Als ze al serieus over samenwonen gesproken hebben kan je het toch geen scharrel meer noemen?quote:
Je kent duidelijk de rest van het verhaal nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef djayzz het volgende:
Als ze al serieus over samenwonen gesproken hebben kan je het toch geen scharrel meer noemen?
Zonde van die muurquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... de eerste lading gewapend beton is blijkbaar aangeleverd. Lang leve de muur! No way dat er nog iemand doorheen komt de eerste maanden.
Lekker weer verder gaan waar ik was zoals vóór een bepaalde ontmoeting in december en genieten van de simpelheid en rust van het single bestaan.
Walls rule.
Bof verschuilen/ontwijken lukt niet. Je ontkomt er toch niet aan. En meestal op de meest onhandige momenten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... de eerste lading gewapend beton is blijkbaar aangeleverd. Lang leve de muur! No way dat er nog iemand doorheen komt de eerste maanden.
Lekker weer verder gaan waar ik was zoals vóór een bepaalde ontmoeting in december en genieten van de simpelheid en rust van het single bestaan.
Walls rule.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kent duidelijk de rest van het verhaal niet![]()
Daar ben ik het mee eensquote:[..]
Zonde van die muur![]()
Genieten van het single zijn moet je sowieso doen.
Ik heb iets gemist blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, een vriendin wilde een tijd bij mij komen wonen, omdat zij een beetje veel aan haar hoofd heeft en ik stond in principe wel open voor zoiets, omdat ik moeite heb om alleen te zijn/blijven.
O, okee, vond het al wat snelquote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, een vriendin wilde een tijd bij mij komen wonen, omdat zij een beetje veel aan haar hoofd heeft en ik stond in principe wel open voor zoiets, omdat ik moeite heb om alleen te zijn/blijven.
En waarom nu niet dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
1 nare ervaring! en je denkt meteen dat het altijd zo gaat?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
en toen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.
Have funquote:Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Lotusss het volgende:
Walls rule.
Ik zou het wel graag willen horenquote:
dat dus jaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Laat haar lekker een muur optrekken. Dat werkt toch niet, op het moment dat je iemand leuk tegenkomt zeg je toch geen nee
.
Ja hallo, zet me eens niet zo voor het blok zegquote:
Misschien is het wel een hele lage, brede muurquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Laat haar lekker een muur optrekken. Dat werkt toch niet, op het moment dat je iemand leuk tegenkomt zeg je toch geen nee
.
Dat klopt inderdaad..quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
.
Whats wrong?quote:
Mijn dag is één grote dipquote:
Ik heb haar beloofd dat ze me altijd kon bellen of iets aan mij kan vragen als er wat was. En belofte maakt schuld. Ik ben niet zo iemand die zijn aanbod ineens terugtrekt als het moeilijk kan gaan worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo ben ik er dus ook een beetje ingetuind.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, okee, vond het al wat snel
Waar gaat ze nu naar toe, of blijft ze in de oude situatie?
Omdat ik een hel ben om mee samen te wonen en dat doe ik niemand aan en zij is gehecht aan haar eigen kamertje dus vandaar.quote:
I Feel yaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is één grote dipVan moeheid dan, meer niet
* KudFokker geeft een espresso met suiker aan Noukquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn dag is één grote dipVan moeheid dan, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |