Uuh, als je dat nu al weet is het toch niet onverwachtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
Een onverwacht stukje taart die ik zo krijg
ik moet nog tot woensdag werkenquote:
Wel als je zo blijft denken, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie meisjes!
En dat is ook gelijk de klacht
Ik heb een kutleven.
Ga naar KLB dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie meisjes!
En dat is ook gelijk de klacht
Ik heb een kutleven.
Gefeliciteerd met je p nijnjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
Dat mijn stage voldoende is
Dat mijn P binnen is
Dat het bijna vakantie is
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dat mijn oom en tante uit amerika op bezoek zijn gekomen, en dat ik mijn nichtje voor het eerst sinds 8 jaar weer gesproken heb.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Do_As_Infinity het volgende:
[..]
Wrm zet je erbij dat ze uit Amerika komen? Wordt het daardoor beter? Al komen ze uit Liechtenstein who cares? Ze zijn op bezoek gekomen gefeliciteerd!
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik kreeg vandaag complimentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |