassen met dit soort grappen bij ofresca
Ik woon nog steeds thuis jaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Je huurt nu dan? Of woon je nog gewoon thuis? Of ben je op zoek naar een huurwoning?
Je wil het meteen goed doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds thuis jamaar wil kopen jah, heb toch een vast contract, dus ook meer zekerheid
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou wel mooi plan zijn gweest, maar idd dan maar ander keertje
[..]
Met jou wel
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachtenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gezegt, maar tegenwoordig is het daar best gezellig!
Pff, zo erg op het moment? Lang leve het Noorden, zo af en toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachten
En daarbij, kopen is ook weer voordeliger voor mij.
Of ben je te bang om te verliezenquote:
3 jaar?! Dat is snelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Juicyhil het volgende:
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachten
En daarbij, kopen is ook weer voordeliger voor mij.
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheidquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3 jaar?! Dat is snel![]()
Helemaal in Amsterdam, daar moet je rekenen op 10 jaar. En kopen? Ja, ligt eraan wat je allemaal wil doen, maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ik was daar laatst op koopavond (mijn zus woont er)quote:
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheid
of een buurt waarvan je weet dat ze je dood terug gaan vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ja!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheid
Oooh ja schatje! Trouwen en heel veel kindjes krijgen. Liever vandaag dan morgen! Hoe zullen we ze noemen? En wat voor auto nemen we? En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?quote:
Dat is wel zo, maar ik ben gewoon echt een stadsmens. Vind het heerlijk dat alles dichtbij is en altijd alles in beweging isquote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pff, zo erg op het moment? Lang leve het Noorden, zo af en toe.
Somebody shoot that bitch!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Ofresca het volgende:
En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of buurten in Amsterdam waar je alleen maar dood word gevondenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3 jaar?! Dat is snel![]()
Helemaal in Amsterdam, daar moet je rekenen op 10 jaar. En kopen? Ja, ligt eraan wat je allemaal wil doen, maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ook niet met mij?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet![]()
Alleen ik ga niet zomaar met iedereen sjoelen
okquote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oooh ja schatje! Trouwen en heel veel kindjes krijgen. Liever vandaag dan morgen! Hoe zullen we ze noemen? En wat voor auto nemen we? En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?
Laat bels het maar niet horenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Almere danquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens anders gewoond dan in Ehv, dus ik heb geen idee of ik aan iets anders zou kunnen wennen, maar wil hier wel weg, een keerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik ben gewoon echt een stadsmens. Vind het heerlijk dat alles dichtbij is en altijd alles in beweging is
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Want je kan als je eenmaal ergens woont nooit meer buiten die stad komen
Dat echoot op je 80ste nog door, dat je weg wiltquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens anders gewoond dan in Ehv, dus ik heb geen idee of ik aan iets anders zou kunnen wennen, maar wil hier wel weg, een keer
Het is wel lekker om te wonen, maar echt daar iets doen nah...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet iets tegen Almere hebben
Van mij mag je best zeggen dat je Almere saai vindt hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.
Bovendien zou het ook best zonde zijn om elke dag voor mijn gezellige sociale dingen op en neer naar Amsterdam te moeten.
Ik heb ooit een boekje moeten schrijven over leuke dingen in almere en weet je wat de mensen uit Almere zeiden "Ow, als ik wat leuks wil doen ga ik naar Amsterdam"
Dat heb ik dus altijd, ga zo ongeveer iedere week 2 a 3 keer op en neer naar amsterdam, daarom wil ik er ook wonenn.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.
Bovendien zou het ook best zonde zijn om elke dag voor mijn gezellige sociale dingen op en neer naar Amsterdam te moeten.
Ik heb ooit een boekje moeten schrijven over leuke dingen in almere en weet je wat de mensen uit Almere zeiden "Ow, als ik wat leuks wil doen ga ik naar Amsterdam"
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat echoot op je 80ste nog door, dat je weg wilt
Had je nu alweer een nieuwe scharrel?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, we zijn er uit dat we toch maar niet gaan samenwonen! Blij dat we er alle twee uiteindelijk zo over dachten!
Wanneer dan wel?quote:
Was dat nu al aan de orde dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, we zijn er uit dat we toch maar niet gaan samenwonen! Blij dat we er alle twee uiteindelijk zo over dachten!
Als ze al serieus over samenwonen gesproken hebben kan je het toch geen scharrel meer noemen?quote:
Je kent duidelijk de rest van het verhaal nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
Als ze al serieus over samenwonen gesproken hebben kan je het toch geen scharrel meer noemen?
Zonde van die muurquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... de eerste lading gewapend beton is blijkbaar aangeleverd. Lang leve de muur! No way dat er nog iemand doorheen komt de eerste maanden.
Lekker weer verder gaan waar ik was zoals vóór een bepaalde ontmoeting in december en genieten van de simpelheid en rust van het single bestaan.
Walls rule.
Bof verschuilen/ontwijken lukt niet. Je ontkomt er toch niet aan. En meestal op de meest onhandige momenten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... de eerste lading gewapend beton is blijkbaar aangeleverd. Lang leve de muur! No way dat er nog iemand doorheen komt de eerste maanden.
Lekker weer verder gaan waar ik was zoals vóór een bepaalde ontmoeting in december en genieten van de simpelheid en rust van het single bestaan.
Walls rule.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de rest van het verhaal niet![]()
Daar ben ik het mee eensquote:[..]
Zonde van die muur![]()
Genieten van het single zijn moet je sowieso doen.
Ik heb iets gemist blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, een vriendin wilde een tijd bij mij komen wonen, omdat zij een beetje veel aan haar hoofd heeft en ik stond in principe wel open voor zoiets, omdat ik moeite heb om alleen te zijn/blijven.
O, okee, vond het al wat snelquote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, een vriendin wilde een tijd bij mij komen wonen, omdat zij een beetje veel aan haar hoofd heeft en ik stond in principe wel open voor zoiets, omdat ik moeite heb om alleen te zijn/blijven.
En waarom nu niet dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
1 nare ervaring! en je denkt meteen dat het altijd zo gaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
en toen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.
Have funquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
Ik zou het wel graag willen horenquote:
dat dus jaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Laat haar lekker een muur optrekken. Dat werkt toch niet, op het moment dat je iemand leuk tegenkomt zeg je toch geen nee
.
Ja hallo, zet me eens niet zo voor het blok zegquote:
Misschien is het wel een hele lage, brede muurquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Laat haar lekker een muur optrekken. Dat werkt toch niet, op het moment dat je iemand leuk tegenkomt zeg je toch geen nee
.
Dat klopt inderdaad..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
.
Whats wrong?quote:
Mijn dag is één grote dipquote:
Ik heb haar beloofd dat ze me altijd kon bellen of iets aan mij kan vragen als er wat was. En belofte maakt schuld. Ik ben niet zo iemand die zijn aanbod ineens terugtrekt als het moeilijk kan gaan worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, vond het al wat snel
Waar gaat ze nu naar toe, of blijft ze in de oude situatie?
Omdat ik een hel ben om mee samen te wonen en dat doe ik niemand aan en zij is gehecht aan haar eigen kamertje dus vandaar.quote:
I Feel yaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is één grote dipVan moeheid dan, meer niet
* KudFokker geeft een espresso met suiker aan Noukquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is één grote dipVan moeheid dan, meer niet
Ohw nee niks hoor, ben gwn beetje moe ineensquote:
Oooh gelukkig dan maarquote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nee niks hoor, ben gwn beetje moe ineens
In mijn ogen was het niet eens zo'n nare ervaring - ze is niet in de maling genomen of zo, het werkt gewoon niet zo. Nauwelijks iets om zo heftig op te reagerenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
1 nare ervaring! en je denkt meteen dat het altijd zo gaat?
met zo een kijk zie ik je inderdaad weer maanden/jaren achter dat muurtje zitten
Espressoquote:Op maandag 18 mei 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
* KudFokker geeft een espresso met suiker aan Nouk
Ooh, goedenmiddag trouwens allemaal !
Wat KF-onvriendelijk Noukquote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
EspressoMet suiker
(Je weet dan je van suiker de dip alleen nog maar groter wordt?
![]()
Mwa, als je echt verliefd bent, doet dat ook pijn, ook met goede redenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
In mijn ogen was het niet eens zo'n nare ervaring - ze is niet in de maling genomen of zo, het werkt gewoon niet zo. Nauwelijks iets om zo heftig op te reageren
Vrienden over de vloer, BBQ aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Juicyhil het volgende:
Komend weekend maar een beetje uitgaan, anders ben ik toch alleen thuis
Mij nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef KudFokker het volgende:
Wat KF-onvriendelijk Nouk!
Je was moe toch?
Suiker geeft mij altijd een boost
Oei lekker... daar heb ik ook zin inquote:
Welke vrienden? Van internet?quote:
Welke dag?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben volgende week jarig, zit nog even te twijfelen of ik mn familie zal vragen om zondag langs te komen, of gewoon op mn verjaardag, ga toch verder niets doen.
dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Nauwelijks iets om zo heftig op te reageren
Kom jijquote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei lekker... daar heb ik ook zin in
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
Welke vrienden? Van internet?![]()
Nah, mijn vrienden die komen echt niet daarvoor achter hun pc enzo vandaan
Lekkerquote:
Zou er bij mij aan liggen wat ik de volgende dag hebquote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben volgende week jarig, zit nog even te twijfelen of ik mn familie zal vragen om zondag langs te komen, of gewoon op mn verjaardag, ga toch verder niets doen.
maandagquote:
Dat is dan ook wel weer waar........quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, als je echt verliefd bent, doet dat ook pijn, ook met goede reden
Mwah als je je voor het eerst in 6 jaar willens en wetens durft open te stellen voor iemand dan doet het toch wel even verrekte zeer. Muur is goed. Heeft jaren lang probleemloos gewerkt en wordt nu weer opgebouwd om ongewenste indringers buiten te houden en gevoelens binnen. Liefst gewapend beton inclusief slotgracht.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
In mijn ogen was het niet eens zo'n nare ervaring - ze is niet in de maling genomen of zo, het werkt gewoon niet zo. Nauwelijks iets om zo heftig op te reageren
haha die zit je echt diep hequote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Scheurkalender van BNN stond bij elke dag welke bekende mensen er jarig waren, behalve bij mijn verjaardag, daar stond alleen bij dat Bart de Graaff was overleden
Ik vrijdagquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maandag
Die dag van die wereldwijde gebeurtenis en towel-day
O en de sterfdag van Bart de GraaffTrauma's! Scheurkalender van BNN stond bij elke dag welke bekende mensen er jarig waren, behalve bij mijn verjaardag, daar stond alleen bij dat Bart de Graaff was overleden
Kontschoptijd. Beetje doseren/tijd vrijmaken mag wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
dus je gaat liever weer 6 jaar ALLEEN door het leven? dan dat je zoiets meemaakt?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah als je je voor het eerst in 6 jaar willens en wetens durft open te stellen voor iemand dan doet het toch wel even verrekte zeer. Muur is goed. Heeft jaren lang probleemloos gewerkt en wordt nu weer opgebouwd om ongewenste indringers buiten te houden en gevoelens binnen. Liefst gewapend beton inclusief slotgracht.
Knappe vent die dan alsnog weet door te dringen.
Ach, ik heb sowieso vrijdag PUB meet in Utrecht. Maar dat zal wel niet later worden dan 21 uur ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kontschoptijd. Beetje doseren/tijd vrijmaken mag wel.
Your just missing out.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah als je je voor het eerst in 6 jaar willens en wetens durft open te stellen voor iemand dan doet het toch wel even verrekte zeer. Muur is goed. Heeft jaren lang probleemloos gewerkt en wordt nu weer opgebouwd om ongewenste indringers buiten te houden en gevoelens binnen. Liefst gewapend beton inclusief slotgracht.
Ik vind het gewoon stomquote:
Dat zal ook wel meevallen, is gewoon de eerste zelfbescherming gok ikquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar........
Maar om meteen weer een muur op de bouwen e.d.
Ja hoor, dat is de oplossingquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Je hoeft toch alleen maar te slapen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Vergaderingen die nergens over gaan en door iemand gevoerd wordt die eentonig en zeer saai praat zuigen.
Het heeft alle energie uit me getrokken
Bullshit Bingo doenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Vergaderingen die nergens over gaan en door iemand gevoerd wordt die eentonig en zeer saai praat zuigen.
Byequote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker naar buiten voor ik hier achter me pc lig te snurkelen
Fijne middag singles
Dan organiseer je een LAN. Met BBQ.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Belsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
quote:
jaja k ben al wegquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Je bent wel erg positief over je "vrienden".quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel lekker uit, meet ik misschien nog wat leuke mensen
quote:
Ik heb wel een aantal aardige vrienden, maar ik heb nou weer niet zoveeel met hun dat ik er een feest voor organiseerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief over je "vrienden".
Ja eigenlijk wel hehe.quote:
Shit, vergeten!quote:
Carooltjequote:
Geen geluid op kantoorquote:
Even Apeldoorn bellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/auto/196(...)ens-brandgevaar.html
Mijn auto komt uit die periode...
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorquote:
Owjee, toch maar even navragen danquote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/auto/196(...)ens-brandgevaar.html
Mijn auto komt uit die periode...
Note to self, hele sterke wijn meenemen!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorIk ga allemaal rare dingen zeggen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
altijd leukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorIk ga allemaal rare dingen zeggen dan..
Als het een beetje weer is, kan dat zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd leuk
bbqtje doen bij meet in vondelpark?
Maar even goed in de gaten houden. Voorlopig is het nog behoorlijk kans op regen, als het Woensdagmiddag nou beter lijkt te worden kunnen we altijd nog besluiten wegwerp BBQ's en eten te kopenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, kan dat zeker
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Amsterdam_Nederland.aspx?lat=4.9&lon=52.36quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, kan dat zeker
waar kijk jij dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar even goed in de gaten houden. Voorlopig is het nog behoorlijk kans op regen, als het Woensdagmiddag nou beter lijkt te worden kunnen we altijd nog besluiten wegwerp BBQ's en eten te kopen.
dan ga ik liever uit van buienrader en weeronlinequote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Je spreekt met Piet.quote:
* Knuffelzacht wacht op zijn nummer van rivalquote:
alweer jaquote:
ja, wat weten die prutsers van het KNMI er nou van?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ga ik liever uit van buienrader en weeronline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |