Thnx!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Leonoor het volgende:
-knip-
Ik heb op de wiki nu ook de ontbrekende topics van seizoen 3 aangevuld, om de wiki en de OP even compleet te maken. En alle plaatjes/banners/whatever staan niet meer op de hostinglocatie dus die doen het niet meerquote:
wat vind jij dat het prototype? een boer is tegenwoordig vooral ondernemer, manager, etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:23 schreef Sonja.B het volgende:
Goh...Jos is nou helemaal niet het prototype boer...verrassend.
Nou, met prototype doelde ik eerlijk gezegd meer op de verlegen- en maagdelijkheid van de meeste boerenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef evert het volgende:
[..]
wat vind jij dat het prototype? een boer is tegenwoordig vooral ondernemer, manager, etc.
Vond sommigen zo aandoenlijk...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:32 schreef DaFrenk het volgende:
Zaten weer aparte types tussen
Maar ja, nu weer wachten tot september.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja morgen. Volgens mij overdag, maar weet niet cker.
Oh is normaal altijd wel. Staat ook waarschijnlijk wel op de boerzoektvrouw site die er door overbelasting nu uit ligt.quote:
Kon het daar ook niet vinden. Kom er nu inderdaad ook even niet op.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh is normaal altijd wel. Staat ook waarschijnlijk wel op de boerzoektvrouw site die er door overbelasting nu uit ligt.
Hij doet het weerquote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kon het daar ook niet vinden. Kom er nu inderdaad ook even niet op.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
Zoekt Jantine nog een vent?
why not?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Lienekien het volgende:
We gaan het t.z.t. wel even on line inhalen. Ik mag toch geen brief schrijven.
Welke bedoel je?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:19 schreef Regina7 het volgende:
Die gast met die knappe dochters zoekt zoals zijn dochter het verwoordde een chick. Een groen blaadje dus.
Tja, Staphorst doet dat met je blijkbaarquote:Op maandag 18 mei 2009 11:49 schreef Disorder het volgende:
Die gast met die vette Buick komt depressief over.
Logisch, alle mannen met grote BMW hebben ook een vrouwquote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Geranium_Opa het volgende:
Boer jan zal vast veel brieven krijgen, want hij heeft een grote BMW, dat vinden de vrouwen imposant.
Dat huilen was echt walgelijk, het leek wel of ze zo lang naar die moeder bleven vragen tot hij er een traantje uit kon persen. Vrouwen die daar intrappen....quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Logisch, alle mannen met grote BMW hebben ook een vrouw![]()
Ik denk eerder dat Hans veel brieven gaat krijgen, want die moest huilen (en dat is lief)
Ik zei niet dat ik daarvoor viel (ik mag niet eens schrijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat huilen was echt walgelijk, het leek wel of ze zo lang naar die moeder bleven vragen tot hij er een traantje uit kon persen. Vrouwen die daar intrappen....
Statistich gezien wel sneller en makkelijker ja, een dure auto betekend veel geld, en mannen met veel geld zijn nou eenmaal aantrekkelijker voor de meeste vrouwen dat is ook onderzocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Logisch, alle mannen met grote BMW hebben ook een vrouw![]()
Ik zou willen dat mijn vriend die auto wegdeed... Ben ik nu lesbisch?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Statistich gezien wel sneller en makkelijker ja, een dure auto betekend veel geld, en mannen met veel geld zijn nou eenmaal aantrekkelijker voor de meeste vrouwen dat is ook onderzocht.
'Ben je een vrijgezelle man en op zoek naar een leuke vrouw? Dan is het eerste dat je nodig hebt een goede carrière. Die stelt je namelijk in staat om een lekker salaris te verdienen, waardoor je een mooiere auto kunt betalen. Volgens Goed Gevoel word je daardoor meteen een stuk aantrekkelijker voor vrouwen. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat vrouwen veel meer worden aangetrokken door status en macht dan door, om maar wat te noemen, je uiterlijk.
Hoe geëmancipeerd en onafhankelijk een vrouw ook is, het is volgens de onderzoekers al van oudsher zo dat ze een man met meer status en rijkdom aantrekkelijker vinden dan iemand die niet zoveel aanzien en geld heeft. Dat zal volgens hen ook nooit veranderen. Maakt dat vrouwen oppervlakkig? Misschien, maar er zit een biologische reden achter: mannen die het breed hebben, zorgen voor gezond nageslacht en zijn ook beter in staat het gezin te geven wat het nodig heeft.'
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik daarvoor viel (ik mag niet eens schrijven) Maar ik dènk dat heel veel vrouwen daar wel voor gaan vallen.
Ik doelde ook niet op jou, maar op de vrouwen die daar op gaan schrijven. En ik deel je mening dat dat er best veel kunnen zijn.....quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik daarvoor viel (ik mag niet eens schrijven) Maar ik dènk dat heel veel vrouwen daar wel voor gaan vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |