quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien en ongeletterd is of zo.
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zo.
Tegenover Nijns niet, neequote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En maar zeggen dat hij het niet slecht bedoelt hè
.
Ben blij in je sig te zien dat je Piens held bent, maar in mijn lijstje ben je behoorlijk gedaaldquote:
1988, ik ben gelukkig net iets ouderquote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zo.
En hoe kan ik weer stijgen in je lijst?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij in je sig te zien dat je Piens held bent, maar in mijn lijstje ben je behoorlijk gedaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar niet uitsluitend.quote:
Ach, ze hebben beide horensquote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en eenis een koe en geen zondebok hè
.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe kan ik weer stijgen in je lijst?.
Dat bedenk je zelf maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Goed beginquote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart gaat pot thee zetten voor Nijns.
* Nijns geeft aandachtquote:
Begin daar maar eens mee dan!quote:
Ja, zo kan ik het ook.quote:[..]
Ach, ze hebben beide horens
graag, met melk en suikerquote:
OA heeft een OApel.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin daar maar eens mee dan!
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
Wat voor auto heb je?
Juist, of zoals MPG altijd zegt: een slOApelquote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft een OApel.
Maar geen oAgila of oAstra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |