abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69364016
Haha, inderdaad, van de een op de andere dag moet je opeens slalommend over je gebruikelijke route ...

Het is trouwens ook veel te warm ... duurlopen zijn wel te doen met dit weer, maar wedstrijden ... pffff
  zondag 24 mei 2009 @ 21:47:18 #77
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_69364212
Ik meld me hier ook maar eens! Ondanks dat ik weinig tijd heb ivm werk probeer ik 3 a 4 keer per week te hardlopen. Op dit moment loop ik de 10 km net binnen een uur, dat is inclusief in en uitlopen. Het wordt tijd om de 10 eens helemaal te lopen, kijken of ik dan rond de 50 minuten uit kan komen..

Uiteindelijke doelen:
5 km = onder de 20 minuten (net als vroegah)
10 km = tussen de 40 en 45 minuten

Moet goed te doen zijn als ik maar regelmatig kan blijven lopen..

Trouwens, andere vraag. Hoe betrouwbaar zijn de afstand en snelheids metingen van zo'n nike + sensor?
pi_69368430
zo, morgen maar weer eens een stuk hardlopen. Druk weekend achter de boeg en helaas geen tijd gehad om te trainen. Heb wel gelezen dat het morgen weer behoorlijk warm gaat worden dus of ik ga morgenvroeg, of morgenavond knnth en computergirl: respect
  maandag 25 mei 2009 @ 00:59:25 #79
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_69370886
Ik hoop morgen ook even tijd te hebben om te kunnen lopen. Eigenlijk is het fietsweer maar niet zoveel tijd, dus maar even lopen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_69372778
Woei, officiele uitslag is net iets scherper: 43'57" 75e in de categorie mannen recreatief (871 deelnemers).
pi_69372876
Wat een tijden !
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Morgen hardlopen in Parijs

Helaas geen wedstrijd, maar ga naar Roland Garros dit weekend. Dat betekent niet dat er direct gestopt moet worden met trainen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_69373151
Klinkt goed allemaal Goeie tijd knnth! Ik heb even wat rust ingebouwd voor m'n knieen, kwam zo ook beter uit met andere activiteiten. Deze week nog even nieuwe hardloopschoenen kopen&dan ga ik weer echt voor.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69376282
Hmm, zit te twijfelen of ik wat meer 5 kilometertjes ga lopen of toch meer voor de 10 enzo (wat specifieker) ga trainen...

Ach, beetje blijven combineren moet wel lukken...eigenlijk vooral duur, snelheid is nooit zo'n probleem.
Jack does it in real time...
  maandag 25 mei 2009 @ 12:35:59 #84
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69378829
Ik ben momenteel opzoek naar nieuwe hardloopschoenen (loop nu nog op indoor schoenen...) maar ik hoorde dat je hardloopschoenen beter 1,5 maat groter kunt kopen, klopt dat? Zo ja, waarom?
pi_69379428
Gewoon naar een winkel gaan waar ze er verstand van hebben en schoenen passen!

Dat is de enige manier om aan fatsoenlijke schoenen te komen die bij je voet passen, dat soort rules of thumb zijn natuurlijk compleet belachelijk met zoveel merken, type schoenen en verschillende soorten voeten die er zijn.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:01:09 #86
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69379635
Hmm dat is ook wel zo, maar ik heb mijn oog op schoenen die in Nederland nog niet in de winkel ligt... Wellicht andere Nike schoen in de winkel passen, en die maat nemen voor de Nike schoenen die ik graag wil.
pi_69379798
Tsja, ik blijf het persoonlijk link vinden.

Hardloopschoenen koop je niet vanwege de naam, merk (misschien wel als je aan een merk gewend bent al) of het uiterlijk naar mijn mening. Die koop je vanwege pasvorm, type (neutraal, pronatie/overpronatie), je gewicht, je ervaring als je ze aan hebt, je lopersniveau.

Zelfs per schoen en per jaargang kan er verschil in een leest of pasvorm zitten (vorig paar waren ook Asics, zelfde GT21xx serie) en dit jaar waren ze vergelijkbaar qua pasvorm met m'n oude paar, terwijl de serie van vorig jaar breder was en mij dus minder steun had geboden.

Nogmaals, snap dat sommige schoenen heel mooi eruit zien of gaaf lijken en alles, maar persoonlijk kan dat mij vrij weinig uitmaken. Ze moeten goed zitten en bevallen en als je dan nog wat kan kiezen qua kleren evt. dan is dat meegenomen.
pi_69382261
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon naar een winkel gaan waar ze er verstand van hebben en schoenen passen!
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."
pi_69385120
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."
Dat is inderdaad erg prettig ja, als je zweet gecirculeerd wordt!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:03:23 #90
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69389149
quote:

[..]

Kreeg je er ook direct blarenpleisters bij?
  maandag 25 mei 2009 @ 18:49:14 #91
74453 koeii
Een P ja
pi_69390723
quote:

[..]

Haha, wat heb je gedaan?
Dus toch .
pi_69396090
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef CrssY het volgende:
maar ik hoorde dat je hardloopschoenen beter 1,5 maat groter kunt kopen, klopt dat? Zo ja, waarom?
Ja klopt absoluut!

Je voeten zwellen op tijdens het lopen, als je schoenen dan geen ruimte bieden krijg je blauwe teennagels/blaren onder je nagels.

Mijn huidige schoenen lopen heerlijk maar zijn eigenlijk net een halve maat te klein (grotere maat was er niet meer) en nu heb ik twee tenen zonder nagels en een derde teennagel die het ook aan het begeven is.....
pi_69396887
Ik heb inderdaad ook een grotere maat hardloopschoenen dan bij m'n gewone schoenen. Scheelt 1 a 2 maten.
pi_69400224
Zo, weer terug van m'n rondje. Wat een hitte zeg ondanks dat toch best lekker gelopen, 7 km in 30'27"
pi_69409072
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef knnth het volgende:
Woei, officiele uitslag is net iets scherper: 43'57" 75e in de categorie mannen recreatief (871 deelnemers).
Mooie tijd!
pi_69410693
Na donderdag tijdens de hemelvaartloop helemaal kapot te zijn gegaan door de warmte (10 km in 41:27) liep ik zondag in Den Bosch met de Vestingloop. Ook daar warm, maar goed op gekleed. Heb petje opgezet, wat wel hielp tegen de felle zon. In Den Bosch was het een 15 km, uiteindelijk toch redelijk ontspannen kunnen lopen. Gefinished zelfs in een PR van 1:04:37, op naar een tijd onder het uur met koeler weer.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_69411522
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:35 schreef jde_kok het volgende:
Na donderdag tijdens de hemelvaartloop helemaal kapot te zijn gegaan door de warmte (10 km in 41:27) liep ik zondag in Den Bosch met de Vestingloop. Ook daar warm, maar goed op gekleed. Heb petje opgezet, wat wel hielp tegen de felle zon. In Den Bosch was het een 15 km, uiteindelijk toch redelijk ontspannen kunnen lopen. Gefinished zelfs in een PR van 1:04:37, op naar een tijd onder het uur met koeler weer.
Ik denk steeds zo warm is het toch niet? Gisteren was het hier wel warm, maar nog wel goed om te lopen.
Maar ik woon in het westen en dat scheelt wel een aantal graden.
Zie hier almaar PR's voorbij komen. Netjes hoor en dat in warm weer.
Mooi PR ook en ik ga met je meedoen voor een tijd onder het uur. Is een mooi streven 15 km per uur lopen.
Mijn laatste loop ging 15.5 km in 1.04.30. Daar moest ik toen wel diep voor gaan.

Nu train ik anders en mijn lichaam moet er nog wat aan wennen, maar het soepele gevoel begint wel te komen. Gisteren op de baan gelopen. 10 x400 alles zo rond de 1.36
pi_69412123
15 km/h is wel een beetje een magische grens inderdaad op alles van 10 kilometer en langer, ook wel een beetje mijn streven aan het worden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:14:35 #99
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_69432646
Net eerste rondje gelopen op m'n nieuwe schoenen, direct 1 minuut onder m'n PR 4,5KM in 22:30 - maar dat moet naar de <20min!
pi_69438150
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef koeii het volgende:

[..]

Haha, wat heb je gedaan?
Tsja, ik zat me dood te ergeren natuurlijk, maar die sokken kostten maar een paar euro, dus ik dacht 'laat maar waaien'. Maar ik vind het wel kwalijk dat dat personeel doet alsof ze er verstand van hebben. Ook met de verkoop van hardloopschoenen (even daarvoor) maakte de verkoopster blunder op blunder. Als je als koper dan niet zo assertief bent, koop je echt een kat in de zak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')