dat snappen ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik zou ze wel geven overigens.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef TheMercenary9 het volgende:
tuurlijk is het nep, ik ken een aantal mensen die werken in entertainment land.
allemaal gespeeld, net zoals Ik weet wat jij deed, de gouden kooi, take me out, noem maar op.
maaar ja, het lijkt me nogal logisch en duidelijk.
http://tros.nl/index.php?id=4918quote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Al is het ontzettend obvious dat het nep is, toch hoor ik van sommigen dat het inderdaad domme dozen zijn. En dat weten ze dan via-via
Ok vroeg het me af.quote:
Bron: mediacourant.nlquote:Het tweede seizoen van de RTL 5-show Lekker Slim met Bridget Maasland gaat op 1 april van start met een vernieuwde opzet. Er wordt niet langer met drie mannenteams gespeeld, maar met een hele tribune vol met honderd mannen. Dat heeft RTL 5 vrijdag bekendgemaakt. Lekker Slim, dat door producent Talpa al aan meerdere landen is verkocht, is een quiz waarin mannen wekelijks een poging doen om het vrouwelijk brein te doorgronden. Hij die de vrouw het best snapt, wint een geldprijs.
De vrouwelijke kandidaten van Lekker Slim hebben voorafgaand aan de studiospelshow hun best gedaan om zo goed en uitgebreid mogelijk antwoord te geven op ogenschijnlijk makkelijke kennisvragen. “Maar de antwoorden bestaan uit onnavolgbare redeneringen en leiden tot bijzondere conclusies. Zo zijn er meiden die denken dat soixante neuf het alarmnummer in Frankrijk is en dat de ijskap van de Noordpool in de Noordzee ligt…“, verklapt een zegsvrouw vast.
Het publiek van honderd mannen gaat onafhankelijk van elkaar een gooi doen naar de antwoorden van de dames. Wie tot het eind stand weet te houden, sleept de geldprijs in de wacht.
De acht nieuwe afleveringen van Lekker Slim zijn vanaf donderdag 1 april wekelijks tussen 21.00 en 22.00 uur te zien op RTL 5. Aansluitend staat de talkshow van Robert Jensen op het programma.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
JensenMaar als Gordon Ramsey inderdaad weer komt, dan kijk ik wel.
Ja, dat vond ik ook, terwijl ze zgn beiden niet wisten wat het precies was......quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Maartel het volgende:
Ik blijf erbij dat het af-en-toe geacteerd is.. dat ze met zo'n onzinredenering toch tot 200km komen bij de elfstedentocht is wel heeeel sterk.
Dat vraag ik me ook elke keer af inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
omg, ik heb dit per ongeluk op staan. Is dit in scene gezet??
Hij kwam me bekend voor, heeft hij niet ook aan een ander programma meegedaan? My name is Michael ofzo? Hij lijkt overigens inderdaad op Ruud Gullit.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Die ene gozer is net Ruud Gullit in zijn jonge jaren.
Een klein tonnetje en een grote ton
het speelelement is groter dan vorig jaar, waar er steeds met 2 teamcaptains namens een heel team gespeeld, nu spelen 100 mannen die tot het eind belang hebben met het verloop van het spel...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef Patch het volgende:
Mijn bevindingen:
* Publiek is irritant.
* Spelelement is saai.
* Bridget kan niet presenteren.
* Ik geloof niet dat de meiden acteren.
* Sommige jongens zitten elke week tussen het publiek.
* Vragen zijn dit seizoen ietwat pittiger.
Conclusie: Bridget, publiek en spelelement weg > Alleen maar filmpjes van de meiden die antwoorden.
gebrek aan algemene kennis is een kenmerk van de generatie jonge twintigers (en niet alleen jonge btw)quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:46 schreef childintime het volgende:
Ja ik vind die jongens redelijk dom momenteel. Ik zat me vanavond af te vragen wanneer ze het eens om gaan draaien...
30 km tussen de steden om te fietsen (?) 11 keer 30 = euuh.. te lastig, dan maar 200 ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Maartel het volgende:
Ik blijf erbij dat het af-en-toe geacteerd is.. dat ze met zo'n onzinredenering toch tot 200km komen bij de elfstedentocht is wel heeeel sterk.
- Het spelelement kan dan wel groter zijn, ik vind het saai. Dat geldt natuurlijk ook voor de rest van mijn posts, het is mijn persoonlijke mening. Dat als iets groter is, hoeft het niet meteen spannender te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het speelelement is groter dan vorig jaar, waar er steeds met 2 teamcaptains namens een heel team gespeeld, nu spelen 100 mannen die tot het eind belang hebben met het verloop van het spel...
en niet sommige jongens... Alle jongens zitten iedere week tussen het publiek, als je scherp genoeg was om dat op te merken, waarom heb je dan niet gehoord dat Bridget wel 100 keer heeft gezegd dat ze met dezelfde 100 mannen hetzelfde speelt.
En of jij kan beoordelen of iemand kan presenteren, betwijfel ik..
Conclusie: Zeg dan niets
Precies, maar leuk om te lezen dat hij het zich zo aantrekt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is ook maar gewoon een mening hoor
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef Patch het volgende:
[..]
- Het spelelement kan dan wel groter zijn, ik vind het saai. Dat geldt natuurlijk ook voor de rest van mijn posts, het is mijn persoonlijke mening. Dat als iets groter is, hoeft het niet meteen spannender te zijn.
- Dat sommige jongens wekelijks te zien zijn, postte ik vanwege vorige reactie in dit topic van mensen die dit niet gehoord hadden.
- Ik kan zeker wel beoordelen of iemand kan presenteren ja of nee. Ik heb langer in de stal van John gezeten dan jij tot dusver.
Maar geinig dat je zo opkomt voor je programma. Je krijgt de groetjes van Luc trouwens.
En dat is nou precies de makke met tv-makers: ze hebben altijd de oneindig arrogante pretentie het beter te weten dan de kijker. De consument mag voor klapjostie spelen, moet het programma en de makers goed vinden en verder vooral zijn/haar bek dichthouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
En of jij kan beoordelen of iemand kan presenteren, betwijfel ik..
Conclusie: Zeg dan niets
Bridget is nog niet goed genoeg om de land- en tuinbouwberichten te presenteren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]![]()
vind je het echt saaier? ik vind het echt juist leuker,
Bridget vind ik een prima presentatrice voor dit programma
dat kan, je moet het wel leuk vinden,quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Bridget kan dan misschien wel goed presenteren, het programma zelf is gewoon geen flikker aan. Na de 1e serie had ik het eigelijk al gezien.
Kan ze niet. Bridget had lekker kleding moeten blijven verkopen in haar Haagse winkeltje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Bridget kan dan misschien wel goed presenteren,
Dat geldt voor alle programma's waar de kandidaten op uiterlijk worden geselecteerd en waar gebrek aan geestelijke bagage niet als tekortkoming, maar als pluspunt wordt gezien.quote:het programma zelf is gewoon geen flikker aan.
Het verbaasde me dat als ze het antwoord aan de jongens vroeg de meesten ook niet wisten wat het moest zijn. Terwijl dat in het vorig seizoen meestal wel zo was. Dan is het toch over het algemeen wel een bepaalde groep jongeren en worden ze nu blijkbaar daarop uitgeselecteerd (de jongens). Ik vind het vooral nogal dom staan om te lachen om een dom iemand en vervolgens zelf het antwoord op die vraag niet te wetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gebrek aan algemene kennis is een kenmerk van de generatie jonge twintigers (en niet alleen jonge btw)
Het nieuws is natuurlijk prima vanwege de reportages van het nieuws.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:15 schreef Patch het volgende:
De cijfers zijn natuurlijk prima vanwege de filmpjes met de meiden.
Denk niet dat de jongens en Bridget daar verantwoordelijk voor zijn.
Heeft hij niet een keertje mee gedaan aan dat dagelijkse programma met Eddy Zoey.. Take me out ofzo ??quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij kwam me bekend voor, heeft hij niet ook aan een ander programma meegedaan? My name is Michael ofzo? Hij lijkt overigens inderdaad op Ruud Gullit.
Dan moeten ze eerst opnieuw gaan casten. En waarom casten als je nog een scala aan domme vrouwenantwoorden hebt liggen.quote:Op maandag 12 april 2010 02:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze een keer de rollen van de mannen en vrouwen gingen ruilen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Sommige van de jongens wisten antwoorden ook wel, alleen die kwamen nooit aan het woord..
Ja, maar in 1986 was dat nog Sovjet-Unie, oftewel 'Rusland'.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef gers het volgende:
ik zou het antwoord ook niet weten zover ik weet ligt tsjernobyl in Oekraine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |