Ja, deze was nog mooier dan de vorigequote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijns heeft zelfs een plek in jouw sig verworven!
Níet?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat op prijs wordt gesteld.
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank dat had ik even nodig.
Ik voel me nu enorm onbegrepen namelijk.
En dan?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaan
vodaPWNquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
Kutzooi. Hebben we een nieuwe telecom-provider voor gsm (die rooie), heb ik door een suggestie van een van die medewerkers nu een geblokkeerde SIMkaart.
En ik weet totaal niet de geboortedatum van mijn manager
Awwww, geven ze je hier altijd overal de schuld van?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ging liefde in de KSC doen, isdatzo ging daarom kotsen en nu heb ik het gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Terug onder je steen jij !quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Awwww, geven ze je hier altijd overal de schuld van?
De naarlingenNee, onterechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ik dacht even dat ik het had gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, ik hoef geen topic in R&P..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat doen ze wel? Of ervaar jij 't alleen op die manier?
Ja, we gaan hier een R&P-topic van maken.
Danny? Zonder hem hadden we dit gesprek waarschijnlijk nooit gevoerd..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en ik dacht ook even dat ík het gedaan had.
Wie meoten we nu de schuld geven?
OA misschien?
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
OA misschien?
Neh, da's te makkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Danny? Zonder hem hadden we dit gesprek waarschijnlijk nooit gevoerd..
Hoe oud is hij dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld geven.
Altijd een goede optie!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Cablegunmaster, gewoon de jongste de schuld geven.
Weet ik eigenlijk niet. Maar als ik hem zie posten, krijg ik altijd het gevoel dat hij zestien is of zoquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
OA misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |