Ik dacht dat dat altijd de "nieuwe Mini" genoemd werdquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is ook geen Mini, maar een Fiat 500Deze boer is wel dom trouwens. Boerinnen horen nu eenmaal stevig te zijn, niet slank!
Oh ik dacht dat ik net hoorde dat hij uit Indonesië kwam?quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Kaasstengel het volgende:
Oh lol! Het is inderdaad een koreaan.. sorry m'n geheugen laat mij wel eens in de steek
Boer Wietse is ook best leuk!!
Ja veel van die boeren zijn toch altijd zo zacht en lief... zie je elk seizoen weer zo vaak.quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Leonoor het volgende:
Oooh Richard! Ik vond Richard echt een schatje, maar zo'n zacht ei, onvoorstelbaar, over 0,0 pit gesproken!
quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, deze gast is geweldig. Een Chinees die Twents lult
haha!!! Weet het ook nietquote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik net hoorde dat hij uit Indonesië kwam?Was net drinken aan het inschenken...
Maar gezicht is wel echt niet van een Pinda neeOgen vallen naar binnen, pinda's hebben altijd meer bolle ogen...
Zoiets als Jan van vorig seizoen?quote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef cora4034 het volgende:
Ik voorzie met Wietse wel mooie tv. Lijkt me niet zo een
communicatief type.
Idd!!! Bah zit ie de hele tijd als zo'n boer als kiespijn (quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef MissJ het volgende:
Wietse! Zeg wat! Doe wat! Roep wat! Gil wat!
Oeiii Wietse is echt zoooooo mijn type niet qua karakter
Ik vind Jos echt het minste. Lijkt me echt een bijdehand als het erop aan komt en zelfs nu al vind ik hem tè. Andere zijn veel rustiger en bescheidenquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef MissJ het volgende:
Wow, echt veel![]()
Jos ziet er goed uit en ik denk dat hij wél pit heeft.
Wel leuk dat er een beetje een casanova type tussen zit, een iets minder stug figuur met mooie dochters en vast een paar aantrekkelijke vrouwen die hij uitgekozen heeftquote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Jos echt het minste. Lijkt me echt een bijdehand als het erop aan komt en zelfs nu al vind ik hem tè. Andere zijn veel rustiger en bescheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |