Nee, je bent gewoon erg onduidelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat las ik ergens op de site van History Channel zelf of op de Times site.
Tis niet zo dat men er zich nu om druk maakt... wat lezen mensen toch selectief. Kreun.
Ja, dat gedeelte snap ik wel.quote:De persconferenties en de nieuwsuitzendingen zouden op 25 mei zijn. Dan wordt alles bekend gemaakt met veel tam-tam... en als slot zend History er een docu over.
Snappie het nu?
Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Nee, je bent gewoon erg onduidelijk.
Eerst schrijf je : "zoals jij denkt en nog steeds denkt"
...
"en dat de pers daar zoveel moeite voor doet (persconferenties, nieuwsuitzendingen...)".
Als ik vervolgens zeg dat ik de pers geen moeite zie doen zeg je opeens "'t is niet dat men zich er nu druk om maakt".... terwijl dat druk maken net een van je argumenten was.
Wut?quote:[Ja, dat gedeelte snap ik wel.
Wat ik niet begrijp is waarom volgens jou het een belachelijk idee is dat ze met iets over een NWO zouden komen met als enige argument dat de pers daar niet zoveel tam-tam om zou maken terwijl je later weer zelf zegt dat de enige die tam-tam maakt History Channel zelf is.
Mja... Het begint allemaal met goed lezen.quote:Als je nou volgende keer je mening over iets geeft, probeer 'm dan eens duidelijk te beargumenteren.
Eerst wartaal praten en daarna zuchten en kreunen omdat niemand je begrijpt zet geen zoden aan de dijk.
Nee, dat dacht ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:50 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.
Je dacht dus serieus dat het normaal is dat persconferenties eerst komen en pas DAARNA de bekendmaking..
Even leek het erop... flapdrol.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik natuurlijk niet.
Dat is juist het punt, daarom snapte ik niet waarom jij zegt dat de pers zich druk maakt als er nog helemaal niks gebeurd is, pannenkoek
Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Even leek het erop... flapdrol.
Nu nog even aantonen waar ik beweer dat alleen Histroy er "tam-tam" over maakt. Of kwam je er al achter dat je daar de plank mis sloeg?
Nee? Waar gaat het artikel van de Times over denk je?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sjezus... ze moeten jou dus nog uitleggen dat persconferenties altijd plaatsvinden op hetzelfde moment van bekendmaking... in dit geval 25 mei.
Dus gaat de rest dan pas tam-tam maken.
http://www.nytimes.com/2009/05/16/science/16fossil.html?ref=worldquote:Fossil remains of a 47-million-year-old animal, found years ago in Germany, have been analyzed more thoroughly and determined to be an extremely early primate close to the emergence of the evolutionary branch leading to monkeys, apes and humans, scientists said in interviews this week.
(...)
As part of a heavily promoted publicity campaign, the skeleton will be displayed at a news conference on Tuesday at the American Museum of Natural History in New York; the History Channel plans a documentary on the primate at 9 p.m. on May 25; and Little Brown is bringing out a book. The Wall Street Journal published an article on Friday giving some scientific details of the discovery.
Reclame-inkomsten? History heeft helemaal geen reclame, alleen promo's voor andere shows op de zender.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:20 schreef _Led_ het volgende:
De enige die hier tam-tam maakt is History Channel zelf, en daarvan is het logisch dat ze een hype willen, een hype betekent kijkers en naamsbekendheid en dat betekent weer reclame-inkomsten.
Damn ik wou net hetzelfde gaan postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand hier überhaupt The History Channel ontvangen om het live te kunnen zien?
GMTA 14.gifquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Damn ik wou net hetzelfde gaan postenDat vroeg ik me dus ook af. Ze zeggen dat het zo belangrijk is maarja als het echt zo belangrijk was hadden ze CNN wel geinformeerd. Voor history channel moet je toch een extra pakket nemen bij digitale TV ofzo? Volgens mij is de reden dat history channel geen reclame heeft, dat je er extra voor moet betalen. Lijkt me nogal vaag als ze zoeits groots gaan aankondigen op een zender die bijna niemand heeft. Maar aan de andere kant hebben ze wel mijn interrese opgewekt in History channel dus hun reclame stunt heeft al effect gehad.
Ja, iedereen met een digitaal plus pakket kan dat volgens mij wel zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Kan iemand hier überhaupt The History Channel ontvangen om het live te kunnen zien?
Ja hoor, waarom zou je dat niet kunnen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb HC in HighDefenition. Maar ik geloof dat ze in Nederland een ander programma uitzenden als in Amerika etc. Ik vermoed dat je het na de uitzending wel ergens op internet kunt vinden middels een torrent of usenet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik woon in Amerika, ik kan het live zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik heb HC in HighDefenition. Maar ik geloof dat ze in Nederland een ander programma uitzenden als in Amerika etc. Ik vermoed dat je het na de uitzending wel ergens op internet kunt vinden middels een torrent of usenet.
En omdat jullie thuis UPC hebben, heeft heel Nederland UPC...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Dezz het volgende:
History zit gewoon in het standaard digitale-pakket van UPC, dus zo moeilijk is het niet om te ontvangen.
Ik denk dat hij bedoelt dat het daarom ook wel eens bij anderen standaard in het pakket kan zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En omdat jullie thuis UPC hebben, heeft heel Nederland UPC...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |