Uuh, als je dat nu al weet is het toch niet onverwachtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
Een onverwacht stukje taart die ik zo krijg
ik moet nog tot woensdag werkenquote:
Wel als je zo blijft denken, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie meisjes!
En dat is ook gelijk de klacht
Ik heb een kutleven.
Ga naar KLB dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie meisjes!
En dat is ook gelijk de klacht
Ik heb een kutleven.
Gefeliciteerd met je p nijnjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
Dat mijn stage voldoende is
Dat mijn P binnen is
Dat het bijna vakantie is
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dat mijn oom en tante uit amerika op bezoek zijn gekomen, en dat ik mijn nichtje voor het eerst sinds 8 jaar weer gesproken heb.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik kreeg vandaag complimentjes
Ja, grappig tochquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Bravebart het volgende:
Neon in je auto?En het is geen neon trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, grappig toch. Niet dat ik het eronder heb ofzo
. En nee, maar anders snapt niemand het, als ik het de originele benaming geef
CCFL, opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg nerds op Fok die dat snappen denk ik
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Naweeenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef Noortje. het volgende:
Naweeën van Rock Werchter en geen onvoldoendes in de toetsweek gehaald.
Wow, vakantie werk voor salaris, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Naweeen![]()
Dat ik opgebeld ben van een oud bedrijf of ik vakantiewerk wou komen doen voor ene salaris . Maar dat bedrijf heeft geen werk
mijn fiets beweegt zich voort op freonquote:Op maandag 6 juli 2009 18:47 schreef Bravebart het volgende:
Neon in je auto?En het is geen neon trouwens
Waardoor je kans op nageslacht nu definitief verdwenen is?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn fiets beweegt zich voort op freon
Nee man, ik heb mijn zaakje ingepakt met polystyreenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waardoor je kans op nageslacht nu definitief verdwenen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |