Vorig jaar zei Henk ook heel eerlijk dat hij de 1e selectie toch echt op uiterlijk had gemaakt omdat het niet te doen was om alles te lezen (of was dat een andere boer?)quote:Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
800 ofzo toch? Je zou ze maar moeten uitzoeken
Ja ook datquote:Op zondag 13 september 2009 20:17 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Of ze beginnen te stotteren en weten niet meer wat ze zeggen moeten
Net ook wel 14 brieven wowquote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook datOf de glundering in de ogen omdat ze "wel 4 hele brieven" gekregen hebben
!
Ja ze kan het zo leuk doen altijdquote:Op zondag 13 september 2009 20:28 schreef Leonoor het volgende:
Ik vind Yvon zo lief!
Yvon: Je hebt 14 brieven!
Boer: <teleurgesteld> Oh...
Yvon: Maar je was op zoek naar 1 vrouw!
Boer: <opgewekter> Ja, hopen dat die er tussen zit!
14 is een mooie score toch, voor iemand die normaal misschien zelden in gesprek met een vrouw ergens is...quote:Op zondag 13 september 2009 20:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Net ook wel 14 brieven wow![]()
En dan die vader: "Hoeveel hej d'r?"
Ja, ik vond 14 ook best prima, vorig jaar waren er wel boeren met minder. Voor iemand die inderdaad normaal nooit vrouwelijke aandacht heeft is 14 een prima begin toch?quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
14 is een mooie score toch, voor iemand die normaal misschien zelden in gesprek met een vrouw ergens is...
Wel jammer, vond z'n winkel/kas wel leuk om te volgen...
54 (dacht ik)quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Djeez het volgende:
Hoeveel had die paardenboer nou? Mijn dochter liep net te ouwehoeren, dus had ik de score niet gehoord
250quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Djeez het volgende:
Hoeveel had die paardenboer nou? Mijn dochter liep net te ouwehoeren, dus had ik de score niet gehoord
Zo, dat dacht ik wel dat hij er veel zou krijgen. Een eigen stoeterij is toch een droom voor veel meisjesquote:
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doetquote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo, dat dacht ik wel dat hij er veel zou krijgen. Een eigen stoeterij is toch een droom voor veel meisjes
en dat is het goede antwoord hoor ik netquote:
Na 2 keer tóch nog goedquote:Op zondag 13 september 2009 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dat is het goede antwoord hoor ik net
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doet
Daar heb ik geen verstand van. Ik ben een hetero man, dus heb van uiterlijk van mannen geen kaas gegeten...quote:Op zondag 13 september 2009 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die jongen ook zoveel reacties had gekregen als hij iets anders deed hoor... is volgens mij de meest jonge aantrekkelijke boer die mee doet
In zn zondagse pak ziet Jan er ook best uit!quote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegd![]()
Maar boer Jos was het knapst
Ik dacht dat het een Koreaan was ofzo, zie er echt geen pinda inquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik vond die Pinda knapper eerlijk gezegd![]()
Maar boer Jos was het knapst
Ja dat horen wij als vrouwen zo vaak, maar lijkt me sterk dat je niet het verschil ziet tussen David Beckham en Adje bvquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van. Ik ben een hetero man, dus heb van uiterlijk van mannen geen kaas gegeten...
Volgens mij is Jos best een assertief mannetjequote:
Ja nu ik de foto's extra bekijk, die is ook wel leuk!quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef Leonoor het volgende:
[..]
In zn zondagse pak ziet Jan er ook best uit!
Zou er nou ook iemand gewoon 0 brieven krijgen. Echt niks?quote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nu ik de foto's extra bekijk, die is ook wel leuk!En Wietse ziet er ook goed uit
-edit- Dat is Yvonne's autoquote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mini voor de boerderijwat een leuk gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |