Maar het staat toch in die quoot!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto's onlangs verwijderd. Als DaMart nog niet mijn woorden had verdraait, zou ik adviseren bij hem info in te winnen erover
[..]
gemenert
dat zei ik heus niet!
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
. Ik meen me te herinneren dat je ooit foto's had ja.. volgens mij had ik al een keer eerder gelurkt
.
[..]
Maar je dácht het wel!
Ja, met dank aan DaAanpasserquote:
Zoals ik al zei...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]al eerder? Geen indruk gemaakt dus
Niet waarik kom alleen klaar van mijn lief
quote:
DaQuootverkloter dan nog altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 14:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, met dank aan DaAanpasser![]()
ik VOND jou aardig
Guess soquote:
Moet jij eens oplettenquote:Niet waarik kom alleen klaar van mijn lief
Nürburgringquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaQuootverkloter dan nog altijd.
En bekijk het van de zonnige kant: je bent niet de eerste wiens woorden verdraaid worden in de KSC. Het hoort gewoon bij de inburgering![]()
.
Ik huis ook steeds meer en meer eldersquote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
.
True.
Sindsdien wil ik niet meer met het addergebroed dat hier schuilt gezien worden.
Dan hoef ik het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaQuootverkloter dan nog altijd.
En bekijk het van de zonnige kant: je bent niet de eerste wiens woorden verdraaid worden in de KSC. Het hoort gewoon bij de inburgering![]()
.
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Guess so. Misschien als je nieuwe foto's plaatst dat je me kan overtuigen.
[..]
Moet jij eens opletten.
DamnIk denk dat ik dit topic maar weer verlaat..
Goed verborgen in FP of @. In @ hebben we alleen geen SCquote:
Dan maak je die toch gewoonquote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Goed verborgen in FP of @. In @ hebben we alleen geen SC
Ja, ik doe toch ook niet onaardig tegen jou?quote:
Sinds wanneer is een grap die in de KSC wel vaker wordt uitgehaald onaardig doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik doe toch ook niet onaardig tegen jou?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar da's niet eerlijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Sinds nu danquote:Op maandag 18 mei 2009 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een grap die in de KSC wel vaker wordt uitgehaald onaardig doen?
Dank dat had ik even nodig.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Arme DaMart, hij bedoelde het niet onaardig.
* Isdatzo medelijden heeft..
Even wat liefde toevoegen aan dit topic.
![]()
![]()
Ik begrijp je wel hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank dat had ik even nodig.
Ik voel me nu enorm onbegrepen namelijk.
Ja, deze was nog mooier dan de vorigequote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns heeft zelfs een plek in jouw sig verworven!
Níet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat op prijs wordt gesteld.
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank dat had ik even nodig.
Ik voel me nu enorm onbegrepen namelijk.
En dan?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaan
vodaPWNquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
Kutzooi. Hebben we een nieuwe telecom-provider voor gsm (die rooie), heb ik door een suggestie van een van die medewerkers nu een geblokkeerde SIMkaart.
En ik weet totaal niet de geboortedatum van mijn manager
Awwww, geven ze je hier altijd overal de schuld van?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Terug onder je steen jij !quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Awwww, geven ze je hier altijd overal de schuld van?
De naarlingenNee, onterechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ik dacht even dat ik het had gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, ik hoef geen topic in R&P..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat doen ze wel? Of ervaar jij 't alleen op die manier?
Ja, we gaan hier een R&P-topic van maken.
Danny? Zonder hem hadden we dit gesprek waarschijnlijk nooit gevoerd..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en ik dacht ook even dat ík het gedaan had.
Wie meoten we nu de schuld geven?
OA misschien?
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
OA misschien?
Neh, da's te makkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Danny? Zonder hem hadden we dit gesprek waarschijnlijk nooit gevoerd..
Hoe oud is hij dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld geven.
Altijd een goede optie!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld geven.
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zoquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
OA misschien?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien en ongeletterd is of zo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zo.
Tegenover Nijns niet, neequote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En maar zeggen dat hij het niet slecht bedoelt hč
.
Ben blij in je sig te zien dat je Piens held bent, maar in mijn lijstje ben je behoorlijk gedaaldquote:
1988, ik ben gelukkig net iets ouderquote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zo.
En hoe kan ik weer stijgen in je lijst?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij in je sig te zien dat je Piens held bent, maar in mijn lijstje ben je behoorlijk gedaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar niet uitsluitend.quote:
Ach, ze hebben beide horensquote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en eenis een koe en geen zondebok hč
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe kan ik weer stijgen in je lijst?.
Dat bedenk je zelf maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Goed beginquote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gaat pot thee zetten voor Nijns.
* Nijns geeft aandachtquote:
Begin daar maar eens mee dan!quote:
Ja, zo kan ik het ook.quote:[..]
Ach, ze hebben beide horens
graag, met melk en suikerquote:
OA heeft een OApel.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin daar maar eens mee dan!
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
Wat voor auto heb je?
Juist, of zoals MPG altijd zegt: een slOApelquote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft een OApel.
Maar geen oAgila of oAstra.
Met Opel is heul niks misquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, of zoals MPG altijd zegt: een slOApel
Ik heb een nieuwe, nog zonder roestquote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ik rijd regelmatig in een corsOA (c-type)...
Maar, die slOApel van jou ruilen tegen een fiets met zijwieltjes? Die heeft ook roest!
Bayerische Modder Werken?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een BMW zou pas erg zijn, dat is namelijk letterlijk troep.
Ervaring?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een BMW zou pas erg zijn, dat is namelijk letterlijk troep.
Goed opgemerktquote:
Ik kom over een jaartje wel terug.quote:
Dan istie misschien al weer ingeruildquote:
Nee, ze kunnen natuurlijk niet slechte wagen blijven bouwen...quote:Neuh, die corsa die ik regelmatig ontvreemd roest ook niet. Opels hebben tegenwoordig lang niet zoveel last meer van roest als vroeger, ze doen wat dat betreft iig niet meer onder voor andere merken. (Andere dingen ook niet echt.)
Ah, das mooi klote jaquote:Op maandag 18 mei 2009 17:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb even koffie met iets sterks nodig, had via mijn vrijwilligerswerk gereageerd op een leer/werk plaats en ik ben het niet geworden
nog een paar minuten ja, daarna niet meer, het is gelukkig niet zo dat ik niet meer daar kom, blijf er nu alleen als vrijwilliger actief, zeg maar niet de slagroom, maar het kersje op de slagroom en dat is ook kei belangrijkquote:
Je had er zin in, dus is klotequote:Op maandag 18 mei 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog een paar minuten ja, daarna niet meer, het is gelukkig niet zo dat ik niet meer daar kom, blijf er nu alleen als vrijwilliger actief, zeg maar niet de slagroom, maar het kersje op de slagroom en dat is ook kei belangrijk
He, ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |