quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
Morgen hardlopen in Parijs
Helaas geen wedstrijd, maar ga naar Roland Garros dit weekend. Dat betekent niet dat er direct gestopt moet worden met trainen
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."quote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon naar een winkel gaan waar ze er verstand van hebben en schoenen passen!
Dat is inderdaad erg prettig ja, als je zweet gecirculeerd wordt!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."![]()
Kreeg je er ook direct blarenpleisters bij?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dus niet naar de Perry Sport. Daar probeerde een of andere invalkracht mijn vriendin een stel sportsokken aan te smeren "want met deze sokken circuleert het zweet beter bij het hardlopen."![]()
Haha, wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja klopt absoluut!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef CrssY het volgende:
maar ik hoorde dat je hardloopschoenen beter 1,5 maat groter kunt kopen, klopt dat? Zo ja, waarom?
Mooie tijd!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef knnth het volgende:
Woei, officiele uitslag is net iets scherper: 43'57"75e in de categorie mannen recreatief (871 deelnemers).
Ik denk steeds zo warm is het toch niet? Gisteren was het hier wel warm, maar nog wel goed om te lopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:35 schreef jde_kok het volgende:
Na donderdag tijdens de hemelvaartloop helemaal kapot te zijn gegaan door de warmte (10 km in 41:27) liep ik zondag in Den Bosch met de Vestingloop. Ook daar warm, maar goed op gekleed. Heb petje opgezet, wat wel hielp tegen de felle zon. In Den Bosch was het een 15 km, uiteindelijk toch redelijk ontspannen kunnen lopen. Gefinished zelfs in een PR van 1:04:37, op naar een tijd onder het uur met koeler weer.
Tsja, ik zat me dood te ergeren natuurlijk, maar die sokken kostten maar een paar euro, dus ik dacht 'laat maar waaien'. Maar ik vind het wel kwalijk dat dat personeel doet alsof ze er verstand van hebben. Ook met de verkoop van hardloopschoenen (even daarvoor) maakte de verkoopster blunder op blunder. Als je als koper dan niet zo assertief bent, koop je echt een kat in de zakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |