quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:13 schreef VonHinten het volgende:
Ha, de uitslagen staan online. Ik heb 7 km gelopen in 32'56", dus dat is gemiddeld 12,72 km/u. Had nog nooit meer dan 5 km gemiddeld harder dan 12 km/u gelopen. Mijn 3x per week lopen begint echt vruchten af te werpen. Ik kan tevreden naar bed
mooie prestatie, maar je had natuurlijk al in bed moeten liggen, iig voor 12uur na een wedstrijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:13 schreef VonHinten het volgende:
Ha, de uitslagen staan online. Ik heb 7 km gelopen in 32'56", dus dat is gemiddeld 12,72 km/u. Had nog nooit meer dan 5 km gemiddeld harder dan 12 km/u gelopen. Mijn 3x per week lopen begint echt vruchten af te werpen. Ik kan tevreden naar bed
Heb het een tijdje gebruikt, maar merkte niet veel resultaat. Hoewel ik mensen heb gesproken die er wel resultaat bij hadden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het product Glucosamine?. Ik krijg ****** last van mijn linker enkel als ik een tijdje hardloop. Nu lees ik dat dit product kan helpen met de gewrichten soepel te houden enz.
Rustig opbouwen is niet beginnen met 6km. Rustig opbouwen is lopen met Evy, of minuutje op minuutje af. Ook loop je zo te horen op asfalt. Na gedwongen rust vanwege een blessure kan je beter wat zachtere ondergrond proberen. En nieuwe schoenen... heb je goede nieuwe schoenen? Aangemeten? Proneer / supineer je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
Had een hele periode rust genomen nadat ik last had van m'n knieën, zes weken geleden weer begonnen. Ging perfect, rustig begonnen met 6 km. Zat al snel weer op het niveau van voor de rust, dus dacht dat ik vandaag wel weer een langer stuk kon gaan lopen. Het lopen ging op zich lekker, 10,6 km in 44 minuten en kon het eenvoudig volhouden.
Alleen halverwege was er een viaduct, eenmaal boven voelde ik weer dat verdomd irritante gevoel direct onder mijn knieën. Iemand enig idee hoe ik het deze keer het beste kan aanpakken. Nieuwe schoenen heb ik al, rust heb ik ook al 2x eerder genomen en calcium/ magnesiumtabeletten hebben ook niet geholpen.
Zou het dan toch met de looptechniek te maken kunnen hebben?
Oeee, veel plezier man. Zal vet worden, lekker lopen langs de Seine.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Morgen hardlopen in Parijs
Helaas geen wedstrijd, maar ga naar Roland Garros dit weekend. Dat betekent niet dat er direct gestopt moet worden met trainen
Weet niet wat je niveau van lopen is, maar 10.6 km in 44 minuten vind ik behoorlijk snel als je net van een blessure aan het terugkomen bent. Heb zelf de nodige knieklachten gehad en door schade en schande weet ik nu wel dat je rustig moet opbouwen. Na een rustperiode kunnen de klachten weg zijn, maar als je te snel intensief gaat lopen dan steken ze de kop weer op.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
Had een hele periode rust genomen nadat ik last had van m'n knieën, zes weken geleden weer begonnen. Ging perfect, rustig begonnen met 6 km. Zat al snel weer op het niveau van voor de rust, dus dacht dat ik vandaag wel weer een langer stuk kon gaan lopen. Het lopen ging op zich lekker, 10,6 km in 44 minuten en kon het eenvoudig volhouden.
Alleen halverwege was er een viaduct, eenmaal boven voelde ik weer dat verdomd irritante gevoel direct onder mijn knieën. Iemand enig idee hoe ik het deze keer het beste kan aanpakken. Nieuwe schoenen heb ik al, rust heb ik ook al 2x eerder genomen en calcium/ magnesiumtabeletten hebben ook niet geholpen.
Zou het dan toch met de looptechniek te maken kunnen hebben?
Probleem is juist dat het zo lekker gaat, voor mijn gevoel loopt het voor geen meter als ik een stuk lager tempo aanhoud.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef e-runner het volgende:
[..]
Weet niet wat je niveau van lopen is, maar 10.6 km in 44 minuten vind ik behoorlijk snel als je net van een blessure aan het terugkomen bent.
Een kleine 2 jaar geleden had ik er voor het eerst last van, heb ook een tijdje bij de fysio gelopen. Bepaalde rek- krachtoefeningen gedaan en ook aan mijn heup gewerkt omdat daar regelmatig liesklachten vandaan kwamen. Sindsdien een tijd grotendeels op zachtere ondergrond gelopen, daarna ging het op asfalt ook weer meer dan een jaar goed... tot een paar maand geleden en nu weer.quote:Weet niet precies wat je voor knieklachten hebt, maar bij mij heeft fysio goed geholpen.
Kreeg een programma om rek en krachtoefeningen te doen. Toen was ik er snel vanaf.
Nicequote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef knnth het volgende:
The Hague Royal Ten. Eerste twee kilometer liep ik op met een maat, we liepen 4'10"/kmDaarna beetje teruggezakt want het was echt veel te warm (21 graden oid). Uiteindelijk op m'n tanden toch nog mijn doel behaald, namelijk het verbrijzelen van mijn PR van 50'03" ... officiele uitslag komt nog, maar eigen meting zegt 44'05"
* knnth is blij
Goed bezig.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef knnth het volgende:
The Hague Royal Ten. Eerste twee kilometer liep ik op met een maat, we liepen 4'10"/kmDaarna beetje teruggezakt want het was echt veel te warm (21 graden oid). Uiteindelijk op m'n tanden toch nog mijn doel behaald, namelijk het verbrijzelen van mijn PR van 50'03" ... officiele uitslag komt nog, maar eigen meting zegt 44'05"
* knnth is blij
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:08 schreef knnth het volgende:
* knnth is blij
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Morgen hardlopen in Parijs
Helaas geen wedstrijd, maar ga naar Roland Garros dit weekend. Dat betekent niet dat er direct gestopt moet worden met trainen
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon naar een winkel gaan waar ze er verstand van hebben en schoenen passen!
Dat is inderdaad erg prettig ja, als je zweet gecirculeerd wordt!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."![]()
Kreeg je er ook direct blarenpleisters bij?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."![]()
Haha, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja klopt absoluut!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef CrssY het volgende:
maar ik hoorde dat je hardloopschoenen beter 1,5 maat groter kunt kopen, klopt dat? Zo ja, waarom?
Mooie tijd!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef knnth het volgende:
Woei, officiele uitslag is net iets scherper: 43'57"75e in de categorie mannen recreatief (871 deelnemers).
Ik denk steeds zo warm is het toch niet? Gisteren was het hier wel warm, maar nog wel goed om te lopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:35 schreef jde_kok het volgende:
Na donderdag tijdens de hemelvaartloop helemaal kapot te zijn gegaan door de warmte (10 km in 41:27) liep ik zondag in Den Bosch met de Vestingloop. Ook daar warm, maar goed op gekleed. Heb petje opgezet, wat wel hielp tegen de felle zon. In Den Bosch was het een 15 km, uiteindelijk toch redelijk ontspannen kunnen lopen. Gefinished zelfs in een PR van 1:04:37, op naar een tijd onder het uur met koeler weer.
Tsja, ik zat me dood te ergeren natuurlijk, maar die sokken kostten maar een paar euro, dus ik dacht 'laat maar waaien'. Maar ik vind het wel kwalijk dat dat personeel doet alsof ze er verstand van hebben. Ook met de verkoop van hardloopschoenen (even daarvoor) maakte de verkoopster blunder op blunder. Als je als koper dan niet zo assertief bent, koop je echt een kat in de zakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |