abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 13:39:19 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69149259
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Dat las ik ergens op de site van History Channel zelf of op de Times site.
Tis niet zo dat men er zich nu om druk maakt... wat lezen mensen toch selectief. Kreun.
Nee, je bent gewoon erg onduidelijk.
Eerst schrijf je : "zoals jij denkt en nog steeds denkt"
...
"en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...)".

Als ik vervolgens zeg dat ik de pers geen moeite zie doen zeg je opeens "'t is niet dat men zich er nu druk om maakt".... terwijl dat druk maken net een van je argumenten was.
quote:
De persconferenties en de nieuwsuitzendingen zouden op 25 mei zijn. Dan wordt alles bekend gemaakt met veel tam-tam... en als slot zend History er een docu over.

Snappie het nu?
Ja, dat gedeelte snap ik wel.
Wat ik niet begrijp is waarom volgens jou het een belachelijk idee is dat ze met iets over een NWO zouden komen met als enige argument dat de pers daar niet zoveel tam-tam om zou maken terwijl je later weer zelf zegt dat de enige die tam-tam maakt History Channel zelf is.

Als je nou volgende keer je mening over iets geeft, probeer 'm dan eens duidelijk te beargumenteren.
Eerst wartaal praten en daarna zuchten en kreunen omdat niemand je begrijpt zet geen zoden aan de dijk.
zzz
pi_69149438
tvp
pi_69149621
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Nee, je bent gewoon erg onduidelijk.
Eerst schrijf je : "zoals jij denkt en nog steeds denkt"
...
"en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...)".

Als ik vervolgens zeg dat ik de pers geen moeite zie doen zeg je opeens "'t is niet dat men zich er nu druk om maakt".... terwijl dat druk maken net een van je argumenten was.
Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.
Je dacht dus serieus dat het normaal is dat persconferenties eerst komen en pas DAARNA de bekendmaking..

Tja, dat wist ik niet van je.
quote:
[Ja, dat gedeelte snap ik wel.
Wat ik niet begrijp is waarom volgens jou het een belachelijk idee is dat ze met iets over een NWO zouden komen met als enige argument dat de pers daar niet zoveel tam-tam om zou maken terwijl je later weer zelf zegt dat de enige die tam-tam maakt History Channel zelf is.
Wut?
Zit je nu gewoon onnozel te doen of ben je het gewoon?
Ik zeg nergens dat alleen History er tam-tam over maakt. En anders: prove it.
quote:
Als je nou volgende keer je mening over iets geeft, probeer 'm dan eens duidelijk te beargumenteren.
Eerst wartaal praten en daarna zuchten en kreunen omdat niemand je begrijpt zet geen zoden aan de dijk.
Mja... Het begint allemaal met goed lezen.
Maar aangezien je meerder malen over "wartaal" en "onduidelijk" spreekt, kan het zijn dat je dat gewoon niet goed onder de knie hebt.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:59:51 #54
31101 _Led_
pi_69149995
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.
Je dacht dus serieus dat het normaal is dat persconferenties eerst komen en pas DAARNA de bekendmaking..
Nee, dat dacht ik natuurlijk niet.
Dat is juist het punt, daarom snapte ik niet waarom jij zegt dat de pers zich druk maakt als er nog helemaal niks gebeurd is, pannenkoek
zzz
pi_69150155
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik natuurlijk niet.
Dat is juist het punt, daarom snapte ik niet waarom jij zegt dat de pers zich druk maakt als er nog helemaal niks gebeurd is, pannenkoek
Even leek het erop... flapdrol.

Nu nog even aantonen waar ik beweer dat alleen Histroy er "tam-tam" over maakt. Of kwam je er al achter dat je daar de plank mis sloeg?
  maandag 18 mei 2009 @ 14:10:02 #56
31101 _Led_
pi_69150382
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Even leek het erop... flapdrol.

Nu nog even aantonen waar ik beweer dat alleen Histroy er "tam-tam" over maakt. Of kwam je er al achter dat je daar de plank mis sloeg?

Dus gaat de rest dan pas tam-tam maken.
zzz
pi_69151429
de wereld gaat veranderen

Wanneer heb ik dat weer gehoord? 3 jaar geleden op dezelfde datum zou de wereld getroffen worden door een meteorietenregen ... natuurlijk weer de grootst mogelijke onzin

En tja.. leuk dat ze een aap gevonden hebben van 40 miljoen jaar geleden.. boeiend, zal de wereld heus niet veranderen.
pi_69152719
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dus gaat de rest dan pas tam-tam maken.
Nee? Waar gaat het artikel van de Times over denk je?

Maar tussen "vooruitlopen op een bekendmaking" en de "bekendmaking" zelf, zit nogal verschil.
pi_69166580
nee echt niet !
  maandag 18 mei 2009 @ 22:36:20 #60
15407 patty
pretslet
pi_69170257
German Fossil Found to Be Early Primate
quote:
Fossil remains of a 47-million-year-old animal, found years ago in Germany, have been analyzed more thoroughly and determined to be an extremely early primate close to the emergence of the evolutionary branch leading to monkeys, apes and humans, scientists said in interviews this week.

(...)

As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.
http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html?ref=world

Buikpijn van het lachen!
pi_69170443
Wereldschokkend dit.
pi_69171155
De BBC bemoeit zich er nu ook mee, zie andere topic in BNW:

'25 mei een wereldwijde gebeurtenis'
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:53:54 #63
27074 Dezz
The Dog
pi_69178461
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:

De enige die hier tam-tam maakt is History Channel zelf, en daarvan is het logisch dat ze een hype willen, een hype betekent kijkers en naamsbekendheid en dat betekent weer reclame-inkomsten.
Reclame-inkomsten? History heeft helemaal geen reclame, alleen promo's voor andere shows op de zender.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:02:48 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_69180202
Kan iemand hier überhaupt The History Channel ontvangen om het live te kunnen zien?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_69180821
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand hier überhaupt The History Channel ontvangen om het live te kunnen zien?
Damn ik wou net hetzelfde gaan posten Dat vroeg ik me dus ook af. Ze zeggen dat het zo belangrijk is maarja als het echt zo belangrijk was hadden ze CNN wel geinformeerd. Voor history channel moet je toch een extra pakket nemen bij digitale TV ofzo? Volgens mij is de reden dat history channel geen reclame heeft, dat je er extra voor moet betalen. Lijkt me nogal vaag als ze zoeits groots gaan aankondigen op een zender die bijna niemand heeft. Maar aan de andere kant hebben ze wel mijn interrese opgewekt in History channel dus hun reclame stunt heeft al effect gehad.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:32:45 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_69181169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Damn ik wou net hetzelfde gaan posten Dat vroeg ik me dus ook af. Ze zeggen dat het zo belangrijk is maarja als het echt zo belangrijk was hadden ze CNN wel geinformeerd. Voor history channel moet je toch een extra pakket nemen bij digitale TV ofzo? Volgens mij is de reden dat history channel geen reclame heeft, dat je er extra voor moet betalen. Lijkt me nogal vaag als ze zoeits groots gaan aankondigen op een zender die bijna niemand heeft. Maar aan de andere kant hebben ze wel mijn interrese opgewekt in History channel dus hun reclame stunt heeft al effect gehad.
GMTA 14.gif
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:47:29 #67
230727 sjoep
a new day!
pi_69187734
quote:
Ja, iedereen met een digitaal plus pakket kan dat volgens mij wel zien.
Ik in ieder geval wel.
Maar, wat ik hier al zei dus: 25 mei Staat er iets groots te gebeuren! Buitenaards bezoek ?!?!
Waarom in godsnaam wereldschokkend nieuws op THC, en niet op CNN o.i.d. en nu ipv over 3 weken (of hoe lang loopt die campagne al).

[ Bericht 23% gewijzigd door sjoep op 19-05-2009 13:57:05 ]
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:49:04 #68
31101 _Led_
pi_69187792
quote:
Ja hoor, waarom zou je dat niet kunnen ?
zzz
pi_69187923
tvp...spannend hoor
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:57:56 #70
27074 Dezz
The Dog
pi_69188145
History zit gewoon in het standaard digitale-pakket van UPC, dus zo moeilijk is het niet om te ontvangen.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_69189299
quote:
Ik heb HC in HighDefenition. Maar ik geloof dat ze in Nederland een ander programma uitzenden als in Amerika etc. Ik vermoed dat je het na de uitzending wel ergens op internet kunt vinden middels een torrent of usenet.
pi_69191638
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik heb HC in HighDefenition. Maar ik geloof dat ze in Nederland een ander programma uitzenden als in Amerika etc. Ik vermoed dat je het na de uitzending wel ergens op internet kunt vinden middels een torrent of usenet.
Ik woon in Amerika, ik kan het live zien
pi_69192133
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Dezz het volgende:
History zit gewoon in het standaard digitale-pakket van UPC, dus zo moeilijk is het niet om te ontvangen.
En omdat jullie thuis UPC hebben, heeft heel Nederland UPC...

dinsdag 19 mei 2009 @ 16:31:47 #74
230727 sjoep
a new day!
pi_69193253
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En omdat jullie thuis UPC hebben, heeft heel Nederland UPC...

Ik denk dat hij bedoelt dat het daarom ook wel eens bij anderen standaard in het pakket kan zitten.
Volgens mij zit het bij Ziggo ook standaard in het digitale pakket.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_69193326
25 mei staat er iets groots te gebeuren! buitenaards bezoek?!?!

gvd ze vinden 1 aapje en dan krijg je meteen dit gezeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')