Ja, ik vond 14 ook best prima, vorig jaar waren er wel boeren met minder. Voor iemand die inderdaad normaal nooit vrouwelijke aandacht heeft is 14 een prima begin toch?quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
14 is een mooie score toch, voor iemand die normaal misschien zelden in gesprek met een vrouw ergens is...
Wel jammer, vond z'n winkel/kas wel leuk om te volgen...
54 (dacht ik)quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Djeez het volgende:
Hoeveel had die paardenboer nou? Mijn dochter liep net te ouwehoeren, dus had ik de score niet gehoord
250quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Djeez het volgende:
Hoeveel had die paardenboer nou? Mijn dochter liep net te ouwehoeren, dus had ik de score niet gehoord
Zo, dat dacht ik wel dat hij er veel zou krijgen. Een eigen stoeterij is toch een droom voor veel meisjesquote:
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doetquote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo, dat dacht ik wel dat hij er veel zou krijgen. Een eigen stoeterij is toch een droom voor veel meisjes
en dat is het goede antwoord hoor ik netquote:
Na 2 keer tóch nog goedquote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dat is het goede antwoord hoor ik net
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doet
Daar heb ik geen verstand van. Ik ben een hetero man, dus heb van uiterlijk van mannen geen kaas gegeten...quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doet
In zn zondagse pak ziet Jan er ook best uit!quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegd![]()
Maar boer Jos was het knapst
Ik dacht dat het een Koreaan was ofzo, zie er echt geen pinda inquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegd![]()
Maar boer Jos was het knapst
Ja dat horen wij als vrouwen zo vaak, maar lijkt me sterk dat je niet het verschil ziet tussen David Beckham en Adje bvquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Ik ben een hetero man, dus heb van uiterlijk van mannen geen kaas gegeten...
Volgens mij is Jos best een assertief mannetjequote:
Ja nu ik de foto's extra bekijk, die is ook wel leuk!quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
In zn zondagse pak ziet Jan er ook best uit!
Zou er nou ook iemand gewoon 0 brieven krijgen. Echt niks?quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nu ik de foto's extra bekijk, die is ook wel leuk!En Wietse ziet er ook goed uit
-edit- Dat is Yvonne's autoquote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mini voor de boerderijwat een leuk gezicht
quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zou er nou ook iemand gewoon 0 brieven krijgen. Echt niks?
Is ook geen Mini, maar een Fiat 500quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
-edit- Dat is Yvonne's autoMan wat ben ik scherp vandaag
Hij leeft volgens mij helemaal op van het idee dat er zoveel vrouwen hem leuk vinden...quote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Die lach van Wietse de hele tijd
Ik dacht dat dat altijd de "nieuwe Mini" genoemd werdquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is ook geen Mini, maar een Fiat 500Deze boer is wel dom trouwens. Boerinnen horen nu eenmaal stevig te zijn, niet slank!
Oh ik dacht dat ik net hoorde dat hij uit Indonesië kwam?quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Kaasstengel het volgende:
Oh lol! Het is inderdaad een koreaan.. sorry m'n geheugen laat mij wel eens in de steek
Boer Wietse is ook best leuk!!
Ja veel van die boeren zijn toch altijd zo zacht en lief... zie je elk seizoen weer zo vaak.quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Leonoor het volgende:
Oooh Richard! Ik vond Richard echt een schatje, maar zo'n zacht ei, onvoorstelbaar, over 0,0 pit gesproken!
quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, deze gast is geweldig. Een Chinees die Twents lult
haha!!! Weet het ook nietquote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik net hoorde dat hij uit Indonesië kwam?Was net drinken aan het inschenken...
Maar gezicht is wel echt niet van een Pinda neeOgen vallen naar binnen, pinda's hebben altijd meer bolle ogen...
Zoiets als Jan van vorig seizoen?quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef cora4034 het volgende:
Ik voorzie met Wietse wel mooie tv. Lijkt me niet zo een
communicatief type.
Idd!!! Bah zit ie de hele tijd als zo'n boer als kiespijn (quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef MissJ het volgende:
Wietse! Zeg wat! Doe wat! Roep wat! Gil wat!
Oeiii Wietse is echt zoooooo mijn type niet qua karakter
Ik vind Jos echt het minste. Lijkt me echt een bijdehand als het erop aan komt en zelfs nu al vind ik hem tè. Andere zijn veel rustiger en bescheidenquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef MissJ het volgende:
Wow, echt veel![]()
Jos ziet er goed uit en ik denk dat hij wél pit heeft.
Wel leuk dat er een beetje een casanova type tussen zit, een iets minder stug figuur met mooie dochters en vast een paar aantrekkelijke vrouwen die hij uitgekozen heeftquote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Jos echt het minste. Lijkt me echt een bijdehand als het erop aan komt en zelfs nu al vind ik hem tè. Andere zijn veel rustiger en bescheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |