dus je gaat liever weer 6 jaar ALLEEN door het leven? dan dat je zoiets meemaakt?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah als je je voor het eerst in 6 jaar willens en wetens durft open te stellen voor iemand dan doet het toch wel even verrekte zeer. Muur is goed. Heeft jaren lang probleemloos gewerkt en wordt nu weer opgebouwd om ongewenste indringers buiten te houden en gevoelens binnen. Liefst gewapend beton inclusief slotgracht.
Knappe vent die dan alsnog weet door te dringen.
Ach, ik heb sowieso vrijdag PUB meet in Utrecht. Maar dat zal wel niet later worden dan 21 uur ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kontschoptijd. Beetje doseren/tijd vrijmaken mag wel.
Your just missing out.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mwah als je je voor het eerst in 6 jaar willens en wetens durft open te stellen voor iemand dan doet het toch wel even verrekte zeer. Muur is goed. Heeft jaren lang probleemloos gewerkt en wordt nu weer opgebouwd om ongewenste indringers buiten te houden en gevoelens binnen. Liefst gewapend beton inclusief slotgracht.
Ik vind het gewoon stomquote:
Dat zal ook wel meevallen, is gewoon de eerste zelfbescherming gok ikquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar........
Maar om meteen weer een muur op de bouwen e.d.
Ja hoor, dat is de oplossingquote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Je hoeft toch alleen maar te slapen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Vergaderingen die nergens over gaan en door iemand gevoerd wordt die eentonig en zeer saai praat zuigen.
Het heeft alle energie uit me getrokken
Bullshit Bingo doenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Vergaderingen die nergens over gaan en door iemand gevoerd wordt die eentonig en zeer saai praat zuigen.
Byequote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ff lekker naar buiten voor ik hier achter me pc lig te snurkelen
Fijne middag singles
Dan organiseer je een LAN. Met BBQ.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welke vrienden? Van internet?![]()
Nah, mijn vrienden die komen echt niet daarvoor achter hun pc enzo vandaan
Belsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
quote:
jaja k ben al wegquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Je bent wel erg positief over je "vrienden".quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel lekker uit, meet ik misschien nog wat leuke mensen
quote:
Ik heb wel een aantal aardige vrienden, maar ik heb nou weer niet zoveeel met hun dat ik er een feest voor organiseerquote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief over je "vrienden".
Ja eigenlijk wel hehe.quote:
Shit, vergeten!quote:
Carooltjequote:
Geen geluid op kantoorquote:
Even Apeldoorn bellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/auto/196(...)ens-brandgevaar.html
Mijn auto komt uit die periode...
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorquote:
Owjee, toch maar even navragen danquote:Op maandag 18 mei 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/auto/196(...)ens-brandgevaar.html
Mijn auto komt uit die periode...
Note to self, hele sterke wijn meenemen!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorIk ga allemaal rare dingen zeggen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
altijd leukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar wijntjes drinken, maar meer niet hoorIk ga allemaal rare dingen zeggen dan..
Als het een beetje weer is, kan dat zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd leuk
bbqtje doen bij meet in vondelpark?
Maar even goed in de gaten houden. Voorlopig is het nog behoorlijk kans op regen, als het Woensdagmiddag nou beter lijkt te worden kunnen we altijd nog besluiten wegwerp BBQ's en eten te kopenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, kan dat zeker
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Amsterdam_Nederland.aspx?lat=4.9&lon=52.36quote:Op maandag 18 mei 2009 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, kan dat zeker
waar kijk jij dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar even goed in de gaten houden. Voorlopig is het nog behoorlijk kans op regen, als het Woensdagmiddag nou beter lijkt te worden kunnen we altijd nog besluiten wegwerp BBQ's en eten te kopen.
dan ga ik liever uit van buienrader en weeronlinequote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Je spreekt met Piet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |