quote:
Wat houd dat eigenlijk inquote:opleiding: Econometrics
Mag ik mee?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Vanavond maar weer eens op stap gaan. Heb ontzettende kriebel.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn studie?
Statistiek, wiskunde en economie.
Kriebel? Ik krijg daar heel rare associaties bij.....quote:Op maandag 18 mei 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Vanavond maar weer eens op stap gaan. Heb ontzettende kriebel.
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die 23.000 is alleen de inleiding
samenvatting: Alles kan, je weet alleen niet wanneer.
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!
Werksequote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijne dag verder singletjesik ga eens werken
Tuurlijk mag je mee.quote:
Wat is er raar aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kriebel? Ik krijg daar heel rare associaties bij.....
Ik doe een opleiding 1 dag in de week, dat is mbo ICT Beheer.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind van wel.En waar zou jij je nu mee bezig moeten houden?
En dat op maandag!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Nog 3 dagen en dan ben ik jarigquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.quote:
Je valt dus op foute mannen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.
Maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Tenminste, als ik iemand leuk vind, dan zal het me echt jeuken wat iemand anders ervan vindtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.
Ook leuk toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding 1 dag in de week, dat is mbo ICT Beheer.
En ik werk vast als programmeur bij een softwarebedrijf, 4 dagen in de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |