Note to self, oppassen met dit soort grappen bij ofrescaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pardon?
* Ofresca krijgt last van bindingsangst en rent heeeeel hard weg
Of was het vriendschappelijk?
Van al die subsidies worden alleen maar zielloze steriele windtunnels neergezet die geloof ik moeten voordoen als stadscentrum. Een gezellige sfeer ontbreekt een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, elke dag sterven er mensen aan Almere! Help deze mensen, sms Almere uit naar 666!
Zou wel mooi plan zijn gweest, maar idd dan maar ander keertjequote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik was van plan de bak mee te nemen naar de meet, maar ik kan helaas niet meer komen. Ik zal binnenkort een toernooitje regelen in Utrecht
Weet alleen de locatie nog niet.
Met jou welquote:
quote:
Ah okee. Je huurt nu dan? Of woon je nog gewoon thuis? Of ben je op zoek naar een huurwoning?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt ja, maar alleen Almere is zo saai, ik woon er nu ook al
Heb ik ook jaren gezegt, maar tegenwoordig is het daar best gezellig!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van al die subsidies worden alleen maar zielloze steriele windtunnels neergezet die geloof ik moeten voordoen als stadscentrum. Een gezellige sfeer ontbreekt een beetje.
Ff extra duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Note to self, oppassen met dit soort grappen bij ofresca
Ik woon nog steeds thuis jaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Je huurt nu dan? Of woon je nog gewoon thuis? Of ben je op zoek naar een huurwoning?
Je wil het meteen goed doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds thuis jamaar wil kopen jah, heb toch een vast contract, dus ook meer zekerheid
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou wel mooi plan zijn gweest, maar idd dan maar ander keertje
[..]
Met jou wel
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachtenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gezegt, maar tegenwoordig is het daar best gezellig!
Pff, zo erg op het moment? Lang leve het Noorden, zo af en toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachten
En daarbij, kopen is ook weer voordeliger voor mij.
Of ben je te bang om te verliezenquote:
3 jaar?! Dat is snelquote:Op maandag 18 mei 2009 13:58 schreef Juicyhil het volgende:
Naja, met huren kan ik voorlopig nog wel 3 jaar gaan wachten
En daarbij, kopen is ook weer voordeliger voor mij.
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheidquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3 jaar?! Dat is snel![]()
Helemaal in Amsterdam, daar moet je rekenen op 10 jaar. En kopen? Ja, ligt eraan wat je allemaal wil doen, maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ik was daar laatst op koopavond (mijn zus woont er)quote:
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheid
of een buurt waarvan je weet dat ze je dood terug gaan vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ja!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter een krot in amsterdam dane en villa in almere.Ik zou daar echt doodgaan van saaiheid
Oooh ja schatje! Trouwen en heel veel kindjes krijgen. Liever vandaag dan morgen! Hoe zullen we ze noemen? En wat voor auto nemen we? En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?quote:
Dat is wel zo, maar ik ben gewoon echt een stadsmens. Vind het heerlijk dat alles dichtbij is en altijd alles in beweging isquote:Op maandag 18 mei 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pff, zo erg op het moment? Lang leve het Noorden, zo af en toe.
Somebody shoot that bitch!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Ofresca het volgende:
En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of buurten in Amsterdam waar je alleen maar dood word gevondenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3 jaar?! Dat is snel![]()
Helemaal in Amsterdam, daar moet je rekenen op 10 jaar. En kopen? Ja, ligt eraan wat je allemaal wil doen, maar de meeste betaalbare huizen in Amsterdam zijn krotten of in buurten waar je niet dood gevonden wil worden
Ook niet met mij?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet![]()
Alleen ik ga niet zomaar met iedereen sjoelen
okquote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oooh ja schatje! Trouwen en heel veel kindjes krijgen. Liever vandaag dan morgen! Hoe zullen we ze noemen? En wat voor auto nemen we? En oh, je zult wel wat aan je haar moeten veranderen hoor. Dat kan zo echt niet. En nee, je mag ook niet meer naar de kroeg. Op vrijdag en zaterdag gaan we gezellig bij je schoonouders op bezoek! Leuk hè?
Laat bels het maar niet horenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Almere danquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens anders gewoond dan in Ehv, dus ik heb geen idee of ik aan iets anders zou kunnen wennen, maar wil hier wel weg, een keerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik ben gewoon echt een stadsmens. Vind het heerlijk dat alles dichtbij is en altijd alles in beweging is
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Want je kan als je eenmaal ergens woont nooit meer buiten die stad komen
Dat echoot op je 80ste nog door, dat je weg wiltquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens anders gewoond dan in Ehv, dus ik heb geen idee of ik aan iets anders zou kunnen wennen, maar wil hier wel weg, een keer
Het is wel lekker om te wonen, maar echt daar iets doen nah...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet iets tegen Almere hebben
Van mij mag je best zeggen dat je Almere saai vindt hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.
Bovendien zou het ook best zonde zijn om elke dag voor mijn gezellige sociale dingen op en neer naar Amsterdam te moeten.
Ik heb ooit een boekje moeten schrijven over leuke dingen in almere en weet je wat de mensen uit Almere zeiden "Ow, als ik wat leuks wil doen ga ik naar Amsterdam"
Dat heb ik dus altijd, ga zo ongeveer iedere week 2 a 3 keer op en neer naar amsterdam, daarom wil ik er ook wonenn.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stap mijn deur uit en ik sta midden in het leven. In Almere stap je je deur uit en kun je een kogel afschieten zonder iemand te raken.
Bovendien zou het ook best zonde zijn om elke dag voor mijn gezellige sociale dingen op en neer naar Amsterdam te moeten.
Ik heb ooit een boekje moeten schrijven over leuke dingen in almere en weet je wat de mensen uit Almere zeiden "Ow, als ik wat leuks wil doen ga ik naar Amsterdam"
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat echoot op je 80ste nog door, dat je weg wilt
Had je nu alweer een nieuwe scharrel?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, we zijn er uit dat we toch maar niet gaan samenwonen! Blij dat we er alle twee uiteindelijk zo over dachten!
Wanneer dan wel?quote:
Was dat nu al aan de orde dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo, we zijn er uit dat we toch maar niet gaan samenwonen! Blij dat we er alle twee uiteindelijk zo over dachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |