Ja echt he?quote:Op zondag 27 december 2009 19:04 schreef Wupppie het volgende:
niet normaal dit...
het mag ook gewoon kinderen krijgen he.
dat snappen ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja echt he?
Ik zou ze wel geven overigens.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef TheMercenary9 het volgende:
tuurlijk is het nep, ik ken een aantal mensen die werken in entertainment land.
allemaal gespeeld, net zoals Ik weet wat jij deed, de gouden kooi, take me out, noem maar op.
maaar ja, het lijkt me nogal logisch en duidelijk.
http://tros.nl/index.php?id=4918quote:Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Al is het ontzettend obvious dat het nep is, toch hoor ik van sommigen dat het inderdaad domme dozen zijn. En dat weten ze dan via-via
Ok vroeg het me af.quote:
Bron: mediacourant.nlquote:Het tweede seizoen van de RTL 5-show Lekker Slim met Bridget Maasland gaat op 1 april van start met een vernieuwde opzet. Er wordt niet langer met drie mannenteams gespeeld, maar met een hele tribune vol met honderd mannen. Dat heeft RTL 5 vrijdag bekendgemaakt. Lekker Slim, dat door producent Talpa al aan meerdere landen is verkocht, is een quiz waarin mannen wekelijks een poging doen om het vrouwelijk brein te doorgronden. Hij die de vrouw het best snapt, wint een geldprijs.
De vrouwelijke kandidaten van Lekker Slim hebben voorafgaand aan de studiospelshow hun best gedaan om zo goed en uitgebreid mogelijk antwoord te geven op ogenschijnlijk makkelijke kennisvragen. “Maar de antwoorden bestaan uit onnavolgbare redeneringen en leiden tot bijzondere conclusies. Zo zijn er meiden die denken dat soixante neuf het alarmnummer in Frankrijk is en dat de ijskap van de Noordpool in de Noordzee ligt…“, verklapt een zegsvrouw vast.
Het publiek van honderd mannen gaat onafhankelijk van elkaar een gooi doen naar de antwoorden van de dames. Wie tot het eind stand weet te houden, sleept de geldprijs in de wacht.
De acht nieuwe afleveringen van Lekker Slim zijn vanaf donderdag 1 april wekelijks tussen 21.00 en 22.00 uur te zien op RTL 5. Aansluitend staat de talkshow van Robert Jensen op het programma.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
JensenMaar als Gordon Ramsey inderdaad weer komt, dan kijk ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |