dat kan, je moet het wel leuk vinden,quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Bridget kan dan misschien wel goed presenteren, het programma zelf is gewoon geen flikker aan. Na de 1e serie had ik het eigelijk al gezien.
Kan ze niet. Bridget had lekker kleding moeten blijven verkopen in haar Haagse winkeltje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Bridget kan dan misschien wel goed presenteren,
Dat geldt voor alle programma's waar de kandidaten op uiterlijk worden geselecteerd en waar gebrek aan geestelijke bagage niet als tekortkoming, maar als pluspunt wordt gezien.quote:het programma zelf is gewoon geen flikker aan.
Het verbaasde me dat als ze het antwoord aan de jongens vroeg de meesten ook niet wisten wat het moest zijn. Terwijl dat in het vorig seizoen meestal wel zo was. Dan is het toch over het algemeen wel een bepaalde groep jongeren en worden ze nu blijkbaar daarop uitgeselecteerd (de jongens). Ik vind het vooral nogal dom staan om te lachen om een dom iemand en vervolgens zelf het antwoord op die vraag niet te wetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gebrek aan algemene kennis is een kenmerk van de generatie jonge twintigers (en niet alleen jonge btw)
Het nieuws is natuurlijk prima vanwege de reportages van het nieuws.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:15 schreef Patch het volgende:
De cijfers zijn natuurlijk prima vanwege de filmpjes met de meiden.
Denk niet dat de jongens en Bridget daar verantwoordelijk voor zijn.
Heeft hij niet een keertje mee gedaan aan dat dagelijkse programma met Eddy Zoey.. Take me out ofzo ??quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij kwam me bekend voor, heeft hij niet ook aan een ander programma meegedaan? My name is Michael ofzo? Hij lijkt overigens inderdaad op Ruud Gullit.
Dan moeten ze eerst opnieuw gaan casten. En waarom casten als je nog een scala aan domme vrouwenantwoorden hebt liggen.quote:Op maandag 12 april 2010 02:28 schreef Morrigan het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze een keer de rollen van de mannen en vrouwen gingen ruilen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Sommige van de jongens wisten antwoorden ook wel, alleen die kwamen nooit aan het woord..
Ja, maar in 1986 was dat nog Sovjet-Unie, oftewel 'Rusland'.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef gers het volgende:
ik zou het antwoord ook niet weten zover ik weet ligt tsjernobyl in Oekraine
Klopt, heel veel van de jongens hebben van Lekker Slim, hebben ook meegedaan aan Take Me Out..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:Nou weet ik het! Ik zag net in een aflevering van Take Me Out een jongen die ik herkende (Joëlle) enzo.. maar geen idee waarvan.. maar die zit dus ook in Lekker Slim, denk ik..
Zelfde casting bureau?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt, heel veel van de jongens hebben van Lekker Slim, hebben ook meegedaan aan Take Me Out..
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef Wrijfhout het volgende:
Volgens mij zijn die getijden helemaal niet evenlang.
februari valt in de winter, die heeft een paar dagen minder, tevens gaat de klok een uur vooruit en een uur terug in verschillende getijden, en hebben in sommige getijden de maanden 2 keer 31 dagen en 1 keer 30, en in de andere 1 keer 31 en 2 keer 30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |