Mja, dat kan ik snappen. Ik heb er expres voor gekozen om meteen naar mijn HBO naar WO te gaan, omdat ik het anders (om jouw reden) niet meer zou doenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik vind het ook leuk om te werken, ik heb nu gewoon genoeg van school.
En datquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het is
Ik denk geen van de 2, ik denk dat ze gewoon niet zeker weet wat ze wil...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
zou je zo langzamerhand weleens achter moeten komen welke het is
Ja, ik vind het leukquote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je vindt je werk wel leuk, dus?![]()
Ooh, ook leuk! Welke omgeving?
aan welke van de 3 ook alweer?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
En die cirkel ga ik proberen te doorbreken door constant hetzelfde gedrag qua aandacht te geven...
Dan kan er ook geen verwarring ontstaan
Doe je mee?quote:
dat zal het zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk verschillen mannen en vrouwen niet zoveel alleen onze manieren van communiceren zijn anders dus werkt het soms gewoon niet
Op dat punt zit ik nu ook iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik snappen. Ik heb er expres voor gekozen om meteen naar mijn HBO naar WO te gaan, omdat ik het anders (om jouw reden) niet meer zou doen
1quote:
Nee inderdaad, dan moet je 21+ zijn of een havo/mbo4 hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op dat punt zit ik nu ook idd
maar ja ben nog maar 18, kan niet direct naar HBO toe zonder de benodigde papieren
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leukvooral omdat ik daar gewoon alles kan doen wat ik leuk vind
In Almere of Amsterdam, ik zit te twijfelen, vooral vanwege geld maar ook natuurlijk een leuke buurt zien te vinden.
Ik was van plan de bak mee te nemen naar de meet, maar ik kan helaas niet meer komen. Ik zal binnenkort een toernooitje regelen in Utrechtquote:
Stukken goedkoper jaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.
Idd, elke dag sterven er mensen aan Almere! Help deze mensen, sms Almere uit naar 666!quote:
Het komt allemaal nog wel iddquote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan moet je 21+ zijn of een havo/mbo4 hebben
Ach je bent idd nog jong! Komt wel goed
Klopt ja, maar alleen Almere is zo saai, ik woon er nu ook alquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah okee. Ja, Amsterdam is duur. Geen idee hoe dat bij Almere is, maar het zal vast goedkoper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |