abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69176476
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Let ook op de hoeveelheid knalroze T-shirts met "Because I'm a girl" erop. Toen ik dat zag vroeg ik me steeds af hoeveel mannen een soortgelijk shirt in blauw zouden aanschaffen.

Hebben ze dat niet gewoon gekocht om dat goede doel van Plan Nederland te steunen?
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69184580
tvp vanavond weer een leuke training voor de boeg, heb er nu al zin in...nog 2 1/2 week tot de wedstrijd waar m'n broertje ook aan mee doet, dus dan moet ik zorgen dat ik sowieso sneller ben dan hem
pi_69185860
12x200 op de baan, ging wel oke. Had nog beetje training van gisteren in de benen.
pi_69191657
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef No-P het volgende:
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je door te hard lopen of te zware wedstrijd of iets dood gaat. De mensen die het overkomt hebben al een aandoening aan het hart of vaten en bij hen zou dit anders ook later een keer gebeuren . De inspanning is meestal een trigger waardoor het eerder, tijdens een wedstrijd gebeurd.
Het is ook een statistische zekerheid dat er een keer iemand tijdens een grootschalig event komt te overlijden. Dat hoeft niet eens een verband te hebben met de activiteit.

Afgelopen week 3x in Dubai gelopen. Tiefus wat heet en benauwd. Wel grappig om te doen. Nu komende week nog een keer nieuwe hardloopschoenen kopen en dan maar hopen dat ook de laatste pijntjes uit m'n knie verdwijnen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69194313
Heeft iemand hier ervaring met het product Glucosamine?. Ik krijg ****** last van mijn linker enkel als ik een tijdje hardloop. Nu lees ik dat dit product kan helpen met de gewrichten soepel te houden enz.
pi_69194321
Plan Nederland kun je ook steunen zonder in zo'n infantiele outfit te gaan lopen medunkt. Maar ik zal erover ophouden .
pi_69199240
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef ShadyLane het volgende:
Plan Nederland kun je ook steunen zonder in zo'n infantiele outfit te gaan lopen medunkt. Maar ik zal erover ophouden .
Dat klopt. Maar wat ik me dan afvraag, waarom doe je überhaupt mee met zo'n damesloop als je het vrouwelijke karakter ervan hekelt. Leiden had ook een 5- en 10-kilometerloop zondag. Of ging het om de reisafstand?
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69203990
Na vorige keer voor het eerst weer de 5 kilometer gelopen te hebben in een tijd van 22.27 heb ik de tijd deze week wat aangescherpt naar 21.13. Kreeg overigens al snel last van mn kuiten, wellicht dat mn benen nog niet helemaal hersteld waren van vorige week? Vroeg me verder af wat de beste manier is om verder te trainen. Op dit moment start ik eigenlijk te hard waardoor ik ff een kleine looppauze moet nemen tussendoor. Nu wil ik deze pauze steeds verder uit stellen zodat ik hem uiteindelijk in 1x uitloop, denk dat ik me op deze manier sneller train dan een tempo lager te lopen en hem wel in 1x uit te lopen. Heb ik hier gelijk in of niet?
pi_69204494
Ik stoor me ook niet aan het vrouwelijke Nam_Soldier, ik stoor me eraan dat media en organisatie 'vrouwen' kennelijk als vanzelf associeren met truttigheid. Maar goed, nu echt genoeg erover . Het parcours door het bos is prachtig (en inderdaad, ik woon er vlakbij) en het laagdrempelige is tof voor mensen die pas zijn begonnen met lopen, dat je dan je eerste wedstrijd kunt doen met al dat publiek en al die orkestjes. En het was perfect georganiseerd terwijl het toch een behoorlijk groot evenement aan het worden is.

Heb vandaag voor het eerst 'op proef' meegetraind met de atletiekvereniging hier. Ook weer heerlijk in het bos, da's toch wel lekkerder dan in je eentje op die saaie dijk. Leuke lui ook wel, maar dat zijn lopers natuurlijk altijd .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:56 #35
74453 koeii
Een P ja
pi_69208752
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het product Glucosamine?. Ik krijg ****** last van mijn linker enkel als ik een tijdje hardloop. Nu lees ik dat dit product kan helpen met de gewrichten soepel te houden enz.
Geen ervaring persoonlijk, maar het gaat niet werken.

edit: dit was wel heel kort door de bocht. Het schijnt dat sommige mensen er baat bij hebben bij bepaalde manieren van gebruik bij osteo-arthritis (met een bult voorwaarden), maar het lijkt me niet dat dit in jouw geval nut gaat hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door koeii op 20-05-2009 08:42:59 ]
Dus toch .
pi_69214269
tvp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_69215566
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef koeii het volgende:

[..]

Geen ervaring persoonlijk, maar het gaat niet werken.

edit: dit was wel heel kort door de bocht. Het schijnt dat sommige mensen er baat bij hebben bij bepaalde manieren van gebruik bij osteo-arthritis (met een bult voorwaarden), maar het lijkt me niet dat dit in jouw geval nut gaat hebben.
Oke. Ik heb jammergenoeg wel een potje gekocht. Het kan nooit kwaad om het te proberen. Als het niet werkt koop ik het niet weer.
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:18:50 #38
74453 koeii
Een P ja
pi_69215857
Kan je niet beter naar een fysio/sportarts/etc gaan?
Dus toch .
pi_69216651
Hmm lijkt mij goed idee.
pi_69245682
Zie dit topic net. Loop zelf sinds een paar maandjes wat hard met een vriend, doestelling is om drie keer per week te lopen na het fitnessen. Realistisch gezien komen we meestal op 2x uit met drukke weken waar we er maar 1x of niet aan toe komen. (Alhoewel dat natuurlijk gewoon een stuk discipline is, kan altijd wel als je echt wilt maarja . )

Zondag doen we voor het eerst mee met een "wedstrijdje". Gaan de 10km van de vestingloop in Den Bosch lopen, nog meer mensen van hier die mee doen aan de vestingloop? Onze doelstelling is de 10km binnen een uur te lopen, alhoewel de weersverwachting van 27-29 graden en het gebrek aan trainingsdiscipline me een beetje doen vrezen
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:53:32 #41
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_69246795
Nou gister weer gelopen en ook dit keer was het weer raak. Wederom naar de gaasperplas geweest en daar is altijd wel wat te beleven. Even een korte samenvatting tot nu toe, waarvan 1 & 2 van twee weken geleden waren:

1) Er was zo'n man die de hele boel bij elkaar schreeuwde, dus dat begon al leuk. Eenmaal een beetje de betreffende geluidsbron in het zicht, zien we hem agressief voorover zijn vrouw/vriendin gebogen staan haar duidelijk te maken dat ze maar naar het arbeidsbureau moest voor een baan. Het leek erop of hij haar zou slaan, maar hebben we niets van meegekregen uiteindelijk.

2) Eenmaal een aantal meters verder gelopen kwamen we bij de volgende attractie. Er zat daar zo'n negerinnetje op het bankje, iets wat wel vaker voorkomt in Amsterdam. Echter stond voor haar een neger, ook niet heel vreemd, een beetje raar te wankelen. Tussen een aantal kinderen leek het er toch op dat ze op het punt stond om die kerel eens een enorme pijpbeurt te geven en het zou me niets verbazen als dat nog gebeurt is ook. Het was wel een vluggertje, want bij het tweede rondje waren ze al weer weg.

3) Ook gister was het weer raak. Op de route komen we altijd langs een parkeerplaatsje waar je toch wel je vermoedens bij hebt. Nou gister waren deze bevestigd. In de auto zat dus een man, maar niet achter het stuur. Op deze plaats zat zijn vriendin, maar deze was op dat moment verschoven naar de bijrijdersstoel, dus op de man. Aan het gezicht van de vrouw af te lezen mocht ze niet klagen en was er zo het vermoeden dat het een en ander tussen haar benen afspeelde.

4) Helaas was het gister ook de beurt voor de plaatselijke scholen om een avondvierdaagse te doen. Zo erg is dat op zich niet, maar wel als dat over je looproute gebeurt en helemaal als er geen alternatief is om omheen te lopen. We kwamen dus in het gedrang van een aantal scholen uit Amsterdam. Nou wat die kinderen allemaal aan scheldwoorden ophalen is niet te geloven. Ik zal me maar inhouden, maar hier zou ik vroeger klappen voor gevangen hebben. Hele bevolkingsgroepen werden ziektes aangenaaid en hoe harder je dit verkondigde, hoe stoerder je was. Wat wel weer leuk was, toen het paadje wat groter werd konden we weer wat doorlopen en gingen die kinderen a la rocky achter ons aanlopen (whehe ik liep ze er hard uit!!). Meteen onze maatschappelijke daad ook weer gedaan, zoveel lichaamsbeweging krijgen ze bij lange na niet in een week.

Tot zo ver de belevingen tot nu toe, ik kan niet wachten tot dinsdag. Hopelijk dan wel een snellere tijd van mijn mede loper, 57 minuten over 10km vind ik persoonlijk toch een beetje
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_69251704
ben je de Amstel een beetje beu Beertenderrr? Wat je tegen komt bij Gaasperplas klinkt spannender dan roeiers, eenden en fazanten
pi_69251822
Haha, goeie shit Dat soort dingen maak ik nou nooit mee in het mooie Groningen.
Dus toch .
pi_69254448
Vanmiddag maar even een 10 kilometer wedstrijdje meepakken.

Conditie was van het weekend op zich goed, spierpijn wel nagenoeg verdwenen, alleen wel iets teveel gezopen dinsdag, dus de topvorm zoals van het weekend is er misschien niet helemaal meer.

Weer ziet er wel prima uit.
Jack does it in real time...
pi_69264511
Nog mensen die straks ook meedoen aan de Nacht van Groningen? Nummer 193, hou em in de gaten! Hele slinkse loper!
pi_69265129
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef VonHinten het volgende:
Nog mensen die straks ook meedoen aan de Nacht van Groningen? Nummer 193, hou em in de gaten! Hele slinkse loper!
Kom wel even kijken om wat mensen aan te moedigen, maar heb alleen maar gefietst de afgelopen weken, dus meedoen lijkt me een slecht plan.
Dus toch .
pi_69269298
Zo, dat was de laatste training. Vijftien minuten net onder wedstrijdtempo (doel: 4'30"/km) gelopen. Twee dagen rust, zondag knallen!
pi_69271118
10 kilometer was zwaar vandaag, nog niet helemaal hersteld van de halve denk ik.

Ook nooit het goede gevoel gehad van zondag, maar kwam ook al vanaf de start gelijk. Start was 2 banen breed, maar moest daarna terug naar 1 (binnen 100 meter), dus dat was gelijk even een stuk wandelen.

Was beetje laat met naar de start gaan (toch hier in de stad), maar dan nog, waarom gaan er zoveel mensen vooraan staan die 6+ minuten per kilometer lopen?! Heerlijk slalommen door iedereen de eerste kilometers en kostte teveel energie om m'n tempo aan te houden. Nog wel 20.08 op de 5 (al iets langzamer dan gehoopt) en na kilometer of zeven was het helemaal wel beetje over.

Uiteindelijk 41:20. Had stiekem onder de 40 gehoopt (ging zo goed van het weekend), maar dat zat er nooit in vandaag.
Jack does it in real time...
pi_69273937
Net klaar met mijn 7 km bij de Nacht van Groningen. De tijden staan nog niet online, maar vermoedelijk heb ik onder de 35 mins gelopen. Tot de 3 km was het slalommen door de huisvrouwen heen ("Hetty, niet zo sne-hel!") en eigenlijk was het steeds wel een beetje uitkijken waar je liep. Maar toch wel tevreden, kan niet wachten op de eindtijd
pi_69278680
Ha, de uitslagen staan online. Ik heb 7 km gelopen in 32'56", dus dat is gemiddeld 12,72 km/u. Had nog nooit meer dan 5 km gemiddeld harder dan 12 km/u gelopen. Mijn 3x per week lopen begint echt vruchten af te werpen. Ik kan tevreden naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')